Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies Tententuin ☆ altijdlastigeenleuketitelverzinnen ☆ 01-21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dus....


    Ik trek mijn zomerjasje aan. Goed weer, zonnetje, zomer in de bol: zomerjas!

    Wat zit er nu weer in de zak??

    20210422_152947.jpg






    Waar is mijn aansteker?


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dan ben je echt Knetter. WhahahH

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      ahaha. Rip joint.. Gelukkig groeit de wiet bij ons aan de bomen

    #17
    Goedenmorgen same





    Er is weer een tijdje voorbij gegaan, daar hoef je verder niks voor te doen. Gaat vanzelf
    Tot nu toe zijn de dames nog goed gelijk, maar de sativas achteraan zullen nog wel wat de hoogte in gaan


    20210429_084044.jpg
    De bloei is begonnen. De dames gaan prima opzich, alleen de Amnees doen beide vreemd



    SHISHKABERRY
    20210429_084110.jpg
    Gaat prima, alleen hangen de blaadjes wat

    20210429_084117.jpg
    Bloei! Nog 2 maanden



    MONEY MAKER
    20210429_084150.jpg20210429_084219.jpg
    Ook bij haar hangen de blaadjes een beetje. Verder alles okiedo




    OVERLOAD
    20210429_084205.jpg
    Sativadiva die erg goed gaat! Zal ook wel flink wat indica in zich hebben. Ze had wat moeite met de voeding in het begin, nu krijgt ze iets minder en dat bevalt haar wel.


    AMNEES 1 EN 2
    20210429_084130.jpg

    20210429_084133.jpg
    Tja... geen idee. Onder helemaal mooi groen, nieuwe aangroei is erg bleekjes. Ook groeien de toppen anders en erg traag
    20210429_084145.jpg
    Sativas zijn in het algemeen bleker en hebben minder voeding nodig heb ik begrepen maar dit is niet echt goed lijkt mij. Ik kijk het nog een tijdje aan, dan zien we wel verder


    20210429_084243.jpg
    Het aquarium grind doet wat het moet doen; er is geen enkel mugje meer te zien in de tent!!!




    .... ....


    Ik ga een extra ventilator in de tent plaatsen; ik heb toch nog wat schimmel gevonden in mijn vorige oogst. Ik vermoedt omdat er te weinig verplaatsing van de lucht is. Ik heb nu een grotere tent met dezelfde ventilator dus dat zou kunnen. Proberen waard in ieder geval




    Grote Groeten


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Of wat xtra calmag.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ze krijgen extra CaMg en een beetje N. 3ml bloeivoeding, de indicas 4ml

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Zal vast goed komen, ik vind ze niet heel slecht staan. Iets treurig.

    #18
    Ik vind het als ik eerlijk mag zijn niet helemaal prima gaan, vind ze aan de gele kant. De planten ogen dof en de bladeren hangen. Geen idee of aquariumgrind op de toplaag kwaad kan, maar met metselzand weet je zeker dat je daar tenminste goed mee zit. Wat je er nu op hebt lijkt me weinig zuurstof doorlatend en dat kan zomaar de oorzaak van de problemen zijn.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mee eens, en dat hou ik ook zeker in achterhoofd. Alhoewel ik wel denk dat er meer zuurstof doorkomt alss bij metselzand, het zijn allemaal even grote korreltjes. Maar ik heb bijvoorbeeld niet het grind gespoeld.

      Kleur is op de amnees na wel oke, wel wat dof ja. De fotos zijn gemaakt net voor het licht uitging maaar in net algemeen hangen de twee dames meer als de rest

      Ik kijk het nog ff aan, ik zou over een tijdje wat grind kunnen verwijderen

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Als je verder niks veranderd hebt en het de vorige keer zo goed ging, lijkt het mij dat het aquariumgrind de zwakste schakel is.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

    #19
    Goedenavond!!!





    De kogel is door de kerk:

    Pang!

    20210501_212343.jpg
    De beide Amnees gaan eruit.
    20210501_212350.jpg
    Wat er precies aan de hand is weet ik niet, het zijn gewoon sativas. Takketoellie en Sativadivas gaan niet samen, dat is toch echt wel een andere tak van de sport. Geef mij maar Indica

    20210501_212357.jpg
    Amnees1 doet nog een beetje haar best, maar gaat er ook uit. Weg klaar over uit verder

    Vooral in vergelijk met de rest:

    OVERLOAD
    20210501_212758.jpg

    SHISHKABERRY
    20210501_212833.jpg


    MONEY MAKER
    20210501_212814.jpg20210501_212807.jpg


    .... ....


