Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

☆ Takketoellies Tententuin ☆ Sensi en Barney ☆ 3 ronden - 1 tent!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Goedemorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!






    Drukke tijden in de tententuin; beetje spoelen, beetje knippen, beetje drogen, groeien en bloeien.... vanalles wat!
    Erg leuk zo! Laten we maar weer beginnen met de jongste lichting:



    VOORGROEIKASTJE
    20211115_075702.jpg
    Gaat goed met de jongste dames



    20211115_075712.jpg
    Links de N13 Kush, rechts de Blue Sunset Sherbert. De N13 is 4 weken oud, de BSS 3. Deze week dus de N13 toppen en dan kan ie een weekje later de tententuin in


    20211115_075715.jpg
    Links de Mimosa Orange Punch, rechts de Biskotti Mintz. Beide iets over een weekje oud




    TENTENTUIN
    20211115_075343.jpg
    Ondertussen heb ik ook de Afghani #1 geoogst. Net als de Super Skunk iets te vroeg, maar al met een goed effect! Heerlijke stoned krijg ik ervan... Knuppelwietje, keihard. Over de geoogste wiet later meer


    TWILIGHT
    20211115_075349.jpg
    Veel issues. Voedingsperikelen en bijbehorende verkleuringen, maar ook een beetje paars hier en daar. Ik ga deze dame in haar geheel in de olie gooien, ik verwacht er niet zoveel van. Met de feestdagen straks is het wel handig om wat olie op voorraad te hebben

    20211115_075355.jpg
    Ze mag nog wel ff doorgaan tot de nieuwe dames zich melden om haar plaats over te nemen



    CALIFORNIA INDICA
    20211115_075418.jpg
    Ontzettend dikke toppen, niet normaal!!
    Ik heb besloten haar op spoelen te zetten, ze zou volgende week klaar moeten zijn. Normaal begin ik te spoelen op de aangegeven bloeitijd van de zaadboer, nu iets eerder omdat ze nog erg groen is. Kerngezond!

    20211115_075429.jpg
    De megadikkevette toppen hebben besloten om vossestaartjes te gaan maken. Erg veel trichjes!



    MANDERINE PUNCH
    20211115_075520.jpg
    Deze dame begint nu ook te verkleuren en lijkt al af te bloeien. Eerder dan verwacht, maar Sensi heeft ook een erg brede marge gegeven aan deze plant : 7-10 weken geloof ik. Maar ze gedraagt zich ook niet helemaal super, ze is pas 5 weken oud. Beetje een lastige dame, zit nog in de 'research serie', misschien ligt het daar aan.

    20211115_075546.jpg
    Heeft wat kanoblad. Deze week krijgt ze Green Sensation. Ik ga iets langer door met de CalMag, weekje ofzo



    SUPER SKUNK
    20211115_075554.jpg
    Is uitgegroeid geloof ik. Laatste week is er niet zoveel bijgekomen in ieder geval. Mooie dame, staat nu 2 weken in bloei

    20211115_075558.jpg
    Mooi man




    .... ....



    Deze week de tent wat schoonmaken en potgrond halen. Er staat ook een filtervervanging in de planning, en ik wil nog een extra inlaat (lichtdicht) maken. Ook ga ik mij eens verdiepen in een zuinigere led lamp voor in het voorgroeikastje, Kelderkastje kwam laatst met een mooi alternatief, en ik ben volgende maand jarig...







    ​​​​​​​Grote Groeten
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Heel knap! Mooi verslagje hier

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      De 20w is 50 cm , de 40w is 90 cm . Dit is 2x20w in je voorbeeld, dus 50 cm lang , max 2cm erbij.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt, dat moet passen!

    #32
    S
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik krijg ze als ik pk 1314 geef.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Eerste ronde dat ik het meegeef, maar wel al zowat elke ronde vossestaartjes. Maar goed, ik vind het geen ramp

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kalium rijke voeding dan.

    #33
    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Eventjes een eindverslagje van de Super Skunk.

