Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Amnesia feminised scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Zors
    commented on 's reply
    QnQ dank U! heb niet stilgezeten ondertussen wel geen tijd voor het forum dus weinig bijgeleerd wel nieuwe kast gemaakt en ik begin zo spoedig mogelijk aan een gloednieuw kweekverslag als alles op punt staat. ondertussen al een voorproefje gepost, uw menig is altijd welkom uiteraard nieuwe kast, nieuwe start! https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hps-80x80x160

  • QnQ
    commented on 's reply
    Zo, dat was een lange vakantie
    Welkom terug he

  • Zors
    replied
    Sorry allen, door omstandigheden, die niks met dit forum of wiet te maken hebben was ik even afwezig...ondertussen ben ik alweer aan het kweken. ik kom terug

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Dag 7: de ene komt een beetje achter heb ik de indruk.
    Ook een lijst gemaakt waar ik elke dag de LV, temp, voeding...enz kan noteren.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Vandaag verpot en de scrognetjes gemaakt, eigenlijk gewoon moeten op maat knippen want dit waren de rekjes die bij de serre geleverd waren, was "net" gepast.
    Nog 1 te gaan want ik had geen buizen meer...

    Dan een "soort lekbak" gemaakt .

    Alles terug in de kast, netjes er weer af en we zijn vertrokken, eindelijk .
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    commented on 's reply
    Ok, prachtig de buitenkweek is eerder als back-up, moest de sgrog verkeerd aflopen of te weinig opbrengen, is mijn eerste foto periodieke plant en eerste sgrog bedankt voor je reactie!

  • kroket
    replied
    Je scrognet zal met 3 planten sneller volgroeien als met 2 planten. Je kan dus inderdaad sneller over naar de bloei

    Persoonlijk zal ik ook altijd kiezen, of binnen kweken, of buiten, maar niet allebei. Maar dat ben ik

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Heb mij bedacht... ik heb de 3de (eenzame) Amnesia dan toch maar in de kast gestoken probleem is nu wel dat de potten rond zijn en er niet echt in passen, nieuwe 14 l potten (ipv 20 nu) besteld dan maar...
    Ik zal ze hopelijk deze week nog kunnen verpotten.
    Aangezien het weer nu al niet mee wil vind ik het nogal zonde om deze plant niet bij de andere 2 te zetten voor de sgrog. Mss kan ik dan zelfs sneller naar bloei overgaan? Of heb ik het mis?

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Vandaag de serre gezet, hier staan de 2 Jacks (auto) en dezelfde Amnesia als in de kast.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Potjes en plastic verwijderd, blijkbaar niet goed voor schimmels ed...natte handdoek gelegd om de luchtvochtigheid omhoog te krijgen, in het verleden al gedaan en werkt perfect!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Zors; 10 June 2019, 19:21.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    ganjagast dankuwel

    Leave a comment:


  • ganjagast
    commented on 's reply
    Gefeliciteerd met de geboorte van uw tweeling

  • Zors
    replied
    ​​​​​​Daar zijn ze al
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Zors
    replied
    Ik heb altijd gelezen dat je de zaailingen beter goed vochtig houd, vandaar de plastic...

    Leave a comment:


  • QnQ
    commented on 's reply
    Het nut van dat plastic en die bekers ontgaat me even ?
Bezig...
X