ziet er lekker uit vdb
heb je al een volgende kweek op het oog?
veel succes met je volgende kweek en laat je toppen maar lekker smaken
grtzzz
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afghani Delicious fotoreport
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Finale
Ziezo men eerste kweek is afgerond en droog aan de haak 203gram weed
Dit is een foto van 100 gram heb 2 zulke doosjes
Aarde, noten, hout zijn smaken dat ik proef tijdens het roken,de geur is verslavend je zou wel heel den dag met je neus in het doosje willen zitten mmmmmmmmmmmm
Aan iedereen merci voor de replys en succes met jullie kweken.
By The Way, prettige feestdagen
greetz, VdbAttached Files
Leave a comment:
-
zozo dat is best nog wat ik hoop ook ongerveer zoo een gewicht te halen met een 250 watter
Leave a comment:
-
Gistern alle topjes los gemaakt van de takken, is al goed droog nu nog effetjes curen in dozen, terloops eens gewogen 216gram. De geur van gras is volledig weg en ze beginnen hun echte geur te verspreiden. Ben zeer tevreden van men eerste kweek, men doelstelling was om mezelf te voorzien van weed en dat is me gelukt. Dat geeft me een enorm goed gevoel te weten dat ik me nu geen zorgen meer moet maken of ik aan iets zou geraken. Plus dat ik nu zeker ben van de kwaliteit en men geld nu kan sparen voor een harley, LoLLast edited by Vdb; 16 December 2008, 08:11.
Leave a comment:
-
Ziet er lekker uit Vdb, mooie toppen. Ben ook benieuwd hoe ze je gaat smaken! Veel rookplezier
Greetzz
Leave a comment:
-
Gewicht? heb ik er echt geen gedacht van, hoop op minstens 150gram dan kom ik toe tot de volgende oogst. Volgende week vrijdag zal ik het wegen en oproken, lol
Leave a comment:
-
-
hey vdb dat ziet er goed uit hoor kerel
hopelijk gaat het je smaken je eigen wietje
Leave a comment:
-
Hier zijn de mijn. Als ik een apart topic moet maken moet je het maar zeggen maar veel updates kan ik toch niet maken. Foto's zijn met een simpele gsm getrokken dus de kwaliteit is niet wat het moet zijn.
Eerste foto is plantje van een kleine 3 weken oud. Dan volgen 3 van de 7 dames die 16 dagen in bloei staan. Van links naar rechts: een niet getopte, een getopte (iets tussen toppen en fimmen was dat) en dan de per ongeluk geknakte. En dan een foto van de geknakte en de getopte apart.
Leave a comment:
-
ziet er goed uit.
laat het je smaken.
hoeveel is het droog gewicht?
Leave a comment:
Leave a comment: