Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 1x Amesia Haze, 1x Purple Haze, 2x Critical

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • QnQ
    replied
    Nee, niks afknippen !!!
    Ze moeten nog een week of 7-8!! Tijd zat.

    Leave a comment:


  • GreenFuture
    replied
    Dag 65

    Dames staan nu ongeveer 15 dagen in echte bloei.
    Verder geen blad problemen en het water geven begin ik ook aardig onder controle te krijgen.
    Ik geef om de dag de normale Pk booster en dan 1.5 ml op 1 Liter.

    Wat ik me afvroeg is of de witte haartjes die je ziet niet korter hadden moeten zijn en meer volume zeg maar ???
    Ook de topjes onderin bestaan bijna alleen maar uit die haartjes en bijna tot geen echte top.
    Die afknippen of lekker laten gaan ?

    ​​​


    05-05-20 Amnesia top trichomen.JPEG 05-05-20 Critical 1.JPEG 05-05-20 Purple haze.JPEG 05-05-20 Critical naturel.jpeg 05-05-20 Alle 4.JPEG 05-05-20 alle 4 HPS.JPEG
    05-05-20 Kleine toppen.jpeg 05-05-20 Amnesia Haze 1.JPEG
    Last edited by GreenFuture; 5 May 2020, 17:54.

    Leave a comment:


  • Modest
    commented on 's reply
    Heb hier nog ergens een Scrog tutorial staan, jammer genoeg wel zonder foto's. Volgende ronde probeer ik wat duidelijke foto's te nemen om die topic eens op te frissen.

  • kurkentrekker
    commented on 's reply
    Ik begrijp je zorgen, zeker gelet op de ervaringen hier op het forum en de expertise van vele Growers en QnQ, maar ik vind het altijd wel kiemkrachtig en goed zaad. Als je ze niet te hard mishandeld (1 keer toppen) dan doen ze het in veel gevallen wel goed.

    Ik doe nu net hetzelfde, Afjes voorgroeien in de tent en dan naar buiten. Volle grond blijft mijn voorkeur hebben, ik geef af en toe bionova autoflower supermix mee. Al jaren met dezelfde bus aan het doen en regelmatig wel last van overvoeding (de angst voor fluffy topjes blijft altijd), maar in het algemeen kan ik daar ook niets slecht over zeggen. Heb nog geen ervaring met Biotabs, maar al goede commentaar van gehoord. Ik kijk met tijd en stond wel mee om te zien hoe jouw dames het verder doen. Grtz

  • GreenFuture
    commented on 's reply
    kurkentrekker Ik wilde dus eigenlijk gaan beginnen om te leren scroggen ook mooi tentje voor aangeschaft maar met RQS is de kans op herma groot.

    De AFjes ben ik wel van plan gewoon op het balkon te zetten en die te gaan voor kweken in het tentje en na 30 dagen buiten zetten.
    verder niks mee doen grond weer mixen met biotabs spul en lekker laten gaan

    De 5 gratis zaadjes die ik kreeg waren 5x Royal Ak AF

    Zo juist gestart met het ontkiemen van 2x Bubble kush en 2 x Royal ak

    Ik zal hier ook een apart verslagje van gaan maken
Bezig...
X