Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies Tententuin ☆ altijdlastigeenleuketitelverzinnen ☆ 01-21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Eindelijk is het een beetje gestopt met regenen! Nu afwachten of de dijken het houden en of we niet het huis uit moeten. Leuk man, uitzicht op de maas enzo...
    Ik woon zelf drie hoog en zo hoog komt ie ook weer niet, maar de kans is best groot dat ik eruit moet als het allemaal uitkomt wat ze voorspellen.

    Ik vraag mij af of ik dan niet beter ff alles kan afbreken.....





    20210715_214629.jpg
    Manderine Punch is ook eindelijk uitgegroeid

    Goed, 71% lv in de ruimte, 69% in de tent. Dat is spannend, maar ik heb de oogstklare dames ondertussen dus geoogst, en de overigen zijn nu 4 weken en 2 weken bloei.



    COOKIES
    20210715_214651.jpg20210715_214658.jpg



    CALIFORNIA INDICA
    20210715_214709.jpg
    De dame met de 5 toppen. Mooie dame, goede topontwikkeling

    20210715_214714.jpg




    MANERINE PUNCH
    20210715_214728.jpg
    Deze dame is van de Sensi research, en ze groeit beduidend anders als de rest! Lamp kan nog iets hoger evt maar ze is uitgegroeid geloof ik

    20210715_214732.jpg
    Dat beloven lange toppen te worden!





    BIG BUD
    20210715_214742.jpg
    Aijaijaijaijai!!! Wat een mooie dikke vette chubby dame is dit zeg!! Ik heb al een tak moeten ondersteunen met henneptouw!


    20210715_214756.jpg
    Ik ben deze dame voor het eerst PK mee aan het geven sinds start bloei en dat is te zien. Ze is nu 4 weken aan het bloeien, zwelt flink en zit bomvol trichjes!! Eerste 2 weken 1/8 dosering PK, nu 1/4. Vanaf week 5 geef ik 1/2 dosering en 2-3 x green sensation.


    20210715_214802.jpg20210715_215139.jpg
    Het rek hangt gewoon in de kweekruimte aan de tent; gek genoeg is de kweekruimte de kamer met de laagste (71%...!) lv. Drogen bij 78-80% heeft weinig zin lijkt mij

    20210715_215152.jpg
    Dikke vette toppen, een superoogst!! Mits die schimmelvrij blijft.....?
    Tot nu toe niks te zien, alles zit goed vast.


    20210715_214443.jpg
    De N13 en de Manderine Punch zijn verpot. Voor 5 weken oude dames zijn ze erg klein nog, en ze hadden ook nauwelijks wortel. Ze beginnen sinds vandaag weer wat te groeien



    Nou, dat wassieweer!!
    Duimen dat de maas tussen de dijkjes blijft!!!





    Wat zouden jullie doen; alles opruimen bij evacuatie??
    Er is geen reden dat de brandweer ofzo naar binnen hoeft, maar je weet maar nooit he... iemand ervaringen hiermee toevallig? Voor mijn gas en stroom hoeft niemand naar binnen, dat is een kast naast mijn voordeur alleen buiten te bereiken.
    Als de stroom uitvalt gaat het enorm stinken natuurlijk, en is de ronde sowieso verloren.







    Grote Groeten!!








    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Das wel kak t'is te hopen dat het niet zover moet komen , laatste moment actie zou ik zeggen !!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Duchtig; ik ben eea al op aan het ruimen, wat nooit verkeerd is. In mijn koppie ben ik vanalles aan het doornemen hoe en wat.
      Het scheelt dat ik net geoogst heb

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ehm, volgens mij checken ze elke ruimte op achterblijvers, en misschien mag je de deur niet afsluiten daarom, maar da's alleen in sperrgebiet!!

      Lees evacuatiezone.

      O, en wanneer neem je nicorollen, die staan veel professioneler.

    #47
    Afgaande op de berichten van vanochtend denk ik dat je niet hoefde evacueren.

    Ziet er goed uit! De ene plant is verder dan de andere, heb je de tent misschien steeds op 12/12?
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #48
      Grote Groeten
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Veel geluk en sterkte voor de komende dagen

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Dju! Succes bij pa en ma. Ik hoop dat je potjes vol genoeg zijn en dat het water zich rap terugtrekt.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Damn Toelli, dat is zonde ! Moesten op het werk ook al de spullen mee naar huis nemen voor het geval dat. Nu achteraf gezien valt het volgens mij wel mee toch ? Nah ja, opstaan & doorgaan, de volgende ronde wordt weer een topper !

      #49
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ja inderdaad Toellie is abnormaal druk op straat. Nieuwsgierig aapje is de mens

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        aapje , zeg maar aap !!

      #50



      20210718_100846.jpg


      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Remco Ik moet een kist hebben waar ik mijn lampen, potten, afzuiger met filter en de tent in kwijt kan

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Jij kunt gedachten lezen @Kelderkastje?
        Daar zit ik wel aan te denken inderdaad; 2 Afjes en 2 fem
        We zien wel

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ai, doe maar 2 kisten.

