Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1m Bescheiden bij benadering biodynamisch en medisch testkweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 1m Bescheiden bij benadering biodynamisch en medisch testkweekje

    Korting op 420shop


    Toch een goeie plaats tot ze boven gekomen zijn want dan verhuizen ze meteen naar boven, lekker warm onder een hoge druklampjegezellig zo meteen meer leven in huis, ja toch
    IMG_20210211_124157.jpg IMG_20210211_124538.jpg
    Doe ik hier even verder als vervolg, na de voorbereidingen
    Om een goed ontkiemproces te volgen (hoge vochtigheid en 23C) pas ik hetzelfde principe toe als wat als voor de vierkante meter,
    niet alleen gesoleerd maar ook op een kleiner warmteformaat, ergens in de living bij een kat en een haard, daar zal het matje toch veel minder gaan verbruiken en weet ik ondertussen dat opletten nodig is waar katten en ganja zijn

    Morgenochtend de magische zaden weken en savonds zaaien, hopelijk allemaal tot kieming brengen, daarom doe ik er van de oude zaden telkens 2 want dat word op goed geluk na 6 jaar oud waar de zaden een paar keer ontdooiden.
    • Staat sinds gisteren een halve emmer kraantjeswater te 'ontchloren', waar bij dat water Bacto(bacterin) en Yucca(natuurlijke uitvloeier) zal bijgevoegd worden en al inwaterend voor een goede biologische basis zorgen;
      in een zaaimedium waar ik extra gesteentemeel en 1 deel op 5 turf voor de jonge snuiters *met dank aan LR2 voor het advies, en een gezond bodemvoedselweb te bekomen.
      Dit alles om een geslaagd bescheiden medisch eindresultaatje te bekomen, chill toch
    • +
      Doe ik hier even verder als vervolg, na de voorbereidingen
      Om een goed ontkiemproces te volgen (hoge vochtigheid en 23C) pas ik hetzelfde principe toe als wat als voor de vierkante meter,
      niet alleen gesoleerd maar ook op een kleiner warmteformaat, ergens in de living bij een kat en een haard, daar zal het matje toch veel minder gaan verbruiken en weet ik ondertussen dat opletten nodig is waar katten en ganja zijn
    • -
      Morgenochtend de magische zaden weken en savonds zaaien, hopelijk allemaal tot kieming brengen, daarom doe ik er van de oude zaden telkens 2 want dat word op goed geluk na 6 jaar oud waar de zaden een paar keer ontdooiden
    • +
      Morgenochtend de magische zaden weken en savonds zaaien, hopelijk allemaal tot kieming brengen, daarom doe ik er van de oude zaden telkens 2 want dat word op goed geluk na 6 jaar oud waar de zaden een paar keer ontdooiden.
    • -
      Iets anders zijn de buffertabs waar ik al een week om wacht,
      Maar alles is hoop van zegen zo een eerste keer
      let's go


    Last edited by Silas; 26 November 2022, 17:47. Reden: herstel zo goed als mogelijk.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    #2
    En je bent vertrokken, Zalig !
    Ik wens je heel veel succes en vooral plezier .

    Vele groet !

    Comment


      #3
      Groeien groeien groeien!
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Lange aanloop. Showtime! Succes.

        Welk zaad?

        Comment


          #5
          Thanks guys​​​​​​
          De uiteindelijke opstelling word,
          Tis tuurlijk mijn feesje; als volgende:
          1. Cristal WhiteDark DelightNorthern lightsZamnesia CheeseBlue MysticNorth Thunder FuckWedding Cake
          Dit word opgekweekt in Bio-bizz aarde die reeds 5j in de kelder ligt volgens het Sannie's 4stappenplan nl:
          • Bacto
          • Yucca (uitvloeier)
          • Schimmels
          • Perfect Start
          • Buffertabletten
          • BAC bio bloom en ev wat guanothee
          • BAC pk
          • 2x wormenpercolaat
          • Top Dressing
          Gekozen voor deze easy methode om eerst wat de focus op het binnenkweken te richten en handig de aarde hergebruiken
          Ook tegelijk eens checken hoe goed ze het doen zonder allerhande brouwseltjes maar deze keer NIET afwijken van Sannie zijn plan
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


          • Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Zeer benieuwd naar orange Bud en weddingcake.

            De weddingcake heb ik een paar weken terug kunnen kopen , super lekker wietje is dat !!

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Leuk te horen dit denk ook dat het een specialleke word zo te lezen, ideaal voor op een bruiloft maar ze kunnen het nogal uitleggen ook ik weet niet zeker met 25thc wrm moet dat tegenwoordig allemaal zo hoog in thc ook, een Orange Kush v 18% vind ik dan weer net heel sterk maar dan komt dan door de combinatie vd versch cannabinoiden I guess diep allemaal vind ik dat. OK, dat beloofd chill die goeie ervaringen delen, ben ook benieuwd komt wel goed

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            die blue mystic wekt wel mijn interesse al denk ik dat het meer door de beschrijving van die geile Thais blauwe paranoide indicameisjes komt.