    Missie 'Exit Amnees' dus... dat gaat nog een ding worden, ze staan natuurlijk achteraan en aan de blumats.
    De twee rechtse dames gaan op de plaats van de Amneesjes dus die moeten ook los. Kan er ook weer ff een lamp uit.

    20210501_212844.jpg

    Er is plaats maar ik zie er nu al tegenop. Maja, komt goed zullen we maar denken





    ​​​​​​​Grote Groeten

    ​​​​​​​
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      bij jou kan niks meer misgaan met die nieuwe superlamp van je

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat is een beetje het conflict zeg maar @Fruttella
      Ze groeien harder en langer in het algemeen dus meer voeding, dat leek mij ook.
      Advies op interweb: minder voeding en ze zijn sowieso wat geler.
      Het is duidelijk dat ze geen indica-dieet aankunnen, ook niet als ik die wat verminder.

      Blijven lastige dames, maar ik moet toegeven dat ik mij ook niet echt verdiept heb in sativa verslagen, zoals ik dat wel ooit gedaan heb met Indicas....

      Dus

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      we moeten samen in de leer bij een sativa goeroe.

    #20
    Goedenavond!





    Nog eventjes een overzicht hoe het er nu bij staat:

    20210503_212949.jpg



    Wat zonde he, die verspilde ruimte.... tja, er staan alweer wat dames oppe kiem
    Ik vind het er in ieder geval beter uitzien nu


    20210503_212921.jpg
    Toppen beginnen echt te groeien nu....

    20210503_212931.jpg
    ....en zelfs de Shishkaberry heeft er weer zin in, blaadjes staan er frisser bij zeg maar




    20210503_212940.jpg







    Grote Groeten
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja ik doe het ook bijna nooit maar soms even een minuutje voor de lamp aangaat.
      stroom had ik nog niet aan gedacht idd. niet gerealiseerd dat je een lampje uit kon doen op deze manier

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat vind ik een enirm voordeel van de cob lampen, dat je ze kunt dimmen

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja kan ik me voorstellen. altijd handig.
      zelf heb ik een zonnepaneeltje extra neergelegd en daardoor boeit stroomverbruik me iets minder want terugleveren brengt weinig geld op

    #21
    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





    Even snel een tussenstand, erg veel valt er niet te vertellen.

    20210511_230646.jpg

    Ze staan nogal hutje mutje....
    Iedere top vecht voor zijn stekkiein het coblicht!


    OVERLOAD
    20210511_230707.jpg
    So he, die gaat hard! En dat voor een sativadiva (50/50 maar toch). De toppen beginnen zich goed te vormen en zijn goed gelijk gekomen. De groei is er nu bijna uit


    20210511_230739.jpg
    De bladpunten zijn van het begin van de ronde, onder begint het vlad te vergelen dus ik heb haar op het Indicadieet gezet: 4ml bloei en 3 drup CaMg per liter. Ze heeft ook een keer extra N gekregen.
    Ik zie wat bruine pistels....


    SHISKABERRY
    20210511_230723.jpg
    Gaat prima, alleen hadden de topjes in net midden wel wat hoger gemogen. Hele dame is een beetje laag.

    20210511_230751.jpg
    Doet mij denken aan een Kush kwa pistels. Dikker, ietsjes bruin en dunner gezaaid.




    MONEY MAKER
    20210511_230728.jpg20210511_230715.jpg
    Beetje verstopt in het hoekje, en ook erg compact met veel blad. Die gaat ook aan de snoei.



    .... ....



    20210511_230759.jpg







    Grote Groeten!



    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dat worden mooie knoppen

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      volle bak zeg. iets uit elkaar zetten kon niet vanwege lichtspreiding toch? zal ook wel niet nodig zijn als je toch nog wat gaat snoeien. veel later dan ze nu zijn is het ook niet verstandig om nog te snoeien? of kan dat prima?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

    #22
    Die staan er prachtig mooi bij!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt man
      Zal wel pijn aan je ogen doen dat de andere helft leeg is he
      Ik heb die dan ook maar niet gefotografeerd, heheheh

      Over 2 weken komt er een dame bij, 2-3 weken daarna staat de tent weer vol

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ach welnee, is mij ook wel eens gebeurd. Hoort bij de hobby!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Kan niet altijd 100% zijn.

    #23
    20210518_223057.jpg



    Op het eerste gezicht niks aan het plantje, maar er zijn wat dingetjes met de (jawel) sativadiva....



    OVERLOAD
    20210518_223148.jpg
    Laten we maar direct met haar beginnen. Ze begint als een malle onderaan blad te verliezen, en alle toppen hebben bruine pistels ...

