Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 13 stuks onder cob led 440 watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • smoker2002
    replied
    UpdateIMG_7337.JPG

    zoals je kan zien hebben de skittlez een groei spurt genomen is niet meer normaal en ze hebben link nog iet direct zin om te stoppen
    zeker die die rechts achteraan je ziet ook mooi het verschil van de voorenste lampen en de achterste

    IMG_7338.JPG IMG_7339.JPG
    IMG_7340.JPG IMG_7341.JPG
    hier en daar wat gele blaadjes met verbrande puntjes ...komt zeker niet van mijn voeding want ik geef geen voeding
    enkel water met wortel roots 1ml/l de rest zouw in de aarde moeten zitten
    IMG_7342.JPG IMG_7343.JPG IMG_7344.JPG

    heeft 100 dage voeding zal nog iets te zwaar zijn die grond maar komt wel goed denk ik is hier en daar aan blad van de plant we zie wel of het goed komt .
    veel kunnen we er niet aan doen ....anders groeie ze goed en zitten al 4 dagen in echte bloei zo gaat vlot vooruit ,
    over de gele blaadjes gaan we voorlopig iet klagen .

    zo heel veel iet te melden hier nog enkele sfeer beelden van de buiten planten.

    in de ronde potte zitten de gorilla glue auto's.
    ze staan ook al in bloei maar hebben lang in kleine potjes gestaan en ga ik in 6L potten latten afbloeien .

    IMG_7321.JPG

    de vierkante 11L potten staan de jack herrer in die zijn een 14 dagen jonger en staan nog niet in bloei
    IMG_7322.JPG

    IMG_7323.JPG IMG_7324.JPG

    dat was het voorlopig terug zie jullie snel terug met een update

    back time to relax and

    ow deze wilde ik nog ff delen een mooie nieuwe plat dat ik heb bij gekocht alle 3 planten

    heb een chileense jasmijn gekocht
    een japanse witte regen
    en een brugmansia

    voor mijn botaniese tuin dat ik ben aan het aanleggen
    deze foto is van een brugmansia niet de mijne de mijne is nog klein en heeft nog maar 5 bloemen maar zo gaat hij worden vind ik prachtig
    deze is de 3 collor en deze heb ik niet gevonden mijne is met roze en gele bloemen
    85096-00-BAKI_20190502122834_7bd4d26e-0ee1-4dec-841b-0a1949a917ad_810x978.jpg

    Leave a comment:


  • smoker2002
    commented on 's reply
    Spacende Hollander hier heb je de link naar mijn vorige verslag heb het ff opgezocht voor jouw
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...8x-purple-haze

    en als je de link wilt van de lampen is het
    https://www.todogrowled.com/gb/

  • Spacende Hollander
    commented on 's reply
    Dankjewel voor alle info! Wat handig ook dat die lampen voor 30 euro te vervangen zijn. Ik zit namelijk ook te kijken naar goede nieuwe lampen en deze lijken me wel wat Ik ben zelf ook helemaal niet handig en daarom wil ik net als jij graag een plug and play. Heb je een link van je vorige kweekverslag of de naam ervan? Zoek me suf maar kan hem niet vinden.

  • smoker2002
    commented on 's reply
    ja zeker hier mag je vragen stellen is een forum voor iets lol
    de rubol lampen ken ik niet ik ben op tgl gekomen door de site hier en veel verslagen van mensen die ik volg die tgl gekocht hebben zo die blijven volgen om te zien wat die lampen konden zo nadat er een paar kweken klaar waren van mensen dat ik volgde en ze geven goeie resultaten ben ik ook beginnen sparen voor zo een lampen
    ze zijn niet goedkoop maar geven een berg licht mooi wit licht geen disco zever ..... sommige DIY kits kan je kopen maar ben niet zo handig in eletriek zo bij tgl kon ik ze kopen die al samen gestoken waren .... zo was stekker insteken in de tent hangen en gaan en het is nu mijn 2de kweek onder die lampen zo zal niet snel meer veranderen ze werken zeer goed kost wel een serieus bedrag als je een grote kast hebt ...maar dan heb je ook welk 1 van de beste lampen en als er led kapot gaat 30 euro en je kan verder bij van die disco's als er kapot zijn mag je nieuwe led bak kopen

  • Spacende Hollander
    commented on 's reply
    Graag gedaan, het is ook leuk mee kijken bij je. Mag ik je trouwens ook wat vragen? Het valt me op dat jij en ook andere kwekers op dit forum lampen van cob cree uit Spanje halen. Nu lijkt het voor mij erop dat die Rubol lampen hetzelfde zijn. Zie ik iets over het hoofd en kan je me uitleggen waar de keuze voor todogrowled vandaan komt?
Bezig...
X