Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allereerste kweek -|- 1x Lemon Kush ~ 1x Cream Mandarin ~ 2x Jack Herrer -|- SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Allereerste kweek -|- 1x Lemon Kush ~ 1x Cream Mandarin ~ 2x Jack Herrer -|- SCROG

    Korting op 420shop
    Last edited by WietParkiet; 7 March 2019, 16:34.

    #2
    Geef er twee die silic boost en twee niet. Kijken of je na een maandje verschil ziet.

    Tensiometer is een aanrader.

    Succes!

    Comment


      #3
      Hier de foto's. Ik vind dit een makkelijker systeem, maar ik kan foto's niet op dezelfde manier uploaden als ik een post bewerk.
      (of ik zie het knopje niet staan)
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.
      Last edited by WietParkiet; 7 March 2019, 16:33. Reden: Kutten met foto's

      Comment


        #4
        Succes
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #5
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


            #6
            ziet er goed uit,vind de lampen ook fraai,heb je daar wat meer info over? kosten waar te kopen enz
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Ik denk dat de lamp wat lager mag de planten strekken nogal hard
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

              Comment


              #8
              Ja dat van die lampen klopt, ik heb ze ondertussen al lager. Die strek is van de eerste dagen! 2 dagen geleden de lamp lager gehongen en nu strekken ze niet meer.
              Zal nog wat zoeken worden met die lamp want heb daar totaal geen info over.

              Het enige wat ik van die lampen heb gevonden is het volgende:

              https://getiangroup.en.made-in-china...p-COB-LED.html

              http://youwin.gmc.globalmarket.com/p...p-1517607.html

              Comment


                #9
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 9 photos.

                Comment


                  #10
                  d2b7690a-4531-47ce-9430-ffa7e41f689c.jpg 01ef0889-6685-4543-b17b-23344a856e35.jpg

                  Linksachter is dus waar de lamp kapot is, je ziet dat de zijtoppen plat op de steel liggen.. Die gaat dus niet zo heel hard.
                  LInksonder & Rechtsboven zijn de 2 beste, wat een bosjes zeg, korte internodes, Er willen een hele hoop topkes omhoog!
                  Rechtsonder is er eentje die 3 dagen later is gezaaid, we zien wel.

                  De achterblijven is op 3 nodes getopt, de andere 3 op 4 nodes. Ik vind 3 precies wel prettiger werken. De bossen houden al wat licht tegen, weet niet of dat belangrijk is?

                  044abfb0-7705-47e4-b03b-22674f7c2547.jpg fdb6a72f-4419-4748-be44-3f25dda43230.jpg

                  Cream Mandarine, men beste en tevens men favoriet om te proberen, mandarijn hmmmm

                  bea84b07-1176-40c3-95dc-8109b8957032.jpg 9048a0d7-c08e-4833-8775-f3cb707bec5f.jpg

                  Lemon skunk, die doet het ook goed! Die bladeren hangen wat omdat ik ze een beetje naar beneden heb geduwd zodat de topjes eronder wat extra licht krijgen, sebiet staat hij weer boven!

                  27ef928e-f51b-4e41-a6b7-fd0b3e577244.jpg 7f2492e5-91e5-4a00-a065-5e0d60aaac44.jpg

                  de achterblijven, ook een cream mandarine, doet het ook wel redelijk goed

                  a7b78e48-dabf-4018-ab26-3bb0fd1e4c00.jpg fe320709-b9a5-409a-9a90-17dc12a867d6.jpg fe320709-b9a5-409a-9a90-17dc12a867d6.jpg

                  Over deze valt niet veel te zeggen, heeft niet genoeg licht, jammer!

                  c0f493cf-a66f-4d67-8ec1-5478dfb70c08.jpg c2545f24-d70c-4fed-8be1-a06fb88479e7.jpg
                  Attached Files
                  Last edited by WietParkiet; 26 March 2019, 20:45.

                  Comment


                    #11
                    Beter CFL licht dan helemaal geen licht eh, zo is het ook weer.
                    Doet die led helemaal niks meer dan ? Heb je geen elektronica-hobbyist in je kennissenkring ?
                    Misschien is er gewoon iets losgeraakt en is het eenvoudig te repareren.

                    Dat DIY led topic staat inderdaad veel info in.
                    En als je weet wat je wil, dan google je dat gewoon.
                    Ik zou misschien nog wel voor de CXB3070 (of equivalent) gaan.
                    Omdat die niet duur meer zijn kun je er een paar extra nemen

                    Die bossies houden geen licht tegen, die vangen licht !
                    Da's de bedoeling
                    Eerst blad, en met blad maken ze energie....nog wat meer blad, nog meer energie etc etc...die groei roggelen ze zelf.
                    Bij een scrog zet ik ze op 12/12 als ze bijna het gaas raken.
                    Ligt er wel een beetje aan of je meer sativa of indica's hebt natuurlijk.