    20211115_203623.jpg

    Kwa uiterlijk een erg luchtig wietje, heel open structuur. Dat heeft een hoop toprot voorkomen waarschijnlijk

    De geur is echt fantastisch, een authentieke Skunk lucht! Erg gaaf, doet mij echt aan lang vervlogen tijden denken

    De wiet is erg lekker, heerlijk mild wietje. Dat is wat onverwachts, te vroeg geoogst en het was binnen een weekje droog. Maar geen geklaag uiteraard!


    20211115_203640.jpg

    Zit bomvol trichjes en er zit ook enorm veel bruikbaar 'afval' aan de toppen, zoals je kunt zien. Deze wiet is nog niet schoongemaakt. Dat doe ik voor ik ga draaien effe. Op zich niet eens nodig, is allemaal prima te roken met een erg lekker Skunk smaakje!

    Super gewoon!!


    Ik kan geen juist gewicht geven aangezien ik al wat takken eerder geoogst had. Ondertussen alweer een paar weekjes deze Skunk aan het roken en het bevalt echt goed. Een heerlijke stoned




    Datgene wat ik goed heb kunnen drogen had een gewicht van...


    Roffelderoffeldetromtrommelgeroffeldetrom

    58 gram!! Ik schat zo in totaal een 75 grammetjes


    Enne....




    4 stonetjes!! Maakt haar naam waar; is gewoon een Super Skunkje!!

    Lekker voor smorgens en overdag, en savonds ook goed









    ​​​​​​​Grote Groeten
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik aan de Mazar. Is ook een afghaan!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ben je ook zo stoned?

    #34
    Goedenmiddag vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Ik heb laatst de Afghani #1 geoogst. Deze is onderstussen ook mooi droog en op de juiste lv gebracht

    20211117_151838.jpg

    Bij de Afghani zegt Sensi dat je die het beste langer kunt laten groeien en dat bleek ook wel zo te zijn. Takketoelli had dat wel gelezen maar ik heb er geen rekening mee gehouden, en de plant was dus wel wat kleiner dan normaal.

    Tja...

    Maar goed, er zijn dan wel niet zo veel toppen, maar ze zijn wel erg hard en compact! Echte knuppelwiet, die hoor je vallen. Letterlijk

    Erg jammer dat er van de 8 toppen maar 2 zijn heel gebleven, dat is wel rot


    20211117_151932.jpg

    De totaaloogst is dus veel minder dan zou hebben gekund, maar schijn bedriegt met zo'n compacte knuppelwiet! Op het oog een supermooi wietje ook trouwens





    Roffeldetromrofderoftromgerof:

    44 gram!!


    44 gram knuppelwiet komt overeen met 66 gram normale wiet
    Hehehehe


    Maar zonder gein; de wiet ruikt niet zo sterk, maar smaakt echt goed!! Een eerste hijsje van deze wiet doet de speekselklieren stromen, echt een sterke gronderige wietsmaak. Doet mij wat denken aan een haze; niet kwa smaak maar kwa sterkte van de smaak. Als jullie snappen wat ik begrijp te bedoelen

    20211117_151858.jpg

    De wiet zit bomvol trichjes maar niet zoveel amber. Dat had ik liever iets amberder gehad maar ik was onterecht bang niet uit te zullen komen en ik had nog maar twee toppen over en zin in een ander smaakje en ze zag er zo goed uit en rook zo lekker.....

    Ondanks te vroege oogst een lekker effect, een goede stoned maar geen echte bankplakker. Wat mij opvalt is dat deze wiet net als de Super Skunk erg mild voor het keeltje is, of dat nu aan het vroege oogsten ligt??!?






    Vier Stonetjes!!
    De Super Skunk is wel beter, maar omdat ze zo smaakvol en compact is toch vier



    Lekker voor s'morgens en overdag, en s'avonds ook goed






    Grote Groeten
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Nice doe wat wietje...

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat is inderdaad wel eens lekker ja, ik heb zelfs kunnen strijken vandaag

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dat is dan weer iets minder klusje, strijken...

