Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1m Bescheiden bij benadering biodynamisch en medisch testkweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    kelderkastje
    20210327_092633.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Is idd wel het veiligste, zou spijtig zijn als de andere "verkloot" worden

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Tjah Rietslang idd weghalen die handel, gehele plant. Jammer maar ja. Je hebt er nog een paar die hopelijk niet bestoven geweest zijn, zoals je ze in de gaten houd ben ik er redelijk zeker van dat het wel goed komt

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Geen handel hoor

    #62
    Had er ook wel een goed gevoel bij en de 8 meiden gaan vrlpg al openbloeiend lustig verder, buiten een aangebrand/overbestraald blaadje merk ik weinig tegenslag en o ja dat ze blijven groeien met nog zo een 5 cm belichtingsspeling

    Ik heb wel het gevoel/hoop de meeste groei is deruit anders word het de ventilator deruit met meer lawaai als gevolg
    Vandaag trouwens merendeel opgevangen met een Sonoconnect akoestisch isolerende en lichtwerende afvoerslang:
    20210329_105530.jpg

    je hoort enkel nog het lawaai uit de tent
    Aja ik vond terwijl de ventilator draaiende een vreemde chemische geur uit de kokosfilter ruiken, vind ik wel erg vreemd wel gelukkig niets v weedgeur

    Zo, vandaag met de Volle Maan als ideale bemestingsdag) en morgen een Perigeum rustdag, dan maar de meisjes een eerst keer (hopelijk verwend) met elk een dosis 1 op10 afgelengde wormenpercolaat uit men eigen voorraadkasje
    20210329_084824.jpg


    De tijgerwormen krijgen der enkel -althans volgens het biolabel vermeld - bio keukenrest,
    Het klauwen is der nu al een tijdje uit en de geligheid merendeel weggetrokken, mijn gevoel en met deze maan denk ik ze zullen het wel lusten al vingers kruisend
    20210329_085909.jpg

    Dit een paar uur na de gift;
    meiden lijken eerste zicht speels, ondeugend maar toch, ze laten ietsje de blaadjes hangen, ik had hen namelijk (geleidelijkaan) iets natter gezet, wilde ik toch ev verbranding van drogergelegen wortelzones uitsluiten, ondanks het percolaat is niet zo sterk je weet nooit en ook/in combi met de geconcentreerde voedingsbuffers is het opletten!

    White Widow:
    20210329_105431.jpg
    Als Widow der op deze geile manier bijzweeft dan weet je het is er redelijk snor in de tent, toch wil ik zeker niet te vroeg victorie kraaien, alle eventuele ellende begint nu pas en hopelijk reageren ze vooralsnog goed op de voedel -en organismengift!

    Ondertussen aan de leiding geworden WeddingCake:
    waar ze eerst erg verlegen en ingetogen achterkwam komt ze los en woekert als een gek na 12/12 omschakeling
    20210329_105354.jpg



    ScoutenKoekenMeisje;
    (voor)bloeit op een geweldige manier maar blijkt na gelezen waarschuwing wel waar dat ze graag doorgroeit en daarbij ook ruimte wilt/vraagt, maar ze kreeg ineens wat ze vroeg met het geworden mannetje uit de weg en word lekkere weed heb ik terug dat voorgevoel
    20210329_105419.jpg

    20210329_133843.jpg

    Nou lekker toch die volle maan energie
    Last edited by Rietslang; 29 March 2021, 15:55.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Foto's.niet zichtbaar. Nog eens inzetten. Als je herstel hebt gedrukt zijn ze enkel nog voor jou zichtbaar.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ah ok hopelijk goed opgelost
      Moet ik onthouden

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ow die gaan wel heel snel

    #63
    perigeum.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #64
      20210401_172423.jpg
      Verdxmme, blijven ze een 4 weken groeien na 12/12 lees ik als beginnerskennis! bij een buitenkweek sta je der niet zo bij stil maar hier word het nu al krap na pas 17 dagenNorthern Light en Cheese groeien wel chiller, die staan al hoger en zoals te zien mag dat al terug aangepast worden. WeddingCake, GSC en Northern Thunder gaan als gekken en moest ik (veel te laat) onlangs ngmls toppen!!

