Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weske's Indoor Garden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Goed bezig Wes
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dankuu

    #47
    Update 27-04-2020
    5/6 weken oud
    vandaag omschakeling 12/12



    Tent:120x120x200
    lamp:
    4x 6400k ledbalken(55w per balk)
    4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk)
    hoogte lamp:30cm
    Ontkiemen: 2a3 dagen
    Groei:dag 42
    Temp:20 a 24 graden
    lv:35a40%
    Soorten:
    4x Amnesia lemon
    3x Hawaiian snow
    2x Gelato
    voeding:
    Power roots 1ML/L
    Terra grow 2ML/L
    Enzymen 1ML/L
    Sillicum 0,3ML/L (1x per week)

    Water: Hawaiian snow 500ML per dag
    Amnesia lemon en gelato 750/1000ML per dag

    Goedeavond peepz
    De planten zitten alweer op week 6...
    En moet zeggen ik geen dag langer moet wachten met ze omzetten naar de bloei.

    ik heb ze deze week nog 1x hele lichte voeding gegeven en nu krijgen ze heel mischien over een weekje nog iets maar dat zie ik dan wel weer.

    Zoals ik in mijn vorige post al aangaf drinken de planten behoorlijk veel niet dat het me uitmaakt maar ze zitten nu al aan de 750 tot 1000ml per dag.
    Als ik 1 dag oversla dan hangt alles en smakken ze naar water dat zal je straks aan de foto's wel zien.
    ik hoop dat het ze mooi zo doorgaan zoals ze nu doen dan zal ik weinig hoeven te doen deze ronde ik heb er tot nu bijna niks aan hoeven te doen op water geven na.

    ik heb anderhalve week geleden de Hawaiian snow gefimmed en 2 van de 3 zijn we gelukt 1 maakt 2 nieuwe toppen aan en de andere 4 daar ben ik dus best tevreden mee(ben deze ronde tot nu toe zowizo heel tevreden)

    Omdat de planten behoorlijk groot aan het worden zijn moet ik wel gaan omschakelen naar de bloei toe aangezien ze nog een strek gaan krijgen en ik anders een luxeprobleem ga krijgen en dat is de hoogte haha.
    Ik laat deze lampen mooi hangen nog en ga pas in de helft van de officiele de 2700k erin hangen denk ik.

    Volgens mij ben ik weer up to date anders hoor/lees ik het vanzelf wel weer,dan nu tijd voor foto's.....

    Okee zoals ik hierboven al zei drinken ze behoorlijk veel geef ik ze 1 dag geen water dan gaan ze lopen zeuren(het blijven tenslotte vrouwen he) nee just kidding maar dan laten ze hun blad meteen hangen zie foto's,Tevens ook meteen foto's met en zonder licht.
    20200426_175858.jpg 20200426_175744.jpg 20200426_175717.jpg 20200426_204625.jpg

    Zoals je kan zien hangt alles behoorlijk ik heb het express in de gaten gehouden met een dag wel en niet geven.

    Ik heb ze even laten opstarten en na een uurtje of 2 met de gieter de tent in en ze allemaal een liter water met 5ML power roots en 3ML cal/mag gegeven (10L aangemaakt),op de Hawaiian na die hebben deze x 750 ML gekregen...

    En dan krijg je naar een uurtje of 2 dus weer planten die happy zijn en niks te zeuren hebben al het blad weer mooi omhoog en ze staan mooi te dansen in de wind.
    20200427_022859.jpg 20200427_022929.jpg 20200427_022838.jpg 20200427_022804.jpg
    ik heb ook nog even mijn best proberen te doen om van links en rechts een foto te maken
    Links:
    20200427_023222.jpgRechts:
    20200427_023053.jpgEn als laatste de Hawaiian snow die gefikmed is heb alleen maar van 1 plant even de nieuwe toppen laten zien andere ben ik vergeten.
    20200427_023238.jpg 20200427_023009.jpg

    Greetzzz Weske
    Last edited by Weske; 27 April 2020, 02:27.
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Nee maar zonder te kutten de Hawaiian zijn al net zo groot ik heb van de andere 6 de hoofdtoppen 10 cm naar beneden gebonden zit nu een s in de stam zeg maar alles zit al gelijk komt omdat de Hawaiian een sativa dominant is

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      In me mail zie ik het orginele bericht ik zou toch maar even hartig gesprek met mama gaan hebben idd hahahaha ik ga stuk mooi mens
      Daar had ik nou niet op gerekend.

      Ok zonder te kutten, ik ga niet meer slap lullen ghehe.