                    Dusse..ik had je hele verhaal gelezen, en dan krijg je er eentje terug
                    Ze staan er goed bij!

                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12

                      Comment


                        #13
                        Ik ben op het werk, maar werken heb ik even geen zin in, wat een top weer buiten.
                        Daarom effe geen plaatjes, maar wat vraagjes en wat zever.

                        --------zever-----------------------

                        Man wat reuken ze lekker, ze reuken niet naar wiet, maar wel naar wietPLANT en dat reukt minstens even goed. Heb nooit poeder gesnoven , maar die blaades daar wordt wel eens aan "gesnoven"

                        Was gisteren lekker knetter en zat e peinzen over een systeem om via een rail systeem lampjes van links naar rechts te laten gaan , zoals de baan van de zon, maar dan in je tent.
                        Waarom heeft nog niemand dat geprobeerd, ik wil het zien. Maar zelf ga ik het niet doen, dat gaat niet met mijn beperking, ik heb namelijk 2 linkse handen. Hoef je niet meer te scrogen want je kan die kerstboom structuur behouden. Dat was toch net het voordeel van buiten kweken als ik goed heb ingelezen?

                        -----zever--+--vraagjes---------

                        Het liefst zou ik ze op tijd klaar hebben voor de zomer en van toppen staan ze toch altijd wel een paar daagjes stil.
                        De bedoeling is SCROG
                        Wie topt 2x ? Ik ben er nog niet goed uit of ik ze nu nog eens ga toppen of niet.

                        Ze groeien nu als kool en ben er niet uit of ik er echt veel voordeel mee ga halen om ze 2x te toppen?
                        Men 2 grootste hebben al een stuk of 6-8 toppen die naar boven aan het gaan zijn, de 2 hoofd cola's en dan nog eens de toppen van de internodes die nu bovenaan komen piepen.
                        Maar er komt een net, dus sowieso gaan er nog wat meer topjes komen piepen als ze dezelfde hoogte krijgen.
                        Heb je dan in principe niet genoeg toppen om te scrogen?

                        Elke keer je topt zouden ze ook wat ""kleiner" worden, lijkt me logisch, maar weet ik niet zeker.

                        Ik zeg zelf: neen, eenmaal toppen, maar hoor graag andere opvattingen en ervaringen!

                        Dan heb ik nog een bijkomende vraag over het scrog net. Ik zie dat sommige (QNQ bv) deze vanboven opbinden, maar ik zie er meer die ze langs onder vastbinden. Wat zijn precies de voordelen van ze bovenaan vast te binden of onderaan te leiden?

                        ------------------------------------


                        Omdat ik toch iets van plaatje moet voorzien en niet enkel zo'n gorte droge tekst:
                        Waarom ik handtassen geweldig vind.


                        Last edited by WietParkiet; 29 March 2019, 14:00.

                        Comment


                        • Flip Hasjkip
                          Flip Hasjkip commented
                          Editing a comment
                          Zo’n rail systeem bestaat al lang

                          https://www.nomercyshop.nl/starlight...l-systeem.html

                        • WietParkiet
                          WietParkiet commented
                          Editing a comment
                          Die rail, maar dan in een boog! van links naar rechts, zoals de zon maar bon zo'n rail is al een goed begin! Lijkt me ook erg onpraktisch om zo'n railsysteem te gebruiken, dus zo'n goed idee was het niet

                          Om eerlijk te zijn heb ik die silic boost nog niet gegeven. Misschien doe ik dat nog wel (niet dus), maar het verschil zal je waarschijnlijk niet meer kunnen zien. Wie weet, volgende kweek!

                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment
                          ben het zelf ook aan het testen sinds de begin van de kweek, zijn wel iets dikker de stammen.

                        #14
                        Hangt nu dus 1 cfl 125W groei lamp boven den Jack, wat een onhandig lomp geval..
                        Dat gaat dus snel terug vervangen worden door een cob.



                        Comment


                          #15
                          Die lemon kush, ik ben er verliefd op, wat een plant..
                          Die is toch goed op weg om een vaste waarde te worden in de tent.

                          Ik heb toevallig de lampen gevonden die ik hier van het werk heb kunnen meepakken:

                          https://www.led-bedrijfsverlichting....-bridgelu.htmlCapture.PNG

                          Comment


                          • WietParkiet
                            WietParkiet commented
                            Editing a comment
                            We gaan het zien, de COB en de holder is besteld. En anders boor ik er een paar gaten bij in dat koelblok, het zijn geen vijzen van een meter dus zo'n klein stukje verwacht ik dat ik dat met een metaalboor wel kan uitboren, maar ik ken daar geen hol van.
                        Bezig...
                        X