    #35
    Ziet er super uit, deze staat nog op mijn verlanglijst! Laat het je smaken!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Weet ik niet meer lol, welke tip had ik gegeven ?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Over zwarte vrijdag en Sensi toch?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Was ik niet denk ik. T shirt gewonnen van sensi, maar anders nog ni geprobeerd. Bf ga ik ook wel gebruik van maken, maar wist niet wanneer het was ook. Kan hoor , eindje geleden al dat ik dat gezegd heb ? Iets met mijn kort termijngeheugen die lang moet worden, dan is het ok . Anders vergeet ik het snel .

    #36
    Een zeer goede avond vrienden en vriendinnen van de kweek!





    Hehe, dit weekend is weer bijna voorbij. Heeft lang genoeg geduurd. Veel gebeurd weer in de tententuin!



    Maar we beginnen weer met het

    VOORGROEIKASTJE
    20211121_145249.jpg
    Druk aan het worden hier!

    20211121_145254.jpg
    Links de N13 Kush en rechts de Blue Sunset Sherbert, respectievelijk 5 en 4 weken oud. De N13 Kush wordt morgen verpot en op 12/12 gezet. De BSS laat ik wat langer op groei staan

    20211121_145257.jpg
    Links de Mimosa Orange Punch, rechts de Biskotti Mintz. Beide twee weekjes oud ongeveer

    20211121_145301.jpg
    Dit zijn nog zaadjes, links een Big Bud en rechts een Afghan Skunk

    20211121_145305.jpg20211121_203222.jpg
    In de Tententuin is de toprot weer toe aan het slaan; dit keer in de California Indica en de Manderine Punch .
    Die CI toppen vragen er ook om, zo vet als ze zijn! Twee van de vier hoofdtoppen zijn gehalveerd ondertussen. Van de MP had ik het niet verwacht zo snel, maar ze is ook niet echt gezond. De lv is niet hoger geweest als 63% en toch rotte toppen.... Och ja, het zal wel


    20211121_144631.jpg
    Emmertje toprot



    TWILIGHT
    20211121_202857.jpg
    Er begint wat kleur te komen in de bladeren, ze is wat paars aan het worden. Mooier als dat gele
    Verder zien de toppen eruit alsof ze nog wel een maandje te gaan heeft. Trichjes kraakhelder en nog best wat nieuwe pistels in de toppen.

    20211121_202907.jpg
    Ze heeft wat Green Sensation gekregen en ineens zwellen de toppen een beetje. Das wel mooi


    CALIFORNIA INDICA
    20211121_203141.jpg
    Staat nu een week op spoel, ze mag nog een weekje en dan ga ik haar oogsten. In ieder geval de hoofdtoppen, die gaan misschien deze week al eruit geknipt worden

    20211121_203051.jpg
    Ze is er bijna klaar voor, idealiter nog twee weken, misschien wel drie. Dus ik oogst de hoofdtoppen en laat de rest langer staan.
    Volgende dames ga ik de vier hoofdtoppen net voor de bloei ingaat extra toppen om wat kleinere toppen te krijgen, kijken wat dat doet



    MANDERINE PUNCH
    20211121_203156.jpg
    Krijgt een hoop mooie oranje pistels, net een Orange Bud! Maar ook zij heeft dus een top met rot gehad, wat ik wel erg vroeg vind. Sensi geeft een ruime marge (7-10 weken) en deze is er een van 7 geloof ik.

    20211121_203207.jpg
    Ze is nu zes weken oud en heeft haar eerste dosis Green Sensation gehad. Ze heeft een hoop voedingsdingetjes, verbrande punten, niet zo mooi ontwikkelde toppen, toprot.... een hoop dingetjes maar ze ruikt wel super!




    SUPER SKUNK
    20211121_202930.jpg
    Mooie merstboom, alleen een beetje bleekjes. Ze krijgt wat extra voeding deze week.

    20211121_202944.jpg
    Verder niks op aan te merken eigenlijk, drie weken bloei. Toppen beginnen zich goed te vormen nu




    .... ....



    Nou, veel gezanik met deze bijna volgroeide dames!! Het is allemaal wat minder met de roprot, maar ik hou ruim voldoende over tot de volgende oogst, en daar gaat het om he
    Met de nieuwe lichting gaat het vast beter
    Erg leuk om met zoveel verschillende fases van groei en bloei tegelijk bezig te zijn; er is altijd wel een dame waar het super mee gaat!

