Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

    Helaas kan ik geen moederplant opkweken omdat ze de bedrading in huis komen vervangen eind Juli begin Aug. Dus we gaan de zaden straks allemaal ontkiemen en 1 week laten groeien en daarna gelijk op 12/12, dan red ik het als het goed is net aan, en anders moeten we wachten tot alles gedaan hier en daar hebben we geen zin in

    En zo moeilijk is het niet hoor meerwiet, een moederplant en een apart bloeihok

    Comment


      #17
      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

      Nee da`s ook waar maar de combo en daarmee je eindresultaat verbeteren is leuk om te volgen.Maar stoeltje blijft desondanks staan og kush kennen we niet dus iets nieuws is altijd leuk voor de hobbyist.Succes

      Comment


        #18
        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

        Nice ,OGkush goood ! succes ermee.

        Spring wel nog eens binnen !

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #19
          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

          @hash
          Thx kerel, je bent van harte welkom
          ------------------------------------------

          Gister eindelijk de spulletjes binnen gekregen dus gisteravond ook gelijk de zaadjes in de startblokjes gedaan en het is nu afwachten tot ze uitkomen. Het zijn zeer mooie zaden goed rijp en met een mooi tijger printje dus ik denk dat het niet lang zal duren.



          In het bakje zit een laagje water zodat de blokjes niet uit kunnen drogen, maar ook niet te nat staan want de blokjes kunnen maar een X hoeveelheid water opnemen.

          Zoals eerder aan gegeven is het nu wachten tot ze hun koppie laten zien.

          Groetels

          Comment


            #20
            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

            Deftige start Rebel!! Knallen man

            Comment


              #21
              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

              Nou, bidden maar dat ze snel in bloei gaan zeker ?
              Die Original Gangster Kush heeft zo'n 9 weekjes bloei.
              Succes kerel.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                smowkie
                Thx kerel, we gaan ons best doen

                @Q
                Thx kerel.

                Ik hoop idd dat ze snel de bloei in schieten, we gaan de klok op 16/8 zetten tot volgend weekend (als ze zijn uitgekomen) en ga er vanuit dat het 2 weken duurt voor omschakeling en de eerste bloei verschijnselen zich voor doen dan kom ik net aan uit.....hoop ik

                Comment


                  #23
                  Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                  Ik hoop met je mee Rebel, ik begin nu al problemen te krijgen met de temperatuur. Nu maar hopen op een klote zomer.

                  grzt.

                  Comment


                    #24
                    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                    Ey poffer

                    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen klote zomer.....

                    Mijn zolder is wat groter dan die van jouw als ik zo op je foto's kijk, en ik kan nog spelen met het wattage door het op standje 400/450W te zetten zodat ik hem onder de 29c kan houden dus dat zal het probleem niet zijn. En daar komt bij dat ik een raampje open kan zetten op zolder wat op het noorden zit dus heb altijd koele lucht naar binnen als het moet.
                    -------------------------------

                    Na een korte inspectie van de zaden kan ik concluderen dat alle zaden open gebarsten zijn en een worteltje hebben want we zien witte puntjes zitten dus het zal niet lang meer duren voor ze hun kopie laten zien .

                    Heb de potten (11l) ingewaterd met 700ml homemade schimmel coctail (soort van Bacto) per pot en daar overheen heb ik nu een plasticfolie liggen om er voor te zorgen dat de boel lekker kan broeien zodat de schimmels hun werk goed kunnen doen. Het bloei hok is inmiddels ook weer in bedrijf, af,- en aanzuiging staat nu aan en alles is even getest en goed schoongemaakt en alles doet het naar behoren dus het is nu wachten tot ze hun koppie laten zien en dan is het knallen maar

                    Comment


                      #25
                      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                      Kleine update

                      Van de week na een inspectie van de zaden, zag ik dat alle zaden zichzelf uit het startblokje hadden gedrukt met hun penwortelje (wat ik nog nooit heb meegemaakt ??!!) dus die heb ik gelijk uit de blokjes gehaald en rechtstreeks in de aarde gelegd met wat aarde er overheen. De zaden waren wel allemaal ontkiemd en er zijn er nu 4 die hun koppie hebben laten zien, waarvan ik er eentje moest helpen om zijn helmpje te verwijderen, en de 5e is nu bezig om uit te komen en zal denk ik morgen haar koppie laten zien.

                      Vanavond zullen er foto's plaatst worden...

                      Groetels

                      Comment


                        #26
                        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                        lol rebel ,

                        zo te horen hebben je zaden er zin in

                        Knalle gvd zouw ik zeggen !!!

                        Groetjes m8
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          #27
                          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                          Thx K1

                          Hier dan wat fotos van de kleintjes, het zijn helaas slechte foto's dus jullie houden scherpe foto