      Gelukkig opgelost zo De scheuten kunnen zo ook op gelijke hoogte komen zou nog eens heel knap veldje kunnen worden zo.
      Ben benieuwd hoe het eruit zal zien met een weekje en als de strek er helemaal uit is.

      Ga nu echt richting me moeder, niet voor een serieus gesprek hoor. Dagelijkse verzorging.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Kunnen worden haha

    #48
    Update 04-05-2020
    1e week op 12/12



    Tent:120x120x200
    lamp:
    4x 6400k ledbalken(55w per balk)
    4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk)
    hoogte lamp:40cm
    Ontkiemen: 2a3 dagen
    Groei:dag 49
    Temp:22 a 26 graden
    lv:35a42%
    Soorten:
    4x Amnesia lemon
    3x Hawaiian snow
    2x Gelato
    voeding:
    Plagron

    Power roots 1ML/L
    Terra grow 2,2ML/L
    Enzymen 1ML/L
    BAC
    Sillicum 0,3ML/L (1x per week)
    Cal/mag 0,1ML/L(1xper week)

    Water: Hawaiian snow 500ML per dag
    Amnesia lemon en gelato 750/1000ML per dag

    Goedenacht/morgen peepz
    1e week op 12/12 zit erop en ik heb tot nu toe een mooi veldje staan en ja dat zeg ik inderdaad zelf!!!

    Zoals ik al aangaf zijn de Hawaiian kwa hoogte mooi bijgetrokken en waarschijnlijk gaan ze er nog overheen ook maargoed dat had ik al aangegeven het zijn sativa dominate planten.
    Ik heb van de week ergens de hoofdtoppen een goede 5 a 8 cm naar beneden gebonden en alles zit mooi gelijk nu en hoop ook dat dit zo blijft.

    Ik heb mijn lampen wel weer iets hoger gehangen een goede 40 a 50 cm nu en ik zit op 5cm van de afzuiger af(reden is dat me planten wat last hadden van het licht of de hitte en de bovenste bladeren wat lichter werden en wat bobbelig daar heb ik nu geen last meer van).
    Mijn frame is nu met kettingen naar 1 katrol toe gebonden dus er hangt een omgekeerde v naar mijn hanger toe als ik nog 2 hangers gebruik en de kettingen verwijder kan ik nog wat hoger al hoop ik dat het niet nodig is,maar ik kan nog wel wat met de hoogte spelen.

    Nu verder met de planten.....
    ze hebben deze week 2x voeding gekregen want ze hadden wel wat nodig.
    Alleen heb ik bij de Hawaiian wat overvoeding nu de bladpunten zijn wat verkleurd dit is omdat ik ze tot nu toe allemaal hetzelfde aantal voeding heb gegeven als de rest(ze mogen nu even op dieet).

    ik heb de meeste fanleaves omgebogen(steeltje ingeknepen zodat ik ze zonder breken kan buigen) en ze geen licht blokkeren.

    Zoals je kan zien zitten de groeipunten nu bijna allemaal boven het bladerdek alleen moet ik volgende week ook nog wat snoeien....
    De onderste verstakkingen worden zowizo weggeknipt en verder hetgene wat niet boven het bladerdek komt gaat ook weg maar dat zal niet zo veel zijn denk ik.
    Kwa blad laat ik zoveel mogenlijk zitten deze keer ik zorg alleen dat er genoeg lucht doorheen kan en laat verder alles gewoon hun gang gaan....
    Na 2 dramatische rondes wil ik deze x gewoon weer een leuke normaal ronde hebben met een mooie opbrengst.

    Bij de Amnesia lemon en gelato kan ik al precies zien het dames zijn en geen herma's of mannetjes(alhoewel het nog altijd herma's kunnen worden).

    Maar bij de Hawaiian kan ik nog weinig tot niks zien dus dat word nog steeds maar even afwachten,ook zijn die wat minder vol als de rest kan precies zien die iets minder voorgroei hebben gehad en ik denk ook wat meer last van het fimmen.
    20200503_204455.jpg 20200504_044249.jpg 20200504_044259.jpg 20200504_044525.jpg 20200504_044338.jpg
    Ook kwam ik bij 1 Hawaiian een extra plantje tegen die ik maar meteen even verwijderd heb
    20200503_013705.jpg
    Dat was ie weer volgens mij ik zeg iedereen een Fijne dag
    Greetzzz Weske
    Last edited by Weske; 4 May 2020, 14:10.
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Handig gedaan met dat ombuigen lekker tegen de stroming in !
      Kijken wat gaat doen zo. Lekkah bezig hooh!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Denk wel het beter is als helemaal weg halen man zeker omdat daar ook nog stoffen in zitten en als ik deze bladeren nu al weghaal heb ik wel kans op extra blad bovenaan

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

      Daar heb je een punt.

