Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Power Plant Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • ijscoman1
    replied
    Wauw Jona ziet er toch geweldig uit bij jou! Poeh die middelste foto is inderdaad erg mooi. Ben benieuwd of het stressen nog wat extra's op gaat leveren. Nog even volhouden

    Greetzz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
    dit is wel een link van het concurerende forum dus als ik dit niet mocht,want ik vond er niets over dan verwijdert er maar iemand de link...

    dit is een topic van klieven,op de 2de pagina staan foto's van hoe te doen...

    ik wou jona alleen maar ff laten zien wat ik bedoelde,

    http://www.wietforum.nl/KLIEVEN-splitten-t5294.html

    grtzzz
    mesch moet je eens een topic aanmaken over die kliev techniek?

    Leave a comment:


  • phg27
    replied
    netjes hoor jona ziet er top uit!!!!!!

    Leave a comment:


  • Robba
    replied
    Knippen , drogen en roken meer kan ik er niet aan toevoegen .

    Grtz.

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Foto-update WEEK 7 BLOEI! (04/01/2009)


    Mijn lievelingsfoto by far:




    En laat nu die tips maar komen om de laatste week door te brengen . Ben altijd bereid om bij te leren!

    Greetzzz

    Jona

    @Orias: Doet me deugd van een dergelijk persoon zo'n compliment te krijgen! Op de site van Dutch Passion (daar komen de zaden namelijk van) stond dat ze na 8weken al klaar zijn. Maar ik moet me maar eens gaan verdiepen wanneer het beste is te oogsten. Enkele planten hebben nog allemaal witte haartjes dus voor hen is het nog geen tijd, dus ik wacht nog maar wat af. Ik heb de laatste week wel heel weinig water gegeven (om de 2dagen een portie die ik normaal om de dag geef) dus ze staan al relatief droog. Op het eind van de week ga ik de lampen ook 3dagen uit laten om ze nog extra te laten stressen, dan is het tijd om: Wooohoooooo! Hopelijk komt er iets deftigs van . Kan je misschien al een schatting (droog) maken op wat je ziet? (gewoon al een ideetje ).
    Last edited by Jona; 4 January 2009, 18:21.

    Leave a comment:

Bezig...
X