Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Pineapple Kush, 1x Chocolate Haze, 600W Mars Hydro LED, 1m²

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Heb even een paar close-up foto's gemaakt van de top.
    Deze top is wel licht van kleur, maar spierwit vind ik hem zelf niet.
    Als jullie wat anders zien, graag melden

    IMG_20190715_081824 (Medium).jpg IMG_20190715_081922 (Medium).jpg IMG_20190715_081942 (Medium).jpg IMG_20190715_081947 (Medium).jpg IMG_20190715_081932 (Medium).jpg

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Gvd wat een top man!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Is wel licht maar denk wel meevalt nog ik zou ze wel proberen iets meer van de lamp af te houden

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    #47
    Ben alweer druk bezig voor de volgende kweek, net de zaadjes binnen gekregen
    Dit keer ben ik weer voor RQS gegaan, hierna maar eens wat andere proberen.

    Volgende kweek worden het:
    2 x O.G. Kush
    1 x Critical Kush
    1 x Cookies

    Ik zal hier ook weer een verslag van gaan bijhouden!

    IMG_20190718_090257.jpg

    Doagh

    Comment


      #48
      Week 6 is een feit, en gaan vanaf maandag week 7 in.

      k zit te denken om de 25cm langere pineapple kush (foto1 rechts onderin) aankomende week om te hakken, zodat ik de andere 3 planten nog rustig z'n 2 a 3 weken kan laten doorbloeien.
      Mijn lamp hangt nu schreef, zodat deze pineapple plant geen lichtstress krijgt. Dit gaat ten kosten van de andere 3 planten. Als deze weg is, zou ik mijn lamp horizontaal kunnen hangen.
      Heb net de trichomen gecheckt met m'n bud-o-scope , en zie z'n 60% cloudy, 30% clear en zn 10% amber trichomen. Vooral de kleine trichomen zijn cloudy.
      Het nadeel is wel dat ik deze plant dan zonder afzuiging/ventilatie moet gaan drogen, beetje primitief zeg maar, in een doos ofzo.

      Wat zouden jullie doen, in mijn situatie?

      Nog ter informatie, op foto 1 links bovenin(met het rode stipje) is de Chocolade Haze.

      IMG_20190720_161144.jpg IMG_20190720_161201.jpg IMG_20190720_161218.jpg IMG_20190720_161207.jpg IMG_20190720_161227.jpg IMG_20190720_161313.jpg IMG_20190720_161325.jpg IMG_20190720_161318.jpg



      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        In een doos draadjes spannen en buis installeren en aansluiten op luchtinvoer van tent.

      #49
      De plant die te lang is knakken misschien?
      Zelf goede ervaring mee om ze op die wijze in toom te houden, ook nog als ze volop in bloei staan.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Zou ik ook voor gaan denk ik, ben benieuwd!
        Verstand op nul en knakken maar!!
        Succes

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Ben heel benieuwd hoe het uitpakt, hopelijk goed!
        Ik druk ter plaatse de stam altijd plat tussen m'n wijsvinger en duim. Zo voorkom je dat ze breekt en kan je goed de richting bepalen die ze opvalt (weet even niet of dat ook in die sticky staat).

      • Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Hoi bosmuis
        Ik heb in mijn ronde met kosher sorbet ook pas in week 6 bloei toppen geknakt.
        Ik had het zelfde probleem als jij.
        Toppen geknakt en ondersteund met binddraad en binnen week was de tak geheel genezen en kon ik de ondersteuning eraf halen.
        Ik hoop dat je iets aan deze info hebt.

        Mvg

      #50
      Ha Bosmuis!!


      Ik zou de lage planten hoger zetten, zo gelijk mogelijk en de lamp weer recht. Indien mogelijk kwa hoogte tent.

      Je plant is in principe oogstklaar, als je daarvoor gaat zou ik het in een doos drogen die aangesloten zit op de inlaat van je tent. Luchtcirculatie en de geur wordt dan verwijderd door de afzuig en filteset van je tent

      Ze zien er super uit voor een bloeiweek 7!! Vanaf maandag dan

      Grote Groeten
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • bosmuis
        bosmuis commented
        Editing a comment
        Lekker actief Takketoeli! Goed bezig!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Goedemorgen Bosmuis!

        Dan moet je dadelijk eens zien!
        Ph meten van 2 potten (grond)
        Grond voorbewateren en
        3 plantjes verpotten
        Trichjes tjekke
        Katten hebben honger...

        Eerst koffie! Nee, eerst de katten...

        Grote Groeten

      • bosmuis
        bosmuis commented
        Editing a comment
        kijk aan een productief dagje! vergeet niet te genieten he, het word lekker weer vandaag!
        Doe kalm an!

      #51
      Vanmorgen deed ik mijn tent open, en 50 % van alle bladeren zijn geel. Gisteren was dit nog zn 10 a 20 %
      De laatste 2 waterbeurten hebben ze geen voeding gehad, zou dit daar aan kunnen liggen?
      of is dit gewoon het teken dat het eind van de plant nadert ? of is er wat anders aan de hand?

      De bladeren op de foto zijn van 1 plant, of had ik deze bladeren er beter aan kunnen laten zitten?
      IMG_20190722_092652.jpg

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Graag gedaan Bosmuis!

        Ik zou sowieso de onderste bladeren laten zitten, aangezien daar de eerste tekenen van voedingsperikelen zich vaak laten zien.
        Dat is voor mij in ieder beval ook nog een erg belangrijke reden om van de blaadjes af te blijven!
        Takketoelli en voeding gaan sinds ik de blumats opzij heb laten liggen niet zo goed samen! Dat doe jij echt beter, zo leren we van elkaar!!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Trouwens, nog foto's van de geknakte takken?

      • bosmuis
        bosmuis commented
        Editing a comment
        Nee helaas, heb gisteravond (na precies 7 weken bloei) toch maar besloten om "de lange" naar beneden te halen
        Helaas van het knakken geen foto's gemaakt

      #52
      Ik denk dat je planten hun einde aan het naderen zijn..! Wat ik dan wel doe is elke dag even tegen de stam aan kloppen dan vallen de bladeren eraf welke echt los zitten.

      Suc6 ermee grtzz

      Comment


      • bosmuis
        bosmuis commented
        Editing a comment
        Oke gelukkig dan hoef ik me geen zorgen te maken! Dat kloppen ga ik meteen even doen!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat werkt erg goed bij mij scrog ja, achterin kan ik er gewoon niet bij. Dus tedere woordjes, eerst ff aaien, zeggen hoe mooi ze wel niet is en dan een paar ferme tikken!

      #53
      Hoe staat het ermee bosmuis?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #54
        sigpic

        Comment


          #55
          Dit noem ik vakmanschap

          Comment

          Bezig...
          X