      #51
      20210718_100839.jpg20210723_220735.jpg
      Mooi wietje op het oog, goed compact. Kwa geur en smaak niet echt bijzonder, maar lekker en erg licht voor het keeltje met een erg relaxte stoned! Hier zit duidelijk wat meer sativa(diva) in dan ik gewend ben, en het bevalt mij wel!
      Prima ochtend en middag wietje. Ook goed in de avond
      Dit wietje heb ik gewonnen hier op het forum en ik ben aangenaam verrast!!



      20210723_220750.jpg20210723_221607.jpg
      Op het oog een lelijk wietje. Dit is de mooiste top die ik kon vinden...
      Vol pistels en wat vossestaartjes, en helaas ook kans op zaad. Ik heb er drie gevonden tot nu, wat reuze meevalt, maar toch. Je kunt het proeven en ik kan de grinder weer eens laten staan....




      20210723_221533.jpg

      Kwa smaak niet vies ofzo, maar de minste deze ronde. Effect is ook niet zo super, ondanks de echt wel ambere trichjes
      Al met al dus een tegenvaller al is de opbrengst weer best goed; ondanks de 2 gesneuvelde toppen (rot):
      72 grammen droog in de potten!



      2 stonetjes dus.
      Een totaal niet bijzonder wietje die ik af en toe rook en snel weer wegzet en waarvan ik hoop dat ik die straks bij de volgende oogst over heb zodat ik er olie van kan maken







      MONEY MAKER
      20210723_221152.jpg
      Uiterlijk is niet bijzonder, wat aan de ene kant ligt aan de enorme hoeveelheid vossestaatjes en aan de andere kant omdat ik de toppen allemaal open heb gezet tijdens de laatste weken bloei. Dus alle oppen zoveel mogelijk uit elkaar vouwen en 'openzetten'. Dit om rot (proberen) te voorkomen, en het heeft niet geschaadt dus gebaat! Geen rot! Alleen is het uiterlijk dus niet zo bijzonder...

      Er zit ook nog flink wat blad aan deze toppen, dat haal ik eraf als ik de jointjes draai. Dit 'afval' gaat allemaal de olie in.

      20210723_221133.jpg
      Het is een zeer goed te roken wietje geworden; plakt een goeie, ruikt erg lekker en mild voor de keel.

      Stoned had wel wat beter gemogen, ze is iets te vroeg geoogst. Maja, als ik niet stoned genoeg ben naar mijn zin rook ik er gewoon nog eentje
      Dat gaat prima, want de smaak is goed. Zou iets beter kunnen want er zit ook in deze dame wat zaad. Zaad in je wiet haalt de kwaliteit gewoon iets omlaag, bij deze Money Maker is dat minimaal.

      Maar het mooiste is toch wel de opbrengst:

      Tromgeroffelderoffeldetromtromtrom:
      121 gram!!
      Mooi man

      Ik kom uit op ....



      .... drie stonetjes!





      SHISKABERRY
      20210723_221718.jpg
      Barneys Farm!!!
      Wowzers wat een wietje weer!!
      Smaakt heerlijk, nu weet ik hoe een shiskabes smaakt. Ruikt ook geweldig, ik kan met dit wietje gewoon nergens naar toe zonder ook een enorme wietwalm mee te nemen. Niet nor maal


      20210723_221725.jpgBEDANKT en Grote Groeten!!


      20210730_103547.jpg ​​​​​​​



      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Well done, nice wiettopjes. De poezen zijn der ook graag bij

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt allemaal!!
        Ik heb een hoop boeren geprobeerd en Barney komt er altijd als beste uit.
        Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooi ronde even goed smookze

      #52
      Die topjes zien er lekker uit, zeker met die oranje haartjes. Zo'n zwart poezenbeest heb ik ook!

      Veel rookplezier gewenst!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Leuk he, zo'n huiskamerpanter! Die van jou ook verzot op verse wietblaadjes?

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Leuk is een understatement, want ik ben een heuse poezenknuffelaar! Heb slechts een poes in dezelfde kleur als de jouwe die daags een paar keer wordt opgepakt een bijna doodgeknuffeld. Ze beet me eerst regelmatig maar ondergaat het tegenwoordig gelaten en lijkt het zelfs te waarderen! Ze is absoluut verzot op wietbladeren, zo erg zelfs dat ik niet meer buiten hoef te kweken in eigen tuin. Maar goed, dat is sowieso niet handig vanwege de geur en de felheid van de politie hier betreffende onze hobby.

      #53
      Takketoelli Goed gedaan man !!
      Geniet er van met volle teugen

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat ga ik zeker doen!!

      #54
      Het ziet er lekker uit, laat ze smaken
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


        #55
        Prima ochtend en middag wietje. Ook goed in de avond.
        SHISKABERRYzet ik op de to do lijst,. mooi verslag weer. geniet er van!
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment

        Bezig...
        X