Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 1x Amesia Haze, 1x Purple Haze, 2x Critical

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Elkwazizi
    commented on 's reply
    Ziet er prachtig uit! ik word er stoned van om ernaar te kijken

  • GreenFuture
    commented on 's reply
    Thanks.
    genieten doe ik er al zeker van

  • GreenFuture
    commented on 's reply
    Thanks.
    ik zal nog een eindverslagje maken met de hoeveelheden.
    De purple is zeker de winner

  • Daandaan
    replied
    Zeker mooie toppen, geniet ervan

    Leave a comment:


  • Wesley pipes
    commented on 's reply
    Mooi hoor , ziet er goed uit! Zijtoppen alleen al mooi gewicht denk ik .

  • GreenFuture
    replied
    Purple ook geoogst ! 24-06-20

    De trichjes waren ongeveer 60%melkachtig 30%doorzichtig en 10% amber dus vond het een mooie tijd om te gaan oogsten.
    Nu nog 2 weekjes ongeveer wachten tot ik dit heerlijk ruikend wietje kan gaan proeven.
    Ook zal merendeels gecured worden om de echte smaken/geuren te gaan krijgen.
    Voordat ik de dame geslacht heb heb ik de dame nog even moeten mishandelen
    en een pijnlijke dood moeten geven
    Zoveel mogelijk blad (zonder trichjes) alvast weg geknipt zodat me dit later een hoop tijd zal gaan besparen.
    vervolgens onder bij de stam door gezaagd (schaar was niet sterk genoeg) en de dame op zijn kop gehangen in de droogtent.
    Wat een dikkerdje is dit joh
    Zat aardig gewicht aan
    hoefde nog net geen ketting te gebruiken om hem op te hangen



    24-06-20 Purple haze.jpeg 24-06-20 Purple haze vloei.jpeg 24-06-20 Purple haze licht getrimd.jpeg 24-06-20 Wortel Purple haze.jpeg
    Last edited by GreenFuture; 24 June 2020, 21:43.

    Leave a comment:


  • GreenFuture
    commented on 's reply
    leuke soortjes ook !

  • Wesley pipes
    commented on 's reply
    Goed hoor , de cheese echt lekker, wel weinig, en de ny diesel ook zeer lekker . Silver haze staat nu af te bloeien en te drogen , zal ook wel lekker zijn...

  • GreenFuture
    commented on 's reply
    Thanks
    Als je naar de purple kijkt die nu nog aan het afbloeien is dan zou je haast denken dat die hoge temp juist beter geweest zou zijn..
    gister de criticals getrimd en heb iets meer als een ons per critical geoogst
    De Amnesia zal denk iets minder zijn maar de purple denk bijna het dubbele.
    dus uiteindelijk ongeveer 0,7 gram per watt kunnen kweken wat natuurlijk beter kan.
    Ik heb geen lumi maar eentje die exact hetzelfde is maar dan zonder merk naampje erop wat me 30-50 euro gescheeld heeft

  • GreenFuture
    commented on 's reply
    smaken doen ze zeker al
    en doet zeker deugd om je eigen heerlijke wietje te roken.
    Hoe smaakt jouw eerste kweek ?

  • Waterfall420
    replied
    Zeer mooi!
    Enjoy! Ik blijf ervan versteld staan dat je probleemloos hebt kunnen afbloeien op 30+ met de LumenBoost
    Voor een eerste kweek zeer mooi !
    Grt Waterval

    Leave a comment:


  • Wesley pipes
    replied
    Ziet er inderdaad al lekker uit ! Laat ze smaken ! Ook aan het genieten van eerste eigen kweekje in 10 jaar, doet deugd he

    Leave a comment:


  • GreenFuture
    replied
    Het einde is in zicht.

    Gegroet beste lezers van dit topic.
    Afgelopen tijd ben ik erg druk met werk geweest en had net genoeg tijd om de dames te kunnen onderhouden.
    Dus het verslag heeft even moeten wachten.

