Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eénzadige tweeling

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eénzadige tweeling

Korting op 420shop
    Eénzadige tweeling,

Huh zag ik dit goed enkele dagen geleden nog wat zaad gezaaid om de kiemings percentage te bekijken en dit kwam o.a. tevoorschijn.

Natuurlijk dacht ik eerst, ik heb hier twee zaadjes geplant in dit potje en daarmee was de kous af .

De dag nadien kwam een vriend en toonde het hem en we besloten om het toch maar eens uit te graven en wat bleek één zaadje met twee zaailingen die boven schieten.

En bobo kenende zal hij dit weer moeten uittesten en kijken wat dit allemaal word .

Morgen word alvast de tweeling overgeplant en trek ik een foto van het zaadje met de twee spruiten.

Grtz

Re: Eénzadige tweeling

haha ik dacht dat ik even dubbel zag... leuk hoor zo'n dubbele stengel, heb het nog nooit eerder gezien
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Om het even netjes te tonen dat het uit één zaadje komt.

Zoals je ziet heeft zij of hij of hij en hij of zij en zij (lol kan alle richtingen uit) maar één wortelpen ook eerste maal dat ik dit zie.

Heb ze hun volgende verblijfplaats gegeven en ga ze rustig laten doen, eens zien wat dit word.

grtz

Comment

Alvast een unieke gebeurtenis, ik heb het toch nog nergens gezien op andere forums... Ik ga dit topic zeker volgen, ik ben echt benieuwd naar het geslacht/de geslachten. Hou ons alvast op de hoogte hé, ik verlang al tegen dat ze in bloei zullen schieten. Hopelijk geen twee mannetjes... ik duim voor je!

Greetz

Comment

Zou graag hebben dat het een vrouwelijke en een mannelijke zijn.

Ik zou dan deels het stuifmeel opvangen en zo een paar bloemen bevruchten, zodat ik zeker al wat zaadjes zou hebben om verder te testen en heb ik ook een paar onbevruchte bloemen om de kwaliteit te chekken van het eind resultaat.

Dit zou twee vliegen in één klap zijn

Grtz

Comment

Amai, da hebk nog nooit gezien.
            Is wel leuk om te zien, erg uniek.
            Hoop ook dat het een Manneke en een vrouwke is, Kunnen we dan gebruiken als iemand vraagt hoe een manneke en hoe een vrouwke eruit ziet .
            Suc6 en dit ga ik volgen

peace

Comment

17 dagen verder nu met mijn tweeling, na het overplanten verliep alles naar behoren en hebben bijna geen last gehad van een stilstand bij het overpotten.

Ik ga ze nog even de 4 liter pot laten doorwortelen en daarna gaan ze in batmix in een 20 l pot en in bloei.

Ben benieuwd wat het wordt

Grtz

Comment

Ziet er goed uit, blijft me verwonderen dat het mogelijk is.
                Nu maar wachten wanneer je ze in bloei zet.

peace

Comment

De tweeling heeft ondertussen 25 dagen groei achter de rug en ze beginnen nu aan het vormen van nieuwe set bladeren met 7 vingerig blad .

Eentje groeit alvast ietsje rapper heb ik in de gaten. Ga ze alvast eens verwennen met een lekkere dossis voeding en beetje vismix als bladvoeding, volgens mij staan ze wat te licht van kleur en ze hebben nog niet echt veel voeding gehad.

Grtz

Comment

Echt leuk zo een tweeling.... khoop dat daar zaden van komen dan ben ik zeker wel geintresseerd.
                    Nog nooit gezien, echt wel intressant dus...

Grtz
                    Skanna

Comment

Ben ook echt benieuwd, ook eerste keer dat ik dat heb.

Zou ze al in bloei willen zetten, maar ga me proberen inhouden en een paar weken laten voorgroeien.
                      ga ze allezins potten in batmix in potmaat 20 liter.

Grtz

Comment

Bij deze ff foto update , ze doen hun best en groeien goed, ben nu een beetje in de gaten aan het houden hoeveel voedingswater ze verbruikt voor één plant of voor twee aangezien ze maar één wortelpen heeft. Voorlopig zit ik op halve liter voedingswater per dag.

Grtz

Comment

Ik denk toch dat ik ze één van de dagen in bloei ga trekken, ik zou graag plaats willen maken voor de volgende testplanten en mischien levert deze mij zaad op van een inteelt en heb ik voor volgende keer ook alweer een verbeterde soort van white pearl, had ik trouwens nog nergens niet vermeld.
                          Alles loopt lekker met deze tweeling, hopelijk blijven ze vrienden.

Grtz

Comment

Heb beslist om nog twee weken te laten groeien en daarna gaan ze de bloei in, dan hebben ze acht weken groei achter de rug.
                            Tevens heb ik aan de onderkant van het stammetje de kleine zijvertakkingen en onderste blaadjes verwijderd

Grtz

Comment

Mooie struik, ik hou men vingers gekruist en hoop dat het een manneke en een vrouwke is.
                              Laat dat tweeling zaad maar komen .

peace and keep us updated

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X