      Ik haal de fan bladen, niet de onderste maar de midden bladen haal ik dan weg zodat de scheuten eronder genoeg licht krijgen en mee kunnen groeien (kleine tent hier)Alleen dan of als de rlv extreem hoog is.
      Dat blad boven worden idd groter die lijken dan de rol over te nemen van de fan bladen (?)
      Dat er voedingstoffen in zitten jazeker en die kan je altijd goed gebruiken, maar ik ga daar pas druk over maken als de rest vergeeld onder dan heb je die stoffen zeker nodig! En dat is me eerder overkomen denk dat ik ook maar zal ombuigen als eerst voordat ik verwijder.

    #49
    Je was er vroeg bij vandaag maar als je van die prachtige dames hebt staan kan ik mij voorstellen dat je die zsm wilt zien !

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja best wel he ik zat te gamen toen ik op de klok keek was het al zo laat.
      Dankjewell flip

    #50
    Goed man



    Mijn LSD deed en doet mij aan jouw planten denken. Toppen die er wat bovenuit steken en flink licht krijgen, en dus ook flink aanzwellen. Had ik 2 weken terug al ofzo.

    Toen had ik al zoiets van 'stel je hebt de hele tent zo!'
    Waar heb ik dat eerder gezien??...

    Dan krijg je dit dus. Begint mijn voorkeur te krijgen! Ik probeer altijd een scrog na te bootsen met lst training. Al zou je dat de huidige ronde niet zeggen...

    Ik moet ze eerder in bloei zetten en minder lang trainen geloof ik...


    Dat knikken met de fanleaves, dat gaat goed dus? Nooit aan gedacht. Die bladeren gingen bij mij 'gewoon' eraf. Dit is beter! Dat ik daar niet aan gedacht heb, ik doe dat knijpen geregeld met scroggen, maar dan met takken. Goeie Wes!



    Volgende week begint de bloei!




    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Die zien er allemaal prachtig uit en zonder de problemen zie ik deze oogst uitdraaien tot een mooi eindresultaat.
      Die toppen zullen er snel staan.
      Dat van die bladeren ga ik ook eens proberen,want wat je blijkbaar weghaalt groeit extra in je toppen achteraf.
      Ik laat de mijne deze ronde ook gewoon groeien ook niet getopt en of gefimmed.
      Slooking good

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      Is een mooi veldje!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Jamzieman dankjewell dat klopt laatste update is alweer van bijna 2 weken terug begin nu pruikjes te krijgen heb ze ook een aantal x moeten binden.
      Zal zondag even updaten kan nu nie ivm tijd en werk.

      Klopt als je de fanbladeren weghaalt komt er extra blad in de top dat is ook 1 van de redenen dat ik ze laat zitten.
      Ik heb ze wel geprobeerd te fimmen het is maar bij 3 van de 9 gelukt.

      Dankjewell Waldpiek

    #51
    Yo waar blijft die update dan!?
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Krijg ze niet goed op de foto dus had geen zin om update te maken plus zit met me werk man heb ff snel foto's gemaakt gisteren

    #52


    Tent:120x120x200
    lamp:
    4x 2700k ledbalken(55w per balk)
    4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk)
    hoogte lamp:20cm
    Ontkiemen: 2a3 dagen
    Groei:dag 49
    Bloei:dag 7
    Temp:22 a 26 graden
    lv:35a42%
    Soorten:
    4x Amnesia lemon
    3x Hawaiian snow
    2x Gelato
    voeding:
    Plagron

    Power roots 1ML/L
    Terra bloom 15ML/L
    Enzymen 1ML/L
    BAC
    Sillicum 0,3ML/L (1x per week)
    Cal/mag 0,1ML/L(1xper week)

    Water: Hawaiian snow 500/1000ML per dag
    Amnesia lemon en gelato 750/1000ML per dag

    Goedeavond peepz
    De update is alweer even geleden sorry maar heb het super druk en werk nu alleen snachts dus ik slaap als de lampen aanspringen en als ik thuis kom is alles alweer uit.

    Heb ze 4 weken geleden omgeschakeld naar 12/12 zoals je hierboven kan zien (er staat 2 weken omdat het 2 dagen scheelt).

    Ik ben vanaf vorige week vrijdag de bloeiweken gaan tellen na 3 weken voorbloei en ze beginnen nu mooie pruikjes te krijgen.

