Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia² - Kush & Lemon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Sudoma
    replied
    Is normaal dat je lv dan stijgt.

    In de groei kunnen ze dat wel hebben, zolang je maar voorzichtig bent tijdens de bloei.

    Leave a comment:


  • Kolonel Green
    replied
    Ziet er goed uit succes

    Leave a comment:


  • Thajoejoe
    replied
    Zet even men stoeltje erbij. Kan hier precies wel veel leren.

    Leave a comment:


  • Jack Spliff
    replied
    Ontkiemen: 4 dagen
    Groeien: 7 dagen
    Totaal: 11 dagen

    Temperaturen:
    RLV: 40-70%
    Lamphoogte: 46cm

    Ondertussen zitten de Amnesia's in hun tweede week. Vooral de Amnesia Kush gaat vlot vooruit, de Lemon gaat wat trager. Maar de Lemon ziet dan weer iets meer donkergroen.
    Ze blijven wel allemaal op dezelfde hoogte.

    Om de dag krijgen ze +/- 50ml regenwater. Begin deze week heb ik 0,2ml Remo Micro & 0,2ml Velokelp toegevoegd aan 500ml regenwater. EC 0,3 - pH 6
    Dit geef ik ze 2 x per week. Anders gewoon regenwater met een EC van bijna 0,1 - pH6.

    Het warmtematje laat ik via een timer enkel ingeschakeld tijdens de donkere uren. De luchtbevochtiger gaat mee met de lampen want tijdens de donkere uren is RLV doorgaans wat hoger.
    Als ik deze aanlaat tijdens de donkere uren dan stijgt de RLV tot 99%, wat toch iets te veel is.
    Zo staan ze er nu bij. Redelijk ok
    001_31-10-18.jpg

    Amnesia Kush
    002_31-10-18.jpg
    Amnesia Lemon
    003_31-10-18.jpg

    Wordt vervolgd!

    pumpkin02.pngNog een leuke Halloween avond!pumpkin01.png

    Greetz,
    Jack
    Last edited by Jack Spliff; 31 October 2018, 16:29.

    Leave a comment:


  • Jack Spliff
    commented on 's reply
    Thx Flip!
    Ik dacht al dat ik de naam BombSeeds en de strain Cherry & Berry Bomb hier al eens zag passeren. Ik wist wel niet meer wie ze had gekweekt.
    Ik ga die verslagen eens bekijken

  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Nice Jack, die Cherry Bomb ben ik nu aan het roken, is bijna op. Berry Bomb heeft smoker2002 tijdje terug gezet, we hebben beiden nog hier een verslag gemaakt. Ik had een redelijke oogst, zelf weer wat lopen prutsen maar wat ik had deed het goed De jonkies zien er weer goed uit !

  • Jack Spliff
    replied
    Welkom allemaal

    Ontkiemen: 4 dagen
    Groeien: 1 dag
    Totaal: 5 dagen

    Temperaturen:
    RLV: 45-75%
    Lamphoogte: 50cm001_25-10-18.jpg

    002_25-10-18.jpg

    003_25-10-18.jpg

    Greetz,
    Jack

    Leave a comment:


  • renoir68
    replied
    succes,,ik kijk mee

    Leave a comment:


  • Stonerr
    replied
    Veel succes weer Jack!
    Ik ben benieuwd naar de amnesia lemon!

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    replied
    Succes Jack !

    Leave a comment:


  • GanjaMan1
    replied
    Subscribed! Leuke soortjes

    Leave a comment:


  • Sudoma
    replied
    Subscribed!

    ziet er goed uit.

    veel succes he

    Leave a comment:


  • Jack Spliff
    heeft een topic gestart Amnesia² - Kush & Lemon

    Amnesia² - Kush & Lemon

    Welkom bij alweer een nieuwe ronde!
    De voorgroeikast is sinds vandaag opnieuw in gebruik. De Bubba's moeten nog een tijdje, maar de zaaikriebels kwamen boven en deze waren onweerstaanbaar.
    Deze keer gaan we de Amnesia toer op met 2 strains van 2 verschillende breeders. De linkjes leiden naar andere sites dan JD, gewoon ff om te melden (al merk je dat zelf ook wel )
    De eerste is Amnesia Kush van Dinafem. Linkje : https://www.dinafem.org/en/amnesia-kush/
    De tweede is Amnesia Lemon van Barney's Farm. Linkje: https://www.barneysfarm.com/amnesia-lemon-31

    De Amnesia Kush heeft een bloeitijd van 60-70 dagen, de Amnesia Lemon een bloeitijd van 60-65 dagen. Dus dit zou in theorie redelijk gelijk moeten lopen.
    De voeding gaat opnieuw Remo Nutrients zijn, maar dat zal in deze eerste week nog niet nodig zijn...of mss wat Velokelp tegen dag 7.

    Wat meer info over deze voedingslijn. Ik heb ze allemaal, behalve de Remo's Roots. Linkje: https://www.remonutrients.com/
    Op deze infobrochure zie je de NPK waarden per product. Of via deze link: http://kmctrading.com/REMO-brochure2.pdf
    Remo Nutrients Info03.jpg001_21-10-18.jpg

    002_21-10-18.jpg

    Like always...will be continued!

    Greetz,
    Jack
    Last edited by Jack Spliff; 22 October 2018, 08:04.
Bezig...
X