Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 13 stuks onder cob led 440 watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • smoker2002
    commented on 's reply
    sry verslag staat erop enjoy

  • smoker2002
    commented on 's reply
    heb het zware spul gebruikt met drijfgas en was er direct van verlost de rest helpt toch bijna niet
    wel niet gebruiken als er platen in je kast in bloei staan ........

  • smoker2002
    replied
    Update

    22/6

    voorbloei 14 dagen
    bloei 30 dagen
    temp 22.4 / 27.2
    lv 38/49
    lamp hoogte 25 cm

    de lang verwachte update sry dat het een 26 dagen heeft geduurd maar is in de zomer altijd druk en veel buiten bezig zo de platen
    zijn een beetje verwaarloosd geweest ze staan niet meer heel groen maar de toppen blijven goed groeien

    IMG_7517.JPG

    ik let minder op de buiten planten en die staan nog mooi groen maar die in de kas zijn terug serieus geel aan het worden
    binnen een 30 dagen zijn ze klaar sommige zal ik stok moeten aast binden omdat er al beginnen door te buigen ,
    dus de plukken groeien goed door.

    IMG_7518.JPG IMG_7519.JPG IMG_7520.JPG

    de achterste zijn serieus door gegroeid daarom zijn ze een heel stuk langer dan al de rest

    IMG_7521.JPG IMG_7522.JPG IMG_7523.JPG IMG_7524.JPG

    ze krijgen van voeding per liter
    ze krijgen om de 3 dagen een 500ml en 1x per week voeding 1ml green sensation 1.5 terra bloom 1ml suger royal en 1ml alga bloom

    nog een 4 tal weken en ze zijn ook terug klaar

    BUITENPLANTEN

    ik heb er intussen al 15 staan lol

    IMG_7574.JPG

    de middenste zijn de oudste de 5x gorilla glue die zijn normaal binnen een dagen klaar
    IMG_7577.JPG IMG_7578.JPG
    met dat ze klein zijn geleven door lang ik kleine potjes te staan groeien de plukjes mooi compact bij elkaar

    De grootste zijn de jack herrer die moeten nog een maandje die gaan ook heel veel geven als ze verder doen als dat ze bezig zijn
    IMG_7575.JPG IMG_7576.JPG

    zoals je kan zien beginnen ze ook door te buigen zal ze in het oog moeten houden dat ik er op tijd een stokje bij zet

    en de kleinste zijn niet van mij maar van een vriend die geen plaats meer had en vroeg of ze hier mochten staan
    heb dan iemand met kennis ervan die water kan komen geven als ik vertrek op reis

    IMG_7579.JPG

    Leave a comment:


  • R1988
    commented on 's reply
    Ik heb het wel behoorlijk verdund. De lucht is echt behoorlijk sterk, zelfs na verdunnen

  • Takketoelli
    commented on 's reply
    Onverdund??

  • ganjagast
    commented on 's reply
    Ik heb het opgeslagen als bookmark mocht het toch nog nodig wezen kan ik altijd over gaan tot bestellen.
    Dank voor je input R1988

  • Head Honcho
    replied

    Leave a comment:


  • R1988
    commented on 's reply
    Werkte bij mij perfect en planten zagen er gezond uit. Ik heb het niet op de toppen gespoten. Wel de rest van de plant. Nadat ik ermee gestopt was rook ik het nog een paar dagen. Daarna verneem je er niets van

  • ganjagast
    commented on 's reply
    Dit is echt een voeding supplement voor paarden Dat heeft goed gewerkt dan en de planten deden het goed?
    Ik ga zelf knoflook water maken dat zou voldoende moeten wezen, en anders koop ik Rogis Garlic die is ook goedkoper -en bedoeld voor planten

  • R1988
    commented on 's reply
    ganjagast, ik weetniet of het mag maar dit is een link naar dat spul. https://www.divoza.com/nl/excellent-...oaAiGAEALw_wcB

  • ganjagast
    commented on 's reply

  • R1988
    commented on 's reply
    Ik heb bij een eerdere kweek last gehad van spint. Had gelezen dat idd knoflook helpt tegen meerdere soorten beestjes. Heb een vloeibaar knoflookextract voor paarden gevonden en gebruikt via een plantenspuit. Een beetje op de aarde en op de onderste bladeren. Werkte perfect en snel

  • ganjagast
    commented on 's reply
    Ah gelukkig maar dan kan jij je helemaal focussen op de planten, trouwens jij bent ervan af en hier lijken ze in ene volop aanwezig ghehe
    ben zelf aan paar dagen bezig nu met de stofzuiger, bovenlaag uit laten drogen, knoflook en dreft kijken of ik er gauw vanaf kom..
    Ben benieuwd naar de pics.

  • smoker2002
    commented on 's reply
    ze staan niet meer zo groen maar leven nog en de plukjes groeien ook goed verder

  • smoker2002
    commented on 's reply
    ja hoor die zijn weg in de tenten ..... nu er wat last van buiten maar dat komt wel goed ze doen buiten serieus goed verder van als ik tijd heb zet ik terug verslag
Bezig...
X