      De lamp hangt al tegen de afzuiger! morgen zitten ze der al te dicht op de lampen aan en de vroege dat zal dus voor zaterdag zijn(ook nog kloten dat, wnr je snachts groeit en de ochtendshift 3.15 mag opstaan ipv 3.45 om de dames te verzorgen en aandacht geven en dan voor de rest niet meer bij kunt);

      (afzuig)ventilator deruit halen en aan de plafond bevestigen met kettingen aan oogmoeren, kan me nog een cm of 10-15 max 20 gunnen
      20210401_164631.jpg 20210401_164704.jpg
      Last edited by Rietslang; 1 April 2021, 16:25. Reden: Plaatsen ipv voorbeeld
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Precies of die hebben een groeiboost gehad. Volle maan?

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ideaal tijdstip wel wnr dan de planten bemest of geoogst worden
        Tegelijk ook dalende maan dan ook meer bovengrondse groei! Maar de kalender even derbij gehaald en gelukkelijk bin 2 dagen terug stijgend, zullen de wijven mss minder hevig gaan

      #65
      Ja lekker, deed ik toch maar even navraag voor de zekerheid bij Sannie via mail wat voor hem de start vd bloeitijd betekend
      -omdat de man aanbeveelt om na 3 weken bloei de BAC bloom flessenvoeding te starten-
      en net wat ik dacht lopen de meningen wat echte bloei betreft uiteen en rekent hij bloei vanaf het eerste bloeihaar!

      Dus pak 12 dagen sinds het eerste bloeihaar of zo is het nu met 18 dagen 12/12
      Damn it hield ik dat nu vaneigens niet bij

      Oef zo een eerste kweekje vraagt toch wat slaap, energie en focus djeezes hopelijk wa vruchten plukkend
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Damn, ik ben derde kind??!?

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Thanks! Zors en hopelijk!

      #66
      Plantjes hangen wat, ze vragen dan ook meer water dus vnvnd een extra 200ml op de 400 bij de dorstige, vervolgens word de watergift aangepast naar 500ml bij de grootste tot ze ev om meer gaan schooien.

      Girl Scout Cookies met vrijwel volwaardig pruikjes, toch wacht ik nog tot Pasen bloei te rekenen met 20 dagen voorbloei, lekker handig en een beter bloeigemiddelde ofwel reken ik hun individuele bloeistart, valt te bekijken:
      20210403_103452.jpg
      Northern Light:
      20210403_103256.jpg
      2de Northern Light:
      20210403_094816.jpg
      Doe ik er na de laatste handelingen vanavond een lepeltje Bacto bij. Ht werkt opmerkelijk als anti-stress, daarmee bedoeld de meisjes stralen altijd na een 2 wekelijkse gift ondanks voorgaande hoge stress situaties maar dat deden ze bij het wormenpercolaat ook, alleen bevat het bacto poeder geen voeding en zal er morgen na toediening een update van geven na toediening

      Daar Guanokalong toevoeging een tijd duurt eer werkzaam beslist niet te lang gaan wachten, een scheut of 2 guano thee daarbij te plensen (in combi met lavameel en wormenpercolaat zou het voor een synergetische samenwerking zorgen! mss best alvorens de BAC bloeivoeding te starten anders dient deze aangepast te worden en neemt de werking vd guano plaats bij ong 4-5 weken (echte)bloei, ideaal dan

      20210403_094758.jpg easter-ozdy5aue_ccztfqk8t-oka.jpg
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        da ziet er stevig bebost uit en ik kan beamen dat die GSC echt graag naar de hemel reikt heb haar moeten knakken.
        Je hebt een mmoi fris groen veldje staan met gezonde gelukkige dames keep up the good work

      #67
      28 dagen van (voor)groei,
      20 " " (voor)bloei,
      1 dag " (echte)bloei.


      Yes Jamzieman thanks je snelgroei bevestiging en compliment, vrlpg! weinig te klagen dit eerste kweekje en plantjes gaan al bij al lekker enkel mogen ze stillaan ophouden te groeien of ze zijn genoodzaakt onder 250w te bloeien!

      Wist wel op voorhand dat het nooit echt sterke plantjes zouden worden omdat ze te hard gestrekt waren toen ik nog niet zeker was de (onder mijn omstandigheden) juiste lampafstand.

      'Het strekken in de beginperiode heeft een nadelige invloed op ieder volgend stadium....' is te vinden in een Topic of Post door Monty, daarom ook denk ik gaan ze als een malle met weinig sterke zijtakken..

