Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 13 stuks onder cob led 440 watt

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• smoker2002
    heeft een topic gestart LED: Grow room 13 stuks onder cob led 440 watt

Grow room 13 stuks onder cob led 440 watt

8/6
    Hello hier zijn we al terug

vorige kweekje nog aan het drogen en we zijn al terug bezig met het volgende .
    deze keer zal het geen scrog zijn zo snel mogelijk groeien en gedaan ....kga op 24/8 op reis en ze zouden klaar moeten zijn tegen dan

plantjes hebben al met trips gezeten bij van groei naar bloei hok te verhuizen heb ik de grow room 1x geheel behandeld en 2x de kast , deze heb ik over gehouden van mij vorige kweek ......
    hoop dat het u eindelijk gedaan is met de klote beesten .

opstelling is zelfde als vorige keer

De Kweek Setup

Tent: Secret Jardin DR120 (120x120x200)

Lichtbron: LED Cree CXB 3070 3500k Driver Mean Well HBG-60-1400A

Lichtbron voorgroei: 400 watt mars hydro

Afzuiging: Prima klima combo kit pk125

Filter: Prima Klima carbon filter K2600 flat 250 + koppelstuk 125mm/100mm

Ventilator: 2x Garden HighPro clip ventilator 7 watt + 5watt

Potten: bekers , 3.5L pvc potten --> 11L PVC kweek potten

voeding: enkel wortel roots zit 100 dagen voeding in de aarde

medium: dcm mediterrane planten

zaden

2x grape fruit
    3x girl scout cookies
    3xsow white
    5x zkittlez

alles va huismerk van wietzaadjes enkel de snow white niet

ze hebben nieuwe schoentjes van 11L gekregen
    Plantjes zijn ondertussen binnen 10 dagen een 2 maand oud
    maandag gaan we over op bloei
    eens met de aarde va dcm werken zit voor 100 dagen voeding in , zouw genoeg moeten zijn tot einde kweek
    zouw handig zijn enkel afgezuurd water geven zijn

foto's

IMG_7119[1].JPG
    was nog in 3.5L potten gisteren nacht voor ik ze heb verpot
    kleine potjes zijn auto's die ook moesten behandeld worden tegen trips

IMG_7132.JPG
    IMG_7133.JPG IMG_7134.JPG
    IMG_7135.JPG IMG_7136.JPG
    IMG_7148.JPG

dat was het dan ..... morgen terug veel werk serre gisteren weg gewaaid 2 stormkoorden geknakt en ze ging half op mijn tuinhuis
    ook plastiek kapot gewaaid zien wat er morgen nog van te redden valt heb ze nodig om mijn auto's in onder te brengen grrrrr

gelukkig de auto's die erin stonden hebben het nauwlijks overleefd lagen allemaal uit hun kleine potjes verspreid in de regen

terug in aarde gestoken en hopen dat ze verder doen ... heb deze nacht foto vergeten van te nemen hoe de serre erbij ging .

tot de volgende

Last edited by QnQ; 10th June 2019, 09:06.

• R1988
    commented on 's reply
    Ik heb het wel behoorlijk verdund. De lucht is echt behoorlijk sterk, zelfs na verdunnen

• Takketoelli
    commented on 's reply
    Onverdund??

• ganjagast
    commented on 's reply
    Ik heb het opgeslagen als bookmark mocht het toch nog nodig wezen kan ik altijd over gaan tot bestellen.
    Dank voor je input R1988

• Head Honcho
    replied
    Oké top man! ben benieuwd naar foto’s en een echte update. Zoveel tijd kost dat toch ook niet?

Leave a comment:

• R1988
    commented on 's reply
    Werkte bij mij perfect en planten zagen er gezond uit. Ik heb het niet op de toppen gespoten. Wel de rest van de plant. Nadat ik ermee gestopt was rook ik het nog een paar dagen. Daarna verneem je er niets van

• ganjagast
    commented on 's reply
    Dit is echt een voeding supplement voor paarden Dat heeft goed gewerkt dan en de planten deden het goed?
    Ik ga zelf knoflook water maken dat zou voldoende moeten wezen, en anders koop ik Rogis Garlic die is ook goedkoper -en bedoeld voor planten

• R1988
    commented on 's reply
    ganjagast, ik weetniet of het mag maar dit is een link naar dat spul. https://www.divoza.com/nl/excellent-...oaAiGAEALw_wcB

• ganjagast
    commented on 's reply
    ¨Heb een vloeibaar knoflookextract voor paarden gevonden..¨
    Neem aan dat het dan gewoon water is met knoflook puree of iets?
    Zal er eens knoflookwater van maken misschien helt het ook beter door het op de planten te spuiten?

• R1988
    commented on 's reply
    Ik heb bij een eerdere kweek last gehad van spint. Had gelezen dat idd knoflook helpt tegen meerdere soorten beestjes. Heb een vloeibaar knoflookextract voor paarden gevonden en gebruikt via een plantenspuit. Een beetje op de aarde en op de onderste bladeren. Werkte perfect en snel

• ganjagast
    commented on 's reply
    Ah gelukkig maar dan kan jij je helemaal focussen op de planten, trouwens jij bent ervan af en hier lijken ze in ene volop aanwezig ghehe
    ben zelf aan paar dagen bezig nu met de stofzuiger, bovenlaag uit laten drogen, knoflook en dreft kijken of ik er gauw vanaf kom..
    Ben benieuwd naar de pics.

• smoker2002
    commented on 's reply
    ze staan niet meer zo groen maar leven nog en de plukjes groeien ook goed verder

• smoker2002
    commented on 's reply
    ja hoor die zijn weg in de tenten ..... nu er wat last van buiten maar dat komt wel goed ze doen buiten serieus goed verder van als ik tijd heb zet ik terug verslag

• smoker2002
    commented on 's reply
    ja hoor eerst ff tijd vinden voor verslag

• smoker2002
    commented on 's reply
    In Belgie mag het wel nog gebruikt worden ik haal het hier in een platen winkel ... bestel het on line in het buitenland word dan naar je opgestuurd

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X