Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TBD kweekt weer mee - kweekverslag voor n00bs - 4x Gorilla Glue AF / TS1000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bro schuift net een brownie mengsel in de oven, fingers crossed...
    Vandaag nieuw zaad binnengekregen en verder alles al in huis voor de nieuwe ronde.
    Het leven is zo slecht nog niet.

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Netjes! Wat heb je nu allemaal voor je volgende ronde? En wanneer ga je starten?😁

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Nogmaals Gorilla Glue of eigenlijk Gorilla Auto (dus AF van FastBuds). Ga geheel af op jouw advies destijds: Biobizz light mix met wat perliet, BioTabs en Atami Bloombastic icm LST. Denk dat ik met 2-3 weken weer begin, dan gaat de vrouw overver met vakantie

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Nice! Over een tijdje een nieuwe lamp erin met hoge umol/j en moet je is kijken wat je er vanaf gaat halen!

Zit er klaar voor!

20250913_134459.jpg
    Qua structuur gruwelijk goed gelukt, precies zoals een brownie hoort te zijn.
    Ik ben enthousiast

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik gebruik 12.5% cacao op 400 gram bloem en droomboter natuurlijk.

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Ook goed toch? Ik heb gewoon een recept van internet geplukt hoor. Naast bovenstaand zit er 300gr suiker en 200gr bloem in. Cannaboter 250gr met 15gr trim/topafval (daarvoor nog handmatig geknipt). ChatGPT raadde aan om nog eens 250gr roomboter toe te voegen want te sterk voor elk menselijk lichaam, dus dat heb ik maar gedaan. Daarna 40-45 minuten in de oven en checken met een satéprikker.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik doe alles gelijk qua gewicht, dus alles 400 gram en dan 12.5% cacao poeder met 20 gram wiet zo door het beslag, gewoon goed grinden.

En dat dan in een broodbakblik.
Bezig...
X