      Volgende groei maar bij dag 1 van zaaien meteen de tl daarop! dan kan dit vertoon tenminste om die reden worden uitgesloten maar al doende leert men wel gelukkig:
      20210405_095407.jpg

      Dit weekend dus de (afzuig)ventilator uit de tent gekankerd`.. en in het kamertje zelf gemonteerd, zodoende wat extra plaats te voorzien wil ik de meisjes niet zien verschroeien, met name WW blijkt gevoelig voor licht(stress):
      20210405_095635.jpg 20210405_095656.jpg De binnenslang is erg goed verbonden met zo een stalen spanring maar tape daarrond voor de isolatie die wat was gescheurd, erg goed maar erg onhandig, wat een gedoe de resterende 8m terug in de doos te krijgen! Der komt nog v dat grijs isolatie tape rond dat stuk, moet goed zijn1 geheel, ook het oog wil wel wat
      Het geluid valt erg goed mee ondanks dit achterhaald afzuigexemplaar uit de tent!
      Zoals eerder vermeld door Q zijn tip de uitgang vd afvoer was eerder verplaatst(dit om 2bochten daaruit te halen met alle voordelen), bij deze een ring daartussen gepleurd om het inmiddels bijna feilloze doorstroming te optimaliseren want zoals geweten de kleinste rimpeling/oneffenheid kost energie en stilte.

      20210402_233152.jpg 20210402_233138.jpg

      De erg nice en praktische MOJO cow hangups der van tussenuit en lampje vrijwel op zen hoogst met voor de hogere plantjes op 35cm en de lagergelegen toppen 45cm afstand wat dus eigenlijk feitelijk en in principe betekend dat ze niet meer mogen groeien..
      Wat dus niet het geval zal zijn, dan maar (af)bloeien op 250w

      20210405_095445.jpg
      20210405_095439.jpg

      De snelgroeiende GSC gelukkig sinds gisteren (en volgens mijn idee) al in -zoals wordt genoemd- 'echte' bloei dus het meeste zal der nu wel uit zijn hopelijk
      20210405_110444.jpg 20210405_110512.jpg
      20210405_110724.jpg

      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Hangt van de led af ja. Je hebt stripleds die op 15-20cm kunnen.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Een cooltube levert wel een cm of 20 extra hoogte op.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ah dan waren Ritagrasaf en Zors er toch recht op en thanks Q je input;
        kom je eigenlijk al het ene en ander over tegen met de zoekfunctie, ik dacht dat dit hetzelfde principe als de heater maar dan gewoon afkoelend..
        Hmm dan zou ik met een T stuk de filter met de CoolTube kunnen verbinden aan de afzuiging..
        Ik lees der nog wat over, hopelijk geven de dames me wat tijd of ze zijn mss bijna ten einde,
        ik post morgen close-ups

      #68
      Ik zie dat je een tube-heater gebruikt, heb je die alleen aan staan als je lamp uit staat? Want het lijkt me als je de hps aanhebt toch wel voldoende warmte genereert.

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Eens meten met je Lasershooter? Kleine studie

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Last edited by Rietslang; 5 April 2021, 15:46.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Het word hopelijk snel biuiten wat warmer dan heb je die heater niet meer nodig. Maar dat matje is dan voldoende.

      #69
      OK, na standvastig croppen de schaar in de toppen van miss WeddingCake, het word te krap bij de lamp als ze nog een week doorgroeit en zo ineens een egaal veldje..
      In de eerste plaats deze extreme handeling wil er afgebloeid worden onder 400w.
      Hopelijk loopt dit goed af en gaat ze geen zaad vormen

      Verder gaan de meiden wel goed met goeie bloeiontwikkeling, ze krijgen nu om de dag 1ml BAC bloeivoeding en pruikjes gaan merkelijk lekker

      Pics door de hps bril moeten nemen:


      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Geen foto's...

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ahja juist er was vernieuwd.. nuja niet veel meer dan afgesneden toppen
        Ik post bij een nieuwe update een totaalbeeldje
        Last edited by Rietslang; 8 April 2021, 11:58.

      #70
      Was ik een kwartier aan het wachten, nog niet door dat de flits niet werkt met een te lage batterij
      Doe ik morgen opnieuw een update dan.

      Bij buitenkweeks nooit veel aandacht aan gegeven maar nu, ondanks alweer een paar cm verhoogd, als ze nog een kleine week zo blijven doorgaan (ik lees 4 weken na omschakeling)mag ik van geluk spreken als ze zelfs kunnen afbloeien onder 250w..
      !


      20210409_220249.jpg
      20210409_223342.jpg
      Dit is dus het absolute maximum!