    20211121_202840.jpg
    Volgend verslag staat er weer een nieuwe dame in de tent!





    Grote Groeten!!

    ​​​​​​​
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #37
      Pft, veel toprot man. Das wel minder he...
      Enig idee van waar dat komt ?
      Planten in verschillende fases is misschien wel een (klein) onderdeel van de oorzaak ?

      Hopelijk gaan de volgende bloeiers wat beter zijn
      Met de vorst in de lucht zou het klimaat wel wat droger moeten worden nu.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Denk vooral te veel vocht overal in de grond... ganser dagen regen

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik heb 2-3 dagen een lv gehad van 80plus%, daar zoek ik de oorzaak in. Nu blijft de lv tussen de 45 en de 63% Dat verschil is ook wat te groot, alhoewel mij dat nooit eerder zoveel rot gaf. Sinds ik deze grotere tent heb zijn die problemen begonnen lijkt wel, dus misschien toch een te slechte ventilatie ondanks twee waaiers?

        Ik kan er niks aan doen, ik zou niet weten wat. Gelukkig lijftber genoeg te roken over, maar zonde is het zeker

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Meschien de afzuiging wat op voeren.

      #38
      Balen van de rot zeg, daar doe je het niet voor natuurlijk. Hopen dat je de rest schoon kan oogsten!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Sheez weeral rot

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ai het zit je niet mee Takketoelli is je afzuiger misschien te klein voor je tent?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die is ruim voldoende, en blaast een goeie. Het is de luchtstroom in de tent; uitlaat en drie van de vier inlaten zitten boven. ​Hersenstorm van vanacht 02.35 om precies te zijn.

        Ik ga daar in ieder geval iets aan doen, die 2 ventilators die ik heb zijn wellicht niet voldoende zoals ze nu hangen. Afzuiger verplaatsen doe ik niet. Ik moet een grote lichtdichte inlaat maken onder in de tent

      #39
      50% korting bij Sensi Seeds beste kwekers!!

      bijv 3 Jack Herrer voor 30 euro, normaal 24 euro (!!) Per stuk!!


      Wooohohohooh!!!!!



      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Vision ook 50 % off .

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Heb Northern Light van Sensi seeds, binnenkort maar eens zetten!

      • Waldpiek
        Waldpiek commented
        Editing a comment
        Ik heb de White Gorilla Haze maar gekocht

      #40
      Als je nou effe een paar buizen in die inlaten douwt is dat probleem ook weer opgelost.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ah wacht, ik denk te begrijpen wat jij snapt

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Yup

        Ik zal eens kijken binnenkort

      #41
      Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Daar zijn we weer!
      Takketoelli en ik hebben best goeie zin vanmorgen. Er is al een kleine week geen toprot meer gevonden, lv komt niet meer boven de 53%, nieuwe lichtingen gaan goed, reden van de rot is waarschijnlijk gevonden en gaat aangepast worden, lekker geslapen en een heerlijke koffie!

      Nu nog een jointje en we zijn weer man




      VOORGROEIKASTJE
      20211128_075253.jpg
      De N13 Kush heeft het kastje verlaten, net als het stekje ervan. In plaats daarvan twee nieuwe stekjes neergezet van de twee onderste scheuten. Die laat ik er nu altijd aanzitten om te stekken. Normaal haal ik deze gelijk weg als ik doe toppen, nu ik het stekvirus te pakken heb laat ik ze zitten tot ik doe verpotten. Ik kan dus van elke dame 3 stekjes halen in de hoop dat er eentje het haalt

      20211128_075303.jpg
      Dit zijn dus de nieuwe N13 Kush stekjes, ze gaan beter als het getopte stekje. Waarschijnlijk omdat ze langer zijn, meer kans om te wortelen.
      Grond iets natter dan normaal, dagelijks binnenkant bekertje en af en toe de stekjes zelf natspuiten. Leuk dit!