    20210518_223158.jpg
    Tja, sativa he. Ik krijg die simpelweg niet goed gekweekt.


    Dit ziet er niet echt goed uit lijkt mij, echt alle toppen hebben dit, van boven tot onder. Bladprobleem vermoed ik een N tekort maar dat moet ik nog effe tjekken.


    SHISKABERRY
    20210518_223122.jpg
    Hier en daar een beetje vergeeld blad onder, niks spannends. Van de Indicas het lichts van kleur

    20210518_223128.jpg
    Er zitten al trichjes op het blad. Elke Barneys Farm dame heeft mij tot nu toe flink wat 'afval' gegeven, deze dame is geen uitzondering




    MONEY MAKER
    20210518_223211.jpg
    Gaat op zich goed, alleen erg veel blad in de (nog) kleine topjes. Verder totaal niks afwijkends te vinden, mooi egaal groen. Mooi man


    20210518_223220.jpg20210518_223246.jpg
    Bam.
    Veel blad maar wat een mooie dame! Nu al dikke toppen

    20210518_223256.jpg
    Mooi man

    20210518_223300.jpg




    .... ....


    Die Overload met haar sativadivagedrag moet ik eens wat stikstof in pompen. Weet iemand of je van stikstof tekort bruine pistels kunt krijgen??
    Indicas gaan prima, zuipen goed ook. Gewoon doorgaan.

    Drie mugjes geteld, dat zouden er normalerwijze tig meer zijn. Ze lopen ook wat versuft en gebroken rond, compleet van de wap van het geploeter door het aquariumgrind . Dat spul werkt prima!

    20210518_223310.jpg

    20210518_223116.jpg


    20210518_223107.jpg






    Grote Groeten

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik verwacht dat die wel 10 weken moet ja, de boer zegt 8-9 geloof ik. Ik heb ooit eerder zoveel blad gehad in de toppen van een dame, en die was kwa opbrengst wel wat minder. Ben benieuwd.
      Die bruine pistels zijn vreemd he? Lijkt mij ook niet van N te komen...
      Direct na verpotten in lightmix (!) begon ze al gele bladpunten te krijgen, nog geen drup voeding gehad. Ze heeft de eerste weken minder voeding gekregen als de rest door die punten en omdat ze sativa is. Die zouden minder nodig hebben. Nu vallen onder de bladeren eraf wat vrijwel zeker doot N tekort komt. Dus misschien toch te weinig totaalvoeding? Laatste week zit ze op indicadieet zeg maar, met extra N
      Die pistels zijn nog niet te verklaren

    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Haha Nederhigh
      Hij moet niet van mij kopen maar ik wil van hem iets kopen Als hij die lamp nog heeft en wilt verkopen natuurlijk !

      Groet

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Nirvana oowh srry, ik had het verkeerd begrepen indd.

    #24
    Goedemorgen!





    Ook de zomer in de bol? Lekker naar de vogeltjes luisteren met een bakje koffie op het balkonnetje in het zonnetje! Mooi hoor
    Alleen die duiven.....


    Ondertussen staan de dames alweer 5 weken in bloei! Gaaf, de bloei is doormidden
    Bloeiweek 5 is start green sensensation en stop calmag. Kwekersbruggetje van mij, werkt goed.

    20210531_074241.jpg20210531_074251.jpg
    Is onder wat bleekjes maar gaat verder goed. Hier en daar wat bruine pistels, daar hebben alle dames nu last van. Wordt tijd dat ze wat gaan zwellen

    20210531_074303.jpg
    Voorlopig mijn laatste van Barneys, Takketoelli gaat voor de Sensi



    OVERLOAD
    20210531_074311.jpg
    Het lijkt erop dat ze het wel goed vind allemaal; alle pistels zijn bruin nu en geen of nauwelijks nieuwe aangroei. Ze ziet eruit alsof ze er al klaar mee is.
    Wel nog best groen, al is het dan heel licht. Ze heeft wat stikstof extra gekregen en dat heeft het bladverlies onder doen stoppen volgens mij.

    20210531_074318.jpg
    Maar goed, het ziet er naar uit dat ik mijn eerste sativa oogst ga oogsten over een maand of zo. Gaaf




    MONEY MAKER
    20210531_074356.jpg
    Van top tot teen mooi groen, gaat prima. Ik hoop dat ze flink gaat zwellen de komende weken

    20210531_074405.jpg20210531_074326.jpg
    Kwa topvorming de mooiste. Maar ook bij naar nu wat bruine pistels. Dat heb ik meestal nu, niet perfect maar ook geen ramp, of het moet zo erg zijn als de sativadiva

    20210531_074342.jpg



    .... ....