    De Criticals en Amnesia Haze heb ik 09-06-20 geoogst en in een 60x60x160 tentje te drogen gelegd.
    Met een koolstoffilter+Buisventilator 107m3.
    Ook heb ik een handig apparaatje aangeschaft om een luchtontvochtiger en bevochtiger op aan te sluiten die de gewenste lv aanhoud.
    Super handig ding en ga hem voor de volgende ronde in gebruik stellen wellicht bij de purple al, (Die nog geoogst moet worden)
    Voor nu heb ik een klein Onvochtigertje de helft van de dag aanstaan om zo een gemiddelde LV van 50% aan te houden.
    De temp schommelt heel erg vanwege het weer, van 20 naar 27 graden.
    De Amnesia heb ik in zijn geheel op zijn kop gehangen en de critical heb ik de grootste toppen van op zijn kop gehangen het wat kleine spul heb ik in een netje gedaan om te drogen.



    Ik heb hier nog een handige video over de inktbird mocht je het interessant lijken.

    https://www.youtube.com/watch?v=KWISqEjrjY0



    18-06-20 Set up.jpeg Droog tent.jpeg inktbird.jpeg



    De Purple staat nog lekker te zonnen en staat vanaf 09-06-20 op flush.
    Afgelopen dagen beginnen de trichjes aardig op te komen dus ik denk nog wel een goeie week misschien wel 2 weken voordat ze klaar is.
    Ik kijk het nog even aan.
    Temp erg hoog met lamp aan 30-33 en uit 23-25
    LV rond 35-40%
    Iedere dag 1 tot 1.3 Liter water (ph 6.8)



    18-06-20 Purple hazes.jpeg 18-06-20 Purple Haze.jpeg 18-06-20 Trichjes Purple.jpeg




    En natuurlijk kon ik het niet laten om alvast wat te gaan proberen.
    Het kleine spul was al aardig droog dus heb daar wat alvast van geprobeerd maar om de echte smaken en geuren te krijgen zal ik het nog moeten curen voor een aantal weken en dat ga ook zeker doen met de rest van de toppen,
    Ik laat het voor nu nog even drogen tot aankomende dinsdag ongeveer daarna zal ik de toppen mooi gaan trimmen en in weckpotten doen om te gaan curen.

    Wat een heerlijk gevoel is dit zeg, Niet meer afhankelijk van een coffeeshop te hoeven zijn om je jointje te willen roken
    Helemaal nu dat je als een schaap buiten in een rij moet wachten omdat er maar 2 mensen tegelijk binnen mogen ivm corona




    Criticals zien er geweldig uit en ruikt met de dag lekkerder !
    Toppen zijn ook lekker compact
    Zachte smaak en een heerlijke rustige high gevoel
    Ik ben een echte haze roker maar wordt toch ook echt goed stoned van de critical

    Criticals Bud Picture.jpeg Criticals Bud Picture 2.jpeg

    Ook de Amnesia ruikt en smaakt met de dag beter.
    Toppen zitten vol met trichjes en zijn redelijk compact.
    Toppen onderin waren vooral fluf toppen, ga deze mooi gebruiken om Bubble hasj van te maken.(van al het knipafval van deze ronde)
    Amnesia geeft een heerlijke zware kick. high is erg intens, Precies wat je wilt bij een haze.


    Budpicture Amnesia.jpeg Budpicture Amnesia 2.jpeg


    Last edited by GreenFuture; 21 June 2020, 16:11. Reden: More budpictures :)

    Leave a comment:


  • GreenFuture
    commented on 's reply

  • GreenFuture
    commented on 's reply
    heb het wel bij gehouden maar inderdaad niet altijd in het verslag vermeld,
    dit is me eerste verslag op dit forum dus excuus voor de missende info
    me volgende verslag zal een stuk uitgebreider zijn.
    in de vegetatieve fase was de temperatuur met lamp aan zon 27 graden en uit 20.
    lv ook redelijk stabiel 40-55 ongeveer
    alleen laatste dagen is de temperatuur niet te controleren vanwege de benauwdheid .
    de boost stand van de lamp werd me overgens aangeraden dit de laatste 2 weken te doen.
    ik heb hem ook een stuk eerder aan gezet :p
    Ik heb niet het idee gehad dat de hoge temperaturen voor problemen zorgden,
    Dit verschilt per soort/strain, Ik weet dat deze wel van een beetje warmte houden.
    Ik heb ook een mobiele airco neer gezet en even aangezet maar had toch het idee dat de Purple haze dit niet zo leuk vond.
    airco stond wel uiteraard buiten de tent maar blad ging toch aardig hangen, Kan ook zijn dat ik iets te veel water had gegeven.
    Last edited by GreenFuture; 18 June 2020, 20:07.
Bezig...
X