      20211128_075333.jpg
      Links de Blue Sunset Sherbert, midden Mimosa Orange Punch, rechts Bizkotti Mintz. De 2 kleinste zijn een Big Bud en een Afghan Skunk. Daar had ik misschien beter nog mee kunnen wachten, aangezien het best goed gaat met het stekken. Ik heb dalijk nog teveel dames....





      TENTENTUIN
      20211128_075850.jpg
      In de tententuin is het nu vooral herfst. Alleen bij de N13 Kush is het lente
      Lv dus weer onder controle gelukkig



      N13 KUSH
      20211128_075554.jpg
      Staat nu een weekje op 12/12. Training is begonnen en ze is sinds een paar dagen begonnen te drinken. Lekker weer een Kush in de Tententuin! Na Skunk mijn favoriet



      CALIFORNIA INDICA
      20211128_075635.jpg
      Acht weken oud, bijna 2 weken op spoel. De toppen beginnen langzaam af te bloeien, hier en daar een klein beetje amber. Ik denk nog zeker een week, misschien wel twee.

      20211128_075710.jpg
      Erg mooie wiet vol trichjes



      TWILIGHT
      20211128_075609.jpg
      Das pas herfst! Gaat vanaf deze week op spoelen. Wiet ziet er helemaal niet potent uit, nog geen amber niks. Ik zal er zeker wat van roken maar ik zie dit echt als een olieplant


      20211128_075615.jpg




      MANDERINE PUNCH
      20211128_075816.jpg20211128_075824.jpg
      Mooie toppen, ik had ze alleen graag wat dikker gezien en nog heel
      Ik heb geen toprot maar hoofdtoprot gehad lijkt wel
      Misschien maakt ze dat goed met de smaak, wie weet. Tis net een Orange Bud net die haartjes



      SUPER SKUNK
      20211128_075730.jpg
      Gaat prima opzich, alleen is ze bleekjes. De vorige Super Skunk had dit ook en kreeg wat klauwblad van de extra N die ik meegaf. Nu is ze bleekjes omdat ik geen extra N heb gegeven, en toch ook klauwblad...

      20211128_075757.jpg
      Hier zie je het iets beter


      20211128_075745.jpg
      Maar ze is een echte korte bloeier dus ik maak mij daar niet zo druk om, ze haalt het wel. Bloeiweek 4 nu geloof ik. Beetje paars in het blad




      .... ....




      Het is nu vooral afwachten. Beetje de vaatjes bijvullen en beetje trainen, dat is het wel deze week. Naar de karwei voor wat slangen om luchtstroming in de tent te verbeteren en ik moet binnenkort mijn filter vervangen.







      Grote Groeten!





      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Zalig die CaliforniaIndica.
        Afgezien de rot is het best geslaagd aan het worden.

      #42
      Fijn dat je geen rot rot meer gevonden hebt! Het stekkenvirus heeft je duidelijk te pakken en helaas is het ongeneeslijk!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Achso.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja vele wegen leiden naar Rome @Rreppellsteeltjam

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ik dacht overschakelen naar reveg.

      #43
      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Het weekend is weer doormidden! Tijd voor weer een tussenstandje. Terwijl ik dit typ ruik ik de hele tijd de Super Skunk, daar blijk ik met mijn trui tegenaan gezeten te hebben zojuist. Wat een lucht!!






      VOORGROEIKASTJE

      20211204_210528.jpg
      Weer vanalles veranderd! De Blue Sunset Sherbert heeft het kastje verlaten, maar ze heeft wel twee stekkes achter gelaten. Best wel geschikt van die Sherbert


      20211204_210544.jpg
      Achterste twee zijn N13 Kushjes, voorste twee Blue Sunset Sherbertjes. De Kushjes hebben het een beetje moeilijk...
      Ik moet het ook wat beter en serieuzer aan gaan pakken allemaal, wat ter zijner tijd wel komt. Stekpoeder bijv, en betere grond of blokjes


      20211204_210625.jpg
      Links Mimosa Orange Punch, rechts de Bizkotti Mints. Beide 4 weken oud en beide gisteren getopt. Ze moeten nog twee weken geduld hebben, want er is nog geen plaats in de tententuin


      20211204_210629.jpg
      Links de Afghan Skunk, rechts de Big Bud. De Big Bud heeft wat frommelblad, maar is er ook alweer overheen aan het groeien. Heeft ook wat lichte strepen op het blad. Tijdje niet gehad






      TENTENTUIN

      20211204_210750.jpg
      Ziet er leuk uit he? Ik ben wel wat bevooroordeeld....