      Ondertussen ondervonden dat de blaadjes tot tegen de TubeHeater laten groeien geen goed idee is, als op de foto te zien linksachter bij de snelgroeiende WeddingCake die dus extreem behandeld werd en een paar (reeds bloem)toppen deruit werden geknipt.

      De blaadjes zijn er dus verbrand:
      20210410_103310.jpg

      De afgeknipte toppen blijven stilstaan terwijl de onderste nu als een trein omhoog komen...
      Damn snelgroeiende WeddingCake dus echt niet aan te raden in combi met doorsnee groeiende Indicaplantjes

      Jaman heb ik wat grass gescoord en gelijk gecouchelocked, alles lijkt gewoon teveel maar wel lekker stoned, nice mellow.. wel hatelijk als ze de naam niet weten ah word mss es een rustweekendje, tuurlijk een leuk forumoverzichje is nooit weg terwijl chill verslagje uitbrengend

      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Met een CoolTube worden wel (door het glas) wat lumens verloren en minder reflecterend, de lamp zo dicht op het gewas zorgt ook voor minder lichtverspreiding..
        Dan zou je denken is het dit wel waard met 400w af te bloeien? maar met 250w is er tuurlijk ook de helft ong minder verspreiding, weet dan wel niet of de geblokkeerde lumens daartegen opwegen.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dat verlies met een cooltube is maar een paar procent, als je de tube 5cm lager hangt heb je heel dat verlies al teniet gedaan.
        Grootste nadeel is dat je eigenlijk een extra afzuiger nodig hebt, zodat je lucht van buiten de tent door de cooltube jaagt, en die lucht daarna afvoert. (er komt geen lucht uit de tent door je tube)

        Ohja, en ze zijn niet zo sterk, als je je hoofd er tegen stoot is de kans groot dat er een barst in het glas zit.
        (ik heb nog ergens 2 tubes liggen, 1 met barst)

        Mgoed, tis eigenlijk ouwe techniek he....het werkt wel, dat is het probleem niet, maar LED is een betere oplossing als je die verdeelt over het oppervlak. (in plaats van 1 lichtpunt in het midden van je ruimte)

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Het zou een mogelijkheid kunnen zijn lees ik; wnr een gat in de tent/hok bijgemaakt word met daarop een flens en (afvoer)darm in verbinding met de afzuigventilator. Dan passeert ook gelijk koudere lucht de lamp als bijkomend voordeel, er word wel gesproken van extra afzuig maar moet toch lukken met een T-stuk aan de kokosfilter of ik zie iets over het hoofd..?

        Hoedanook beslist om (met amper 30cm tussenafstand resterend) maar verder te doen onder 250w wat in de regel ook al krap is maar bon, hopelijk en waarschijnlijk gaan ze dan ook gelijk wat trager anders ben ik helemaal gejostmss had ik dit al wat eerder mogen doen
        ahja dan kan de CoolTube de redding wel es zijn, alweer dus hgstwss es in de zak tasten..

        Ik probeer wat te spelen voornu met de vochtigheid, heb begrepen onder beowulf zijn jointjedraaiende teachings dat die lamp der veel nauwer bijkan als die lv wat hoger ligt, dit probeer ik door meer en meermaals het mulch te bevochtigen, tuurlijk word opletten dan weer naarmate de bloei vordert., dus..

        Ik denk van led dat men soms nog meer moet opletten met afstand maar idd je kan het licht veel meer verdelen.. Het plan vanin het begin is wel als jou methode afgekeken nl voorgroeien met cobs en bloei onder hps, bijstoken met het gaskacheltje

      #71
      28 dagen Groei,
      20 dagen voorBloei,
      7 dagen Bloei:


      Ik gaf gisterenavond nog elk vd dames een bescheiden hand Guanokalong, onder het mulchbedje verspreid en vervolgens enkel het hooi goed natgesproeid maar de wijven zuipen als gekken -kreeg ik gisteren de indruk ze hadden iets teveel- til ik de babes vanmorgen met 2 vingers, is dan ook nrml dit stadium.
      *Uiteraard word de vastgelegde BAC bloeivoeding hierbij aangepast.



      Volgt nog een 2de toediening; zelfgemaakte 1)Guanothee na elk ne grote slok 2)Wormenpercolaat en thats it, samen met het 3)Lava(meel) zou dit zorgen voor een synergetische samenwerking.
      *Ik wil wel later deze Guanothee betreffende simpele yet doeltreffende bereiding toelichten, want dit is van een oud- en voormalig respectievelijk en vooraanstaand gewezen groeier.



