Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kannabia big band

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • bobo
    replied
    Ziet er netjes uit, het 11 vingerig blad duidt op een hele gezonde plant. Ben benieuwd naar de sour jack aangezien deze ook bij de prijzen zitten.

    Grtz

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    update

    Hallo
    Na 2 weken terug tijd voor een pica update
    Plantjes staan nu anderhalve week in bloei, geef nu ook canna boost mee in het water die ik langzaam opbouw.
    Heb nu ook 2 sour jack erbij gezet (freebees alien) die ik ga proberen te dwarfen 12/12, zal ze straks dichter bij de lamp plaatsen tegen het stretchen.
    Nu ik heb hier een picje genomen van de kannabia big band met een blad van 11 vingers is dit normaal? Die gele schijn die je wat kan zien is van de lampen

    Veel kijkgenot! Tips en trics,commentaar zijn altijd welkom!
    Feel free
    greetz
    Attached Files

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    Re: kannabia big band

    Hallo
    Plantjes zijn getopt en staan al een weekje in bloei, heb er 2 gewoon getopt en 1tje ga ik fimmen!
    Nu mijn vraag is als de lampen uit zijn heb ik een temp van 16graden en met de lampen aan 21 graden, nu mijn vraag is zou ik als de lampen uit zijn moeten beginnen bijverwarmen?
    Omdat ik dacht dat het in de natuur ook niet veel warmer is snachts dan 16 graden of soms kouder.
    wat is jullie mening kan de oogst verkleind worden omdat het in de donkere 12/12 periode te koud is of is die temp normaal?
    greeeetzzzz

    ps: pics soon on-line

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    Re: kannabia big band

    ik zal voor alle zekerheid nog 2 internodes laten aangroeien, dan toppen net erover en in bloei zetten dit lijkt mij een goed idee of zijn er nog andere ideetjes?

    Leave a comment:


  • zion
    replied
    Re: kannabia big band

    Volgens mij mag je toppenmaar wacht beter even op de mening van de ervaren kwekers Je moet gewoon, van beneden te beginnen, tellen hoeveel internodes (of vertakkingen) er zijn. Zoals Darkiess zei, mag je toppen vanaf 3 of meer.
    Tel dit even na.

    Greetz,
    zion

    Leave a comment:

Bezig...
X