          #6
          Ik wens je in ieder geval veel succes en ik subscribe
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            #7
            Stoeltje bij gezet succes.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

            Comment


              #8
              IMG_20210211_192225.jpgIMG_20210211_195100.jpg IMG_20210211_215047.jpg IMG_20210211_214811.jpg
              Morgen DDay​​​​​​​
              Thanks Jamzie, subscribben is wel een erg grote eer, dank je wel en welgekomen !

              Ondertussen de potjes gevuld en zal het bodemleven extra verwennen door in het medium een constante 20C te behouden, zal daar dan ook morgenvroeg de zaadjes laten weken op die temp

              Wnr na morgenavond gezaaid zal ik daar nog 3 graden bijdoen tot ze er zijn en ik waterde goed in met op temp gebracht bacteriewater, mss een tikkeltje droog, beroepsmisvorming aanmaak vloeibeton..

              Nrml doe ik het nooit zo volgens het boekje maar dat is dan ook tijdens de zomer
              Doordat ik 25% turf toevoegde besliste ik lavagruis te gebruiken, dit om het afwezige perliet aan te vullen, een goeie luchtigheid te behouden
              Ook fixte een paar extra voorgroeipotjes extra, ik had er toch teveel gemaakt en je weet nooit wat er gebeurt​
              Last edited by Silas; 26 November 2022, 17:49. Reden: herstel
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment


                #9
                Mooi voorbereid Rietslang, leuke soortjes ook, ga het volgen, veel succes

                Comment


                  #10
                  Succes Rietslang kom ook meekijken, efkes gesubt.
                  buiten-2020, 2021, 2022
                  Hydro-met afjes-2022

                  Comment


                    #11
                    Hier is't warm , ik schuif mijne canap ook deze richting uit ,
                    veel succes , 8 verschillende soortjes t'word interessant hier ! !
                    Last edited by Silas; 28 September 2022, 15:28. Reden: herstel
                    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                    Comment


                      #12
                      Verschillende soortjes is ook men ding ik word hetzelfde nogal rap moe
                      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                      5 lekkere grieten onder de zon

                      Comment


                        #13
                        Thanks movement of growing people
                        Dit betekend veel jullie ervaren gadeslaging!

                        Zo de kleine dingetjes krijgen een week badje in een aangename temp, vnvnd zullen ze wel wakker worden eens in de mix en ietsje warmer..

                        De RQ Seeds zakten wel meteen naar de bodem dus dat beloofdwat is dat toch met die zaden??
                        Wel erg handig deze thermostaat
                        Niet veel tijd der is hier ne katje ziek Minoeshke gauw naar de dierenarts ermee
                        Ik zaai dus vnvnd en geef daar hgstwss wel een update over
                        Thanks again jullie interesse en insteek
                        IMG_20210212_092922.jpg IMG_20210212_092950.jpg
                        Dit betekend veel jullie ervaren gadeslaging!Zo de kleine dingetjes krijgen een week badje in een aangename temp, vnvnd zullen ze wel wakker worden eens in de mix en ietsje warmer..De RQ Seeds zakten wel meteen naar de bodem dus dat beloofdwat is dat toch met die zaden??Wel erg handig deze thermostaat
                        Niet veel tijd der is hier ne katje ziek Minoeshke gauw naar de dierenarts ermee
                        Ik zaai dus vnvnd en geef daar hgstwss wel een update overThanks again jullie interesse en insteek​
                        Last edited by Silas; 26 November 2022, 17:52. Reden: herstel
                        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                        Comment


                          #14
                          Ik ben erg nieuwsgierig naar je verslag ga het zeker volgen

                          leuke kat heb je

                          succes man

                          Comment


                            #15
                            Bacto op halve L water
                            volgens Sannie's 4stappen plan
                            Alles terug op het warmtematje, best handig vind ik dat, en een paar graadjes hoger, vinden de baby's lekkerder schijnt let's see..
                            Come one u m*th*f*cka s!!

                            IMG_20210212_195312.jpg IMG_20210212_203831.jpg IMG_20210212_204849.jpg
                            Damn bij een voorbeeld ziet het gebeuren er nogal oranje uit maar ik hou wel van dat 70 Zijn tenslotte de meeste Holland strains hup damn it weed v Holland was/is altijd hoogst aanzien als Top Shelf hier, is gewoon de lekkerste ja

                            Bakje derover voor een hoge luchtvochtigheid, 85%
                            Van zodra ze iets komen piepen gaan de schuifjes stelselmatig iets meer open
                            Vrlpg nog niets,of toch ach altijd wel iets te piepen
                            IMG_20210213_134128.jpg IMG_20210213_143213.jpgtest
                            Last edited by Silas; 26 November 2022, 17:53.
                            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                            Comment

                            Bezig...
                            X