      Er word meer gehandenklapt wel na de guano gift, wel vreemd omdat dit enkele weken duurt vooraleer werking maar mss reageren ze goed op de ruim aanwezige stikstof vooral de Northern Light in de hoek of die is gewoon blij ze een trapje hoger staat
      20210411_100815.jpg

      20210411_100651.jpg
      Nog een dikbladige Northern Light in het midden, hou wel vd strain zalig verdovende en allesvergetend werkersweedje
      20210411_095126.jpg
      White Widow :
      20210411_095123.jpg Benieuwd naar Northern Thunderfuck:
      20210411_095045.jpg 2x Getopte, herhaaldelijk gecropte, verbrand en gekortwiekte Wedding Cake: (blijft ondanks alles ongehinderd en terug in tempo doorgroeien, je zou er nog compassie meekrijgenen frustratie ja maar alles groeit razend, dan maar de 250 openpleurenal dan niet zelfs met CoolTube want op sommige plekken nu amper 30cm afstand tuurlijk zonde maar als het niet anders kan.. ik bekijk even grondiger het CoolTube hulpstuk)
      20210411_095035.jpg

      HeatTube verbranding dus

      Lijkt wel PVC vergiftiging??!


      20210411_100359.jpg

      Last edited by Rietslang; 11 April 2021, 10:39.
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Moooi diepgroene kleur! N zit goed

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Zeker mooi groen. Houwe zowe

      #72
      Hier nog 1 vd 3 NorthernThunders20210411_180648.jpg
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Nirvana
        Nirvana commented
        Editing a comment

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ah OK ja juist het waren de stekken die identiek waren, ja totnogtoe gaat ie nog steeds erg lekker en benieuwd me ook wel nog even geduld, gaat/groeit erg snel wel allemaal
        Last edited by Rietslang; 11 April 2021, 18:17.

      #73
      Toch enig twijfel wat betrefd mijn onervaren binnenkweek, hier bij deze graag wat raad aub;

      Plantjes zijn 29 dagen na omschakeling,
      wat dus in de regel betekend dat ze (na 4 weken) niet meer mogen groeien..
      Nou heb ik een paar klein vraagjes nl:
      1. Zou het kunnen dat ze nog een stuk doorgaan na 4 weken, rekening houdend met de felle strek ?
      2. Laat ons zeggen, ze gaan toch door; Zou het raadzaam zijn preventief over te schakelen naar 250w tot de groei er zeker uit is en dan terug 400w overschakeling?
      3. De geringe lichtverspreiding die 250w bied, zou dat een goed idee zijn dagelijks afwisselend 250 en 400, dit om toch de buitenste toppen toch nog wat te belichten zonder achterstand, terwijl de groei wat remmen (ALS die op die manier al geremd word)
      Thanks guys
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Mijn buiten ervaring (zomer 2020) zegt dat het wel mee zal vallen, denk dat ze altijd wel door kunnen groeien maar het meeste heb je al gehad. Ik zou niet teveel schakelen, als de buitenklok 12/12 wordt is de zon nog steeds vrij krachtig, hij is alleen wat korter boven.

        Worst case scenario zou wel zijn dat de dames zich te kort gedaan voelen na schakeling op 250 en juist nog beginnen te sprinten. Zoals ik al zei mijn ervaring kan jou vragen niet beantwoorden, toch hoop ik dat mijn hersenspinsels hier iets toegevoegd hebben.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment

      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Ik denk da de groei er wel zal uitzijn na 4 weken 12/12

      #74
      Toch nog steeds groei maar gelukkig erg afzwakkend, na 33 dagen omschakeling en 13 dagen bloei.
      Dit word very close, op het randje volgens mij.. WANT voor nu gaat het net (met net word bedoeld een paar cm lager en GSC vertoond Kanoblad!) maar wat als binnen hier en een beetje de buitentemp hoger word?
      OK dan mss toch die CoolTube nog es checken..

      Gelijkalhoe komt het nrml gezien wel goed, zou wel zonde zijn ja, genoodzaakt afbloeien onder 250wattage alhoewel bij de eerste helft vd bloei zou het gunstiger zijn met een sterkere lamp te werken.. Laat dat dan 1 voordeel zijn.. of was het hogere temp.

      Sinds de Guano Top Dressing worden de dames (eig zoals steeds) nauwlettend in de gaten gehouden met ngmls puur water, rekening houdend met het reeds blinkende donkergroene blad!
      Het ding met Guano is het zal niet gauw de plant verbranden maar kan wel voor een overschot zorgen het blijft opletten die organische toevoegingen.

