Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Zilver Haze, Amsterdam Genetics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Turtle420
    replied
    He boys,

    droog gewicht is 100g geworden. En wat een kwaliteit zeg, het rookt echt geweldig

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Zonde, 2 weken spint hadden ze nog wel overleefd. Ben benieuwd of het toch naar tevredenheid werkt voor je.

  • Turtle420
    replied
    Beste volgers

    ik heb gisteren alle plantjes even uit de tent gehaald om ze even goed te bekijken. Helaas viel mij op dat de achterste planten nog steeds vol met spint zaten. Ik heb misschien een beetje een impulsieve handeling gedaan maar ik heb besloten om mijn planten om te hakken voordat overal het spint op zit. Helaas, weer 2 weken te vroeg moeten oogsten. Ergens ook wel een beetje spijt van maar ik wil niet dat over mijn hele oogst spint zit.

    verder ben ik wel zeer tevreden over de toppen, ze zijn echt lekker dik en mooi kleverig.

    Alles hangt nu te drogen, ik houdt jullie op de hoogte wat mijn eindgewicht word.

    groetjes turtle

    Leave a comment:


  • Jamzieman
    replied
    Die mag nog even

    Leave a comment:


  • Remco
    commented on 's reply
    Mooi Mooi Sativa , da komt goed hier !!

  • Turtle420
    replied
    Hehe, lukt eindelijk om een foto te uploaden zo staan ze er nu bij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Als je in Foto kiest voor wijzigen en je foto een beetje bijsnijdt dan wordt deze vanzelf verkleind.

  • Turtle420
    replied
    Flip Hasjkip nee man,

    ik heb altijd via mijn iphone de fotos kunnen uploaden. Alleen nu geeft de site in eens aan dat mijn fotos te groot zijn maar dat kan niet want Het formaat foto is nooit veranderd. Maar goed, erg handig is het niet want wil graag laten zien hoe het er bij staat en het eindresultaat

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Aangezien iedereen foto’s kan uploaden op het moment denk ik dat het probleem aan jouw kant ligt Bruine haren zegt niet veel, heb je geen microscoop om de trichomen te bekijken ?

  • Turtle420
    replied
    Er is iets mis met het forum want ik kan geen fotos meer uploaden, doe niks anders dan ik normaal gesproken deed. Maar goed de toppen zijn spier wiet van de THC en ik denk 30% bruine haren

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

    Leave a comment:


  • Turtle420
    replied
    Kan de fotos niet uploaden
    Ben nu begonnen met spoelen.

    ik vraag me af hoelang moeten ze nog ongeveer? Persoonlijk denk ik nog een week of 2.5?
    Last edited by QnQ; 13 September 2019, 07:17.

    Leave a comment:


  • QnQ
    commented on 's reply
    Ik vond het al zo'n rare oplossing.
    I want to break free enzo ..

  • Rickysticky
    commented on 's reply
    Oeps de panty doe je aan de slang eh niet aan de benen....

  • SweetMango
    replied
    Beestjes? Wat voor beestjes?

    Leave a comment:

Bezig...
X