      BLUE SUNSET SHERBERT
      20211204_210759.jpg
      Sinds eergisteren staat ze in de tent op 12/12 en de training is begonnen!



      N13 KUSH
      20211204_210805.jpg
      Staat nu bijna twee weken oo 12/12




      TWILIGHT
      20211204_210813.jpg
      Staat nu een kleine week op spoelen. Ze heeft nog een weekje of twee te gaan, er beginnen hier en daar wat amber plekjes te ontstaan

      20211204_210819.jpg
      Zijn stiekem toch best mooie topjes geworden! Ze lijken nu ook mooier met dat verdorde blad, dat telt ook mee



      CALIFORNIA INDICA
      20211204_210835.jpg
      Week negen bloei. Supermooie wiet, ziet er echt prachtig uit! Alleen nog nauwelijks amber, daar wil ik wat meer van dan er nu inzitten. Ik ben er al wat van aan het roken en ik vindt dat ze nog wat potenter mag

      20211204_210844.jpg
      Ze zit bomvol trichjes


      20211204_210911.jpg
      Mooi man


      MANDERINE PUNCH
      20211204_210925.jpg
      Week acht bloei. Staat vanaf deze week ook op spoelen, ik denk dat ook zij nog twee weekjes te gaan heeft


      20211204_210946.jpg
      Mooie toppen vol et trichjes en echt oranje haartjes. Manderijnoranje zeg maar


      SUPER SKUNK
      20211204_210957.jpg
      Modelletje kerseboom staat nu bijna vijf weken te bloeien. Ze ruikt heerlijk!! Een groot verschil met de moederdame; die rook precies gelijk maar veeel minder sterk. Dat zal wel een gevolg zijn van de lagere lv (45% max) zijn



      20211204_211008.jpg
      Ze gaat een beetje te hard, er zijn nu al takken die het gewicht niet trekken. Tijd voor henneptouw!!
      Ook is te zien dat ze al flink aan het vergelen is. Ze moet nog drie vier weekjes, over twee zet ik haar op spoelen. Volgende week krijgt ze haar Green Sensation dosis

      20211204_211047.jpg
      Wat paarse tinten dit keer ook, mooi man



      .... ​ ....


      Nou, veel gespoel dus. De Super Skunk is de enigste die voeding krijgt, das wel makkelijk. Beetje trainen en wachten op de veramberisatie () des trichjes!!

      Mijn nichtje heet Amber


      Al die verschillende dames met hun verschillende stadia en verschillende soortjes en verschillende behoeftes..... hoe houdt Takketoelli dat toch bij allemaal??!?

      20211204_210311.jpg


      Zonder is gewoon niet te doen







      GROTE GROETEN
      Last edited by Takketoelli; 4 December 2021, 21:25.
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Zijn er meer die geen foto's zien?

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Goed idee zo een White board. Hahah ook deze handigheden neem ik even mee lekker tentje man ik haak aan

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Zie ze allemaal !

      #44
      Nog steeds lekker bezig zie ik
      Staat mijn stoeltje nog ergens of zal ik op de grond gaan zitten?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Zo negatief hoeft recalcitrant gedrag nou ook weer niet te zijn hoor Kunichika Ik gebruik het graag met een knipoog

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Nee dat weet ik wel, ik doe het ook wel eens met een knipoog. Maar probleem van forums is dat je de positieve emoties niet ziet als iemand iets schrijft.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Met de smilies kom je een heel eind

      #45
      filedata/fetch?id=1666668&d=1575312979&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Lol kroket die mag je van mij wel bij de Febo in de frituurmuur leggen!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        @Rreppellsteeltjam jullie Groningers weten nog steeds niet hoe je snert maakt!

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
    Bezig...
    X