      Ik vind sinds vandaag - dag 13 echte bloei dus - dat de pruikjes evolueren naar bloemvorming, meteen ook vandaag geuren ze erg!
      Eerstekamer! had gelijk wat de 'Cheese troep' betreft
      Girl Scout Cookie dus ruikt ook reeds zalig stroperig.
      Nog wat pasgevormde bloem porn

      20210417_095100.jpg
      White Widow toppen waren dit, en volgens mij enkele blaadjes in het beginstadium Kanoblad! of hopelijk gewoon mee evoluerende blaadjes, sommige plantjes worden best al 'sugar coated'

      1 vd Noorderdonder Fuckertjes die iets achter is wat bloemontwikkeling betreft en groeit dan ook langer door, ze kreeg ook iets teveel water zoals te zien:
      20210417_095012.jpg

      NorthernLight met daarachter Cheese en in de hoek de dappere WeddingCake:
      20210417_100821.jpg

      Nu word een verschillend eisende waterbehoefte erg merkbaar (deels te wijten aan de verhogingen en warmtemat waar de ene wortelzone meer word verwarmd dan de ander, maar ook het stadium wss) en dient de plant opgetild te worden bij enig twijfel.

      -Nu krijgen ze een paar giften water en dan opnieuw de BAC Bloei verderzetting/week 3 bijna!
      -Het vrlpg plan is binnen hier en 10 dagen met volle maan een Guano thee toevoeging en een paar weken later een laatste dosis Wormenpercolaat, uiteraard opnieuw met aangepaste gebruikelijke bloeivoeding.
      Het versterkende Lavameel&gruis is id bodem reeds.

      hopelijk gauw
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Zors
        Zors commented
        Editing a comment
        Komt goed, groei is eruit en, buiten het kanoblad (valt nog mee vind ik), zien de planten er heel goed uit naar mijn mening. Ik leef verder mee!

      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Ze zien er erg goed uit hoor, denk ook dat het een mooi rondje word.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Thanks kweekgebroeders mag ik het ook hopen

      #75
      Ben er met nog een gemiddelde 6-7 weken te gaan wat vroeg bij maar nou al over wat soortjes aan het nadenken maar het tijdstip daarvan afhankelijk deze opbrengst..
      Heb er dan ook wat meer van nodig, bedoeling is oa medische olie voor lage rug aandoening zodat ik wat makkelijker de wss nog 30 kromwerkende arbeidsjaren doorkom, kwestie mijn kl*ten gelijk blijven hangen neen, dit alles wel letterlijk ja..

      OK dat even kwijt terug bij de te cute Thai babes aangekomen!
      877eeffa5d03a3864708a4bbd865a4e8.jpg




      Jawel er zullen pijnstillende Thaise Blauwe geilerds tussen gedropt worden samen met ietwat gelijkblijvend en bloeiende Witte Noorse boerinnetjes.
      Met de bedoeling afgewisseld dagelijkse witte soortjes en dus de PadThai weekendWeed want deze strains zijn niet geschikt voor dagelijks gebruik.
      Er werden mensen met een vol tentje gewaarschuwd, die raad onbezonnen weglachten ondertussen verdwenen zijn,

      het is een Blauwe soort die als je der onrespectvol mee omgaat het je inslikt en uitspuwt, achterlatend met gaten en een extra lastige kater zijn de beginsymptomen v misbruik, ga je verder gaat je ongecontroleerde mind met je messen kom je der wel achter
      Indien bewust en gecontroleerd gebruik een erg sterk en meditatief open-mind blowing overdreven geile strain maar daarover later meer gelul.

      Nu mijn enig (bij mijn weten) Blauwe Thai ervaring was Blueberry, nrml werd BlueMystic meegedraaid maar de zaden waren bevroren en ontdooiden maar de beschrijving en revieuws lijken gewoon te goed dus probeer zeker opnieuw.
      BlueForrestberry zagen we passeren lijkt ook wel lekker!, mss nog leuke blauw soortjes naar eigen bevinding? zijn hartelijk welkom zoek nog 1 soortje..


      51K+U+CECuL.jpg

      Hardcore4life



      Last edited by Rietslang; 18 April 2021, 09:55.
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Als je van katoey houdt moet je dat daten zeker proberen!! Haha

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Hehe ik pas!
        Ja het is Thais zaad dat we zoeken maar vrouwelijk
    Bezig...
    X