Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Amnesia feminised scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Zors
    replied
    Om het op zijn Nederlands te zeggen...
    hier gaat ie dan! ​​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Zaadjes zijn ontkiemt, daarnet in de aarde gestoken, vanavond gaan er 2 in de kast en 1 buiten
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    commented on 's reply
    Dank u, deze gaan idd de hele tijd binnen, ik zal de potten dan ook binnen zetten, bedankt voor de tip!

  • kroket
    replied
    Lekker geknutseld, succes met de Amnesia en Jack
    Zou je de nieuwe potten niet liever binnen zetten met oog op beestjes? De amnesia die er in komt groeit toch de hele ronde binnen?

    Leave a comment:


  • Zors
    commented on 's reply
    Dank u!

  • Weske
    replied
    Succes

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Vandaag de zaadjes Amnesia laten ontkiemen, ook 2 potten (23L) gevuld met potgrond, dus zal het uiteindelijke kweekverslag beginnen.

    ook nog een foto van de kast met voorlopig nog 2 jack herrer autos erin deze gaan naar buiten als de andere in de kast gaan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Zors; 6 June 2019, 11:50.

    Leave a comment:


  • Zors
    commented on 's reply
    Ok, zal ik doen, bedankt!

  • exmember47012
    replied
    Ik vind ze er ook iets beter uitzien, haal die hele lelijke bladeren maar weg.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    exmember47012 zo zien ze er nu uit, ik denk al iets beter
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    commented on 's reply
    exmember47012, bedankt voor de tip, ik had het iets te laat gezien waardoor ik reeds water gegeven had, gelukkig niet veel...ik heb eergisteren de bodem een beetje verlucht door gaatjes te prikken, ook heb ik ze geen voeding gegeven. Ze zien er nu al iets beter uit maar ik volg je advies, bedankt!
    Last edited by Zors; 17 May 2019, 19:00.

  • exmember47012
    replied
    Hey Fred,

    Het lijkt erop dat je planten te veel water krijgen. Je spoelt zo het stikstofnitraat weg waardoor je een te kort in stikstof krijgt. Ik zou iets minder geven, laat ze wat opdrogen!

    Gr

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Vandaag de inlaten geknutseld, morgen de afzuiger monteren en normaal de elektriciteit voorzien.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Dit zijn de 2 autos, staan in de veranda aangezien ik weer aan de kast veder werk.
    Zijn nu aan hun 4 de week bezig en staan van bij het ontkiemen (direct in de pot) onder een 250 w hps, ik geef nu plagron groeivoeding sinds een week of 2, voorzichtig begonnen met 1/4 van de max dosis (5ml/1l water) en voorzichtig opgedreven naar max.
    temperatuur en luchtvochtigheid waren over het algemeen tussen de aanvaardbare waardes.

    Maar...zien deze bladeren er gezond uit? Ik denk het niet eingelijk, ik geef nu ong elk een halve liter water per dag, zou dit te weinig zijn of zou het eerder overvoeding zijn? Ik zal ook dringend een PH meter aanschaffen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Hier zijn we dan eindelijk terug, nogal drukke dagen ...

    Vandaag radiator folie aangebracht, plakstrips om de kast dicht te maken geplakt.

    ​​​​​bevestiging voor de lamp en de afzuiger is ook al in orde. Heb zelfs reeds 2 Jack herer auto's bij wijze van test tot hun 4 de week grootgebracht

    Nu nog de inlaatbuizen bevestigen en de afzuigbuis deftig afwerken.

    Bij deze nog enkele foto's
    • Grtn!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    Leave a comment:

Bezig...
X