    De Hawaiian snow is flink gestrekt ondanks het 3 x binden die ik gedaan heb ze zitten ook wel heel dicht op de lamp nu een goede 10 cm eronder als ze dat wel halen.

    Ongeveer een goede 2 weken terug heb ik de planten gesnoeid en heb wat meer weggehaald als normaal dit vanwege de warmte buiten die nu al flink hoog is en ik eventuele problemen voor wil blijven.

    De voeding is niet regelmatig ik geef ze meer op gevoel de ene x wat meer als de andere x en volgens mij gaat het prima zo.

    ik heb mijn best gedaan goede foto's te nemen maar op de een of andere manier zie je niet alle toppen door de hoogte verschil denk ik maarja jullie moeten het er maar mee doen.
    Ik heb verder weinig tot geen problemen tot nu toe
    20200522_195556.jpg 20200522_195538.jpg 20200522_195659.jpg 20200522_195633.jpg 20200522_195451.jpg
    20200522_195335.jpg 20200522_195428.jpg 20200522_195920.jpg 20200522_195944.jpg
    Dat was ie weer volgens mij ik zeg iedereen een Fijne dag
    Greetzzz Weske
    Attached Files
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Yoo! Foto's zijn knap gelukt toch en mooi groen daar, gaat lekker Wes!
      15ml/L bloom voeding? neem aan dat je 1,5ml bedoelt?

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      ganjagast bedoel 15 op 5L heb het verkeerd neergezet

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Straks zou iemand 15ml op een liter doen, denkt ie van krijgt die de planten ook zo mooi groen. Dat zou wel anders uitpakken dan

    #53
    Inderdaad weinig te klagen, daar worden mooie torentjes gevormd !

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dankjewell flip dat het zo maar blijft dan
      Ja daar baal ik wel een beetje van er somme uitschieters tussen zitten maarja

    #54
    Ik zie ook alleen maar mooie toppen en vrij duidelijk ook,shit man die hawaian snow die zijn echt de lucht in geschoten
    Hopelijk binnenkort wat rustiger dat je terug wat kan genieten van je oogst
    Nice work
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Niet normaal he... de strek is er nu een heel eind uit de takken beginnen nu wat dikker te worden die waren maar aan de magere kant
      Dankjewel jamzie

    #55
    Goedemorgen nachtbraker!



    Hoezo strek??
    En dat nog na al het binden. Wel mooi dat het wel precies verloopt als je verwacht had. Luisterende dames.... lijkt mij een mooi iets...

    Staat er weer super bij!


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Yoo jaa de hawaiian zijn stuk kleiner als de amnesia maar steken met de takken nu boven alles uit en een goede 5 cm onder me lamp heb gister voor de laatste x gebonden hoop alles op deze hoogte blijft

    #56
    Das een erg mooi gevulde tent man gaat lekker zo

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dankje

    #57
    Ziet er mooi uit, succes verder nog!

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dankjewell 420dude

    #58
    20200528_200334.jpg 20200528_200323.jpg 20200528_200303.jpg

    Dit zijn dus 3 verschillende toppen....
    nu mogen jullie 3x raden welke zaadboer het is hahaha #bf

    Greetzz weske
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Haha nee morgen zijn ze 2 weken oud maar kan dan wss geen verslag maken moet nu eigenlijk ook slapen maarja dus word het overmorgen maar let wel op de datums zodat ik met de weken wel gewoon goed uitkom de 7 dagen dus hahaha jaa ze zijn wel van Barney's inderdaad maar over barney's heb ik zowizo niks slechts te zeggen

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      amai das iet om van te dromen als die elke twee weken dubbel zo dik zijn da belooft voor het eindresultaat.
      wederom goe bezig eh makker ik kom zeker wekelijks verder kijken.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dat zijn wel hele grote verwachtingen jamzie....
      Dankjewel en is goed tot volgende week haha

    #59
    Wauw, wat een feest om naar te kijken !

    Dit wordt een mooie ronde zo, lekker man!
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Dankjewel flip sta er echt van te kijken ze al zon mooie toppen ertussen hebben.

      Ja als zo doorgaat zoals nu word het een hele mooie ronde ik ga verder ook niks geks doen of dergelijke laat ze gewoon hun gang gaan alleen opletten ze niet te droog komen te staan en net genoeg voeding krijgen

    #60
    Miljaar da zijn mooi toppen om nog ma op week 2 te zitten da belooft veel goeds

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja mag het hopen man er word van 2 rondes gecomposeerd denk ik haha nu zorgen er geen gekke dingen gebeuren en dat alles gewoon doorgaat zonder al te veel problemen
Bezig...
X