    Nog een maand, en dan zou ik alweer aan net oogsten moeten zijn! Stoer, nog een voorraad wiet voor twee maanden dus ik heb wiet over als mijn nieuwe oogst de potten ingaat. Das erg mooi

    De dames krijgen nu halve dosering Green Sensation erbij, aangevuld met een kwart PK13/14. De sensation is bijna leeg en ik wil eens testen hoe het gaat met 50/50 gs/pk. Puur om de kosten nog wat te drukken. Dus 0,5ml gs en 0,25ml pk per liter om te beginnen.

    20210531_074233.jpg

    He, was da?


    20210531_074436.jpg20210531_074049.jpgGrote Groeten!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Danke Remco, dat zijn allemaal Sensi-dames!

    • Fruttella
      Fruttella commented
      Editing a comment
      Hey takkie, je zou eventueel 2 nog wat in je voorgroei tentje kunnen laten .
      Dan 2 weken later bij in je bloeihok .

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Inderdaad ja, das ook wel een strak plan! Keuzeskeuzeskeuzeskiezenkeuzes......
      Bedankt!

    #25
    Morguh




    20210604_075010.jpg

    Eerste toprot is een feit. Nog 3 dagen vochtig weer......

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      best veel ruimte en dan nu al toprot. k** man. wie is de boosdoener?

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Het is momenteel natuurlijk ook aardig vochtig buiten. Ik ben al bezig met voorzorgsmaatregelen (bevochtiger er uit, ontvochtiger erin)

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Yup, erg vlot deze ronde. Te hoge lv, die moet onder de 55% blijven in Takketoellies Tententuin. Toppen zijn ook erg veranderd op het oog, een stuk slechter. Binnenkort foto's, nu ff geen tijd.
      Ontvochtigers in de tent gezet en een extra fan. We zien wel, met alle lampen aan blijft de lv nu op 56%.
      Gisteren was de lv max 64%. Niet echt superspannend, maar voor mij wel te hoog. Met een extra fan is het risico wat minder op verder rot.

    #26
    Goedenavond!



    Ongelooflijk, wat hebben merels een uithoudingsvermogen! Er zitten er 4 in de straat, eentje op mijn dakrand. De hele dag is het een wedstrijd wie het mooiste fluit voor de vrouwtjes.
    Geweldig om te horen! Mijn merel fluit het mooist vindt ik
    Ze zijn weer terug!!


    20210608_212450.jpg

    Ondertussen staan de dames 6 weken te bloeien. Nog 2-3 weekjes voeding en dan gaan ze op spoel. Tijd gaat sneller de laatste tijd
    Lv is weer ruim binnen de norm, geen rot meer gevonden. Laten we hopen dat het hier bij blijft!


    SHISKABERRY
    20210608_212524.jpg
    Gaat op zich wel goed, alleen voor een Barneys dame valt ze wat tegen. Ze heeft nog ff om te zwellen, maar ze ziet er niet uit alsof ze daar zin in heeft...

    20210608_212533.jpg
    Ze is wat donker en heeft ook wat gele puntjes. Iets minder voeding



    OVERLOAD
    20210608_212543.jpg
    Beetje bleekjes, en geen witte pistels meer te zien. Ze doet niet veel meer, ik zie weinig verandering de laatste week

    20210608_212553.jpg
    Wel mijn eerste sativadiva die het gaat halen denk ik!!
    Heeft als enigste wat kanoblad.
    Geen idee hoe lang ze zou mogen, maar 8 weken minstens dacht ik. Ze ziet er na 6 weken al oogstrijp uit...
    We zien het nog ff aan, wat anders he




    MONEY MAKER
    20210608_212600.jpg
    Ziet er maar raar uit met die toppen van haar. Maar ze begint wel weer nieuwe pistels aan te maken, dus ze gaat nog wat zwellen

    20210608_212613.jpg20210608_212700.jpg
    De bloeiboosters doen hun ding, daar houdt ze wel van. Bij haar had ik de toprot gevonden

    20210608_212709.jpg
    Booster erbij en bam, topgroei




    BIG BUD
    20210608_212759.jpg
    Mooi gelijk gestrekt tot nu toe

    20210608_212805.jpg
    Bijna bloei! Heeft eerste voeding gehad


    .... ....


    Eind van de maand ongeveer, of begin volgende, dan zijn we weer aan het oogsten. Super!
    Deze week komen de andere dames erbij en staat de tent weer vol. Voor een maandje dus ongeveer


    20210608_212811.jpg




    Grote Groeten!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #27
      Goedemorgen





      Wat ik nu weer meemaak.... soms zit het leven vol verassingen!

