Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vdm’s 1e kweek : 9 plantjes onder 600W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: Vdm’s 1e kweek : 9 plantjes onder 600W

    Korting op 420shop

    #2
    Veel succes.
    600 euro maandelijks aan enkel wiet is echt wel veel!
    Naast je tent slapen moet toch echt niet aangenaam zijn met de afzuiging en lamp aan. Maar ja als het echt niet anders kan.
    Zou je toch aanraden om toch eens te toppen.
    Als je een tent kan aansluiten moet het bovenste topje afnijpen (als je minimum 3e internode hebt) toch een makkie zijn.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Veel succes

        greetz

        Comment


          #5
          Ik slaap ook naast me tent en je went vanzelf wel aan het geluid. Zolang je dimt en geen lamp hebt met fans valt het echt wel mee, zit op 36dB en dat is echt niks.

          Succes met de kweek!
          Ad usum proprium!

          Comment


            #6
            Ik zou dat echt nooit kunnen he naast de tent slapen.....
            Hoop dat je eraan went en het voor jou verder geen probleem is.

            Je pakt het iniedergeval goed aan weet je zeker dat dit je 1e kweek is hahaha....

            ik zeg succes met de kweek
            en hopenlijk krijg je die rotbende onder controle

            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              ganjagast whuhahaha dan had ze toch maar een uur later naar de nest moeten gaan pas als ik slaap of ik sliep apart...

              Nee serieus ik kan dat echt niet slapen met licht aan of geluid toen ik ging samenwonen met mijn vrouwtje had ze een klok op de slaapkamer,dat getik heeft 3 min volgehouden toen was spontaan de klok overleden en dat was alleen nog maar een tikje.

              Hoezo de eerste x....
              heb je ooit meteen in het begin zon verslag gelezen en iemand gezien die precies weet wat ie doet plus namen van alles hoe en wat(niks op bart hoor maar je vraagt
              Hoezo ik dat denk).

              De info die gegeven word en hoe
              Voor de 1e x weet ie precies wat ie moet doen...
              Ook hoe het uitgelegt is niet als iemand die voor de 1e x iets neerzet als je snapt wat ok bedoel

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Nou door mijn ex.. (weet je wat, geen voorbeelden van mijn ex meer shes not worth it)

              Ik heb ook uren doorgebracht tussen serverkasten en die maken ook een hele boel lawaai, zoemen soort gekraak etc. Probeer daar maar eens een uiltje te knappen. Dan is dit niks meer dan een rustoord voor mij zodra ik weer ik mijn bedje lig ah 36dB lekkah

              Maar het is natuurlijk per individu verschillend, de een kan het wel hebben de ander niet. Met dat van die klokken kan ik wel begrijpen ghehe heb daarom ook geen analoge klok in mijn kamer hangen maar een digitale.

              Ach, er zijn meerdere personen die vast wel eens eerder gekweekt hebben buiten of onder een bureaulampje dus echt noob zijn ze niet.. dit is binnen kweken dus snap je punt wel..
              Kan ook wezen dat Bart sinds dat ie hier op het forum zit gewoon veel heeft gelezen etc (?)
              Last edited by ganjagast; 19 June 2019, 15:52.

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Jaa dan is het wel rust ja altijd zoemen en dan ineenkeer niet meer ben je blij als je dat gesnurk hoort haha.

              Klopt de een kan het wel hebben de andere niet ik ken iemand die moest altijd muziek aanhebben anders kon die niet slapen.
              (Snap nu nog niet wat er mis is met die gozer....)

              En ja tuurlijk bedoelde het ook niet verkeerd hoor allesbehalve!!!

              Maar vond het wel een opening alsof ie al meerdere verslagen geschreven heeft of zeker wel ervaring met kweken.
              De manier waarop het er staat of geschreven word ik weet niet zo kwam het iniedergeval over(nogmaals bart totaal niks tegen jou ofzo).

            #7

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              De moeite die je genomen hebt om hier vele uren te lezen gaat zich nu tonen in je kweek en verslagen. Goed beslagen ten ijs. Succes met je kweek !

            #8
            Thx Flip Hasjkip!
            Ik ben benieuwd, zo een eigen rokertje.. leuk dat ik nu het praktische gedeelte kan ervaren.

            Comment


              #9
              3B68BE81-9914-4B8D-857F-6E2A859AB047.jpeg Intussen zijn de dames boven, eentje heeft het niet gehaald.
              Zelf vond ik de 14L potten wat klein uitvallen, en heb dit maar op laatste ontdekt..Verkeerde bestelling..Plan was met 18L potten te starten. Ik heb nu 8 zaailingen in 14L staan en heb er nog 3 potten, 18L bijgezet deze ochtend, deze hebben nu wel een tijdsverschil toz van de rest, deze zijn nog niet ontkiemd nl..
              Gaat dit problemen geven? Volgende keer ontkiem ik wat meer zaden mochten er een paar wegvallen.

              Grtz!





              Comment


                #10
                Geen reden tot zorg je kan indien nodig nog iets onder de potten zetten waarvan de planten wat kleiner zijn. Dan heb je het veld mooi op gelijke hoogte. De grotere planten knakken heeft hetzelfde effect (plus andere voordelen).
                Succes verder
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                  #11
                  Hoi Iedereen

                  Een weekje verder, veel valt er nog niet te melden.
                  De plantjes stellen het matig goed.
                  Ik heb tijdens het inwateren van mijn potten te veel aarde gebruikt, waardoor de plantjes eigenlijk al wat te hoog staan naar mijn zin, maar geen ramp denk ik.
                  Ik begin nu stilaan voorzichtig met water geven.
                  Afzuren doe ik nog niet deze ronde, ik gebruik 50/50 regenwater/ grondwater (kamertemp.)

                  lamp naar 400W gezet, 40cm afstand. 18/6H.
                  Dag 22graden Lv 55%, Nacht 20graden Lv 55%

                  Grtz!



                  Comment


                  • ganjagast
                    ganjagast commented
                    Editing a comment

                  • kroket
                    kroket commented
                    Editing a comment
                    En die zien we graag

                  • ganjagast
                    ganjagast commented
                    Editing a comment
                    make us happy again!

                  #12

                  Comment


                    #13
                    Dit zien wij:
                    99FB3890-53BE-4D1F-964C-8BD438382C73.jpeg
                    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                    Comment


                    • BartVdm
                      BartVdm commented
                      Editing a comment
                      Hmm, ik doe ergens iets fout..
                      Zelf zie ik de foto wel die ik erbij geplaatst heb, ik selecteer gewoon de foto via upload attachments..

                    #14
                    Screenshot_20190616-225722_Samsung Internet.jpg kroket
                    Die van mij is anders! Hehe

                    Comment


                      #15
                      Rickysticky Lol

                      BartVdm
                      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                      Comment


                      • BartVdm
                        BartVdm commented
                        Editing a comment
                        Ik zal eens foto’s proberen te plaatsen via een laptop als ik die ter beschikking heb, had met m’n telefoon foto geplaatst maar lukt niet blijkbaar

                      • kroket
                        kroket commented
                        Editing a comment
                        Doe zelf ook alles via m'n telefoon. Nou zegt dat absoluut niet dat het dan bij jou ook moet lukken. Heb zelf ook een website en dergelijke problemen kom ik vaak genoeg tegen met m'n gebruikers.
                    Bezig...
                    X