Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vdm’s 1e kweek : 9 plantjes onder 600W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Ik durf het niet te zeggen, hij heeft het hier verteld, heb het nog niet in werking gezien bij hem thuis. Wil nog een keer met hem afspreken om het in de praktijk te zien voordat ik tot een aankoop overga.

  • Takketoelli
    commented on 's reply
    Ik ben chemisch analist, en heb al wat op het oog. Het geeft inderdaad magneetroerders met verwarmplaat. Roervlo erin en destileren maar!
    Alleen hebben alle destilatie opstellingen die ik ken een te dunne verbinding tussen de koeler en de kolf. Nu verdamp ik de alcohol in een bekerglas, zodat er makkelijk bijkan met mijn spuitje.
    Hoe doet jouw kameraad dat?
    Ik moet er bijzeggen dat ik nog niet echt op zoek ben geweest, wel leuk om dat vanavond eens te gaan doen!

  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    In Duitsland scheelt het een paar euro, mocht je daar vaker komen. Ik ben ook met het idee aan het spelen om een destilleerapparaat te kopen op Ali, vriend van ons heeft er ook een en dat werkt goed. Hij heeft ook een apparaat dat continue de olie mixt zodat deze mooi vloeibaar blijft, een magneetroerder.

  • Takketoelli
    commented on 's reply
    Die is het ja, duur he?

    Grote Groeten

  • SweetMango
    commented on 's reply
    Bedoel je deze toevallig @Takketoellie ?

    https://www.gevoslijterij.nl/navimer-96-1l.html

  • BartVdm
    commented on 's reply
    Klinkt heftig die aanvallen, gans je verhaal.
    Jij wss vroeger blower van de groep hehe, ik eigenlijk niet. Wiet moest ik nooit niet van weten, en in het begin dat ik gebruikte tegen migraine aanvallen en tbegon te helpen was ik da echt ni gewoon. Voor die periode dronk ik alcohol in de weekends, en een halve week uitzieken/herstel daarop, ik dacht toen dat dat ne zware kater voorstelde. Nu zou ik geen alcohol meer willen drinken, zelfs mocht ik mogen, die wiet is zoveel leuker en relaxer vind ik zelf

  • Takketoelli
    commented on 's reply
    Chronische pancreatitis
    En niet van de alcohol, gelukkig, want dat zou betekenen dat ik zo goed als zeker verslaafd zou zijn.
    Ik dronk nooit veel, en heb ook niet zo'n moeite om het te laten.
    Ik was de blower van de groep

    Bij veel drinken en nog wat onverklaarbare redenen krijg ik een pijnaanval, die op het moment alleen met ketamine is te bestrijden. Dat zijn telkens tripjes () naar het ziekenhuis

    Ik heb een timer in mijn lichaam die langzaam aftikt naar de volgende aanval. Soms loopt die sneller, dan weer langzamer en geen idee waarom hoe of wat ik doe of laat dat die klok sneller laat tikken, of dat ie juist bijna stilstaat. Ik 'hoor' hem soms tikken middels een pijnscheut en een legio andere klachten. Totaal geen controle over

    Pijn kan je tot wanhoop drijven ja... zo had ik het ooit helemaal uitgedacht hoe ik mijzelf bewusteloos kon maken door hoofd eerst tegen de muur te rennen. Het zal je verbazen hoeveel daarover te vinden is op internet

  • BartVdm
    commented on 's reply
    Ahzo, lijkt me wel het ultieme slaapmiddel!
    Ik snap het ongeveer wat in grote lijnen,
    het is me in ieder geval al wat duidelijker, olie
    van hier en daar..extract van hier en daar, wat teveel ingelezen en al snel zag ik hier ook de bomen niet meer door het bos..: D

    Amai, jij hebt ook last van alcohol..hopelijk niet te erg, welke ziekte heb je als ik vragen mag? Mag anders in PM..Krijg je dan ook meteen een regelrechte aanval op je systeem dat je volledig lam legt met pijnen op heel lastige plaatsen?Ik vraag het gewoon maar, als ik ernstig ziek ga Instant waar mensen bij zijn kan ik mijn probleem niet uitleggen, niemand snapt da en nog niemand tegengekomen met gelijkaardig probleem.. ik krijg opeens ijskoud en val weg beetje bij beetje..en ik zou mijn eigen op zulke moment wel iets kunnen aandoen, zo erg is het. Hel. jij bent de eerste die ergens ook tegen alcohol niet kan..we hebben idd dat gemeen. Ik moet 100% alcohol bannen in ieder geval, moet maar saai cola drinken altijd, ik weet anders wat me te wachten staat..

    De praktijk zal het me leren, nog geen idee ook wat ik allemaal nodig ga hebben qua benodigdheden enzo, daar ben ik nog niet zo thuis in..
    Idd ja die olie dat je wat verwarmt, dat is net wat ik bedoel!! Zal wel dat je er stoned van word : D die wil ik dus maken. Geen idee hoe het bevallen met die olijfolie en alcohol..
    Ik zal me er eens verder in verdiepen

  • Takketoelli
    commented on 's reply

  • BartVdm
    commented on 's reply
    Goedemiddag Takkii,
    Leuk om te lezen hoe je begonnen bent

    Wat minder leuk om te lezen dat ja oa chronische pijnen enzo ook hebt..

    Wat een mooie, duidelijke uitleg verder ivm die olie, top top!

    Die capsules van jou, wel dat wil ik ook wel eens proberen, amai die dosis van jou :p
    Hangt het er de volgende dag niet nog wat in je kleren? Of moet je dat ook wat gewend raken?

    Ik heb nog wat vraagjes..
    Zelf ben ik ook nog allergisch voor alcohol,
    van het minste ga ik zwaar ziek..
    Die processen om HBO te maken, is dat altijd met alcohol en word die er volledig uitverdampt ? ofzo dat het geen kwaad kan voor me want ben er wat als de dood voor, als ik het woord alcohol nog maar lees..

    Heb zo ook ooit olie gedruppeld, via een dealer verkregen, ik vond het ook goor,
    Ik kreeg dat spul echt niet binnen, telkens braakneigingen enzo, dan met brood, yoghurt geprobeerd, maar die nasmaak, nee toch niet..

    Zelf zou ik die capsules ook willen proberen die dat jij fabriceert, en verder zou ik kief nodig hebben alsook BHO fabriceren omdat ik nu nog teveel J’s rook, dus ik zou dan een Joint rollen, die bestrooien met wat kief, en dan een slangetje rond draaien van die olie, BHO als ik het wat goed heb, dat is althans hoe ik mijn joints ga rollen van zodra
    De gedachte alleen al....Maargoed, die weg is nog lang..
    Geniet van je bakkie koffie enzo ; ), ik ga hier ook iets verdampen!

    Grtz!

  • Takketoelli
    replied

    Leave a comment:


  • BartVdm
    commented on 's reply
    Geen idee wat ik zowat moet voorstellen van 1 plant van mijn eerste oogst en jouw 4 planten?! Ik snap wel wat je wil bedoelen maar ik kan het visueel me ni zo voorstellen, had je dan 4 grote potten enzo en ongeveer zelfde setup? Ik kan het allemaal moeilijk inschatten, die eerste keer, het enige dat ik kan inschatten is een 5je, da zit er ingebrand na al die jaren naar de shop geweest te zijn haha
    Dat was ik helemaal van plan om met fluff te beginnen, en de rest gaat 6 a 9 maand in curepotten, dan zou het naar m’n zin moeten zijn..: D ja echt, ik meen het zo lang, ben echt beu die Crap wiet te roken hier uit BE..
    Dat afval zal voor een groot deel verwerkt worden in voeding, stuk volcano en verder zou ik graag hasholie leren maken, zo da geconcentreerd spul he, ik denk da jij daar veel verstand van hebt ? daar weet ik nog totaal niks van hoe dat te fabriceren ofzo. Gaat dat met bladafval of heb je toppen nodig? Kan je wat kort schetsen Takkii indien je wat meer weet omtrent hasjolie?
    Ik ben me volop de kweek aan het focussen daarmee liggen de studies even stil..

    Grtz!

  • Takketoelli
    commented on 's reply

  • BartVdm
    commented on 's reply
    Merci man voor uw uitgebreide reactie : )
    Ivm dat knakken was ik aan het twijfelen maar als beginner was ik te laat met dieven onderaan, heb niks gediefd en nu laat ik het ook zo maar, wat weinig zin nog lijkt me..Ik had goed moeten dieven tijdig en ze niet knakken denk ik dan..
    Hihi ja ik had het al wat willen merken als ik in je verslag aan het lezen ben van dat stressen, dan weet ik dat ik in jouw verslag aan het lezen ben hehe, nou ik vind da je het heel goed doet, zelf al veel uit opgestoken..
    Ze zitten nu net in bloeiweek 7, ik ben van plan ze rond 20 sept te beginnen met spoelen nog 14d.
    Geen idee wat ik zelf mag verwachten, ik ben ervan overtuigd dat het veel slechter kon, heb nog niet echt problemen gehad, nog geen beestje gezien, ik zoek er niet naar ook hehe
    Ok, dan laat ik zoveel mogelijk blad nog zitten, bedankt voor de tips!
    Er moeten geen massa’s afkomen, gewoon stevige rokertjes, voor 14liter potten vind ik nog mooie toppen, geen idee als beginner maar op iedere plant zit wel wat op lijkt me.
    De voorste rij, 3 planten zijn 18l, de rest 14l.

    Grtz!

  • BartVdm
    commented on 's reply
    Het werkt gedeeltelijk, laten we het zo zeggen.
    Met gedeeltelijk kan ik verder. Bladafval is bladafval voor mij, natuurlijk moet het iets of wat deftig droog zijn, maar voor te verdampen vind ik dat ideaal. Die toppen zijn een ander verhaal, die kan je net evengoed weggooien, weinigen zouden het roken ook denk ik, enkel als het zou moeten, smaak is niet te harden, zwaar hoofd maar dat heb ik zowiezo voor de moment dusja, een high ofzo is ook amper aanwezig of gelijk wat maar ik heb er medisch wel heel veel aan ja, ik was vroeger tegen alle drugs in alle vorms en maten incl. wiet, tot het me hielp waar het toen eigenlijk ophield..
Bezig...
X