      Laatst vond ik in mijn zomerjasje een jointje van een jaar oud, dat was erg leuk. En lekker ook nog!


      Nu was ik een inbusje kwijt voor mijn gitaar, en wat vond ik in mijn gitaarkoffer:
      20210601_135634.jpg



      Yeah!!! Mijn Jimi doosje!! Die was ik al heeeel lang kwijt! Het is alweer 3 jaar geleden ofzo dat ik mijn gitaarkoffers heb aangeraakt


      20210601_135701.jpg




      Whahaahaaaa! 3 jaar oude jointjes! Kurkdroog, hehehe
      Die zijn overgebleven van mijn laatste optreden in Weert 3 jaar terug zowat.




      20210601_135711.jpg
      Kat vindt het ook interessant





      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Perfect gecured.per.ongeluk? Of gewoon droog, bliksmaak en erg onaangenaam?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ze waren nog goed te roken ook nog! Droger als kurk, maar ik draai met maar weinig shag dus geen scherpe smaak ofzo.
        Goede wietsmaak, alleen zuig je de joint snel heet en veel klein spul op mijn lippen wat door de filter komt. Mijn filters zijn gewoon holle buisjes
        Lekker stoned, dat wel. Ik heb ze liever wat vochtiger

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Je had er even een nat doekje bij kunnen doen.

      #28
      Weer goed op weg hier, paar kleine probleempjes maar die heb je vaker gehad en telkens weten te overwinnen.

      Succes Toelli !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Danke Flip!

        Er staat er sinds gisteren eentje op spoelen!

      #29
      Goedemiddag!



      Effe snel, want nu voorbereiding verpotten voor vanavond! Tussendoor een bbqtje...


      OVERLOAD
      20210608_212553.jpgGrote Groeten



      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Dat mooi kweken, met snel zaad.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Fast eddy is een zaadsoort, niet ? Of is het freddy ?

      • Fruttella
        Fruttella commented
        Editing a comment
        Mooi dan kun je afwissellen

      #30
      Een goedemorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Er is een hoop gebeurd de laatste dagen in de tententuin, drukdrukdruk

      20210612_215642.jpg20210612_215708.jpg
      Staat sinds een paar dagen op spoelen, en is dan ook erg aan het vergelen. Volgende week wordt ze geoogst!!

      20210612_215713.jpg
      Ik ben wel benieuwd. Geen mega opbrengst zo op het oog, maar het zijn erg compacte toppen!



      SHISKABERRY
      20210612_215655.jpg
      Ziet er ook bijna klaar uit. Krijgt nog een weekje voeding schat ik en dan gaat ze ook op spoelen

      20210612_215700.jpg




      MONEY MAKER
      20210612_215728.jpg
      Dikke vette nog steeds zwellende vossenstaart producerende toppen!

      20210612_215742.jpg20210612_215751.jpg
      Net als de Money Maker, alleen zwelt ze wat minder hard. Mooiere toppen maar wel toprot bij 2 daarvan....
      Ze houdt totaal niet van sterk wisselende lv blijkt


      20210612_215800.jpg
      Lijkt wel een Orange Bud, erg oranje. EK dingetje misschien??


      20210612_215928.jpg
      Nog ff, en de oogsttijd gaat beginnen!


      BIG BUD
      20210612_215807.jpg
      Bloei!!



      20210612_215812.jpg
      Start bloeivoeding! Verder weinig over te vertellen. Wordt nog een beetje getraind, en ik heb haar een paar dagen geleden flink gesnoeid. Warm buiten, dus blote beentjes!


      20210612_215846.jpg
      De nieuwe aanwinst! Net als de Big Bud bijna allemaal sensidames, dwz van Sensi seeds. Misschien wel 'beter' dan Barney's. Ik heb het idee dat ze gewoon wat mooier en frisser ogen zeg maar. Kwekersgevoelletje

      COOKIES
      20210612_215857.jpg
      De uitzondering, deze is van huismerk. Twee rondes terug heb ik haar als hem verwijderd; kreeg ballen. Dus staat ze nu vooraan en hou ik haar goed in de gaten!


      CALIFORNIA INDICA
      20210612_215902.jpg



      MANDERINE PUNCH
      20210612_215909.jpg20210612_215938.jpg
      3 generaties!



      Overload en Shiskaberry zullen wel het eerst geoogst worden. Nieuwe lichting komt eraan!!
      20210612_220214.jpg





      Grote Groeten!!


      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Goe bezig Lossen en laden !!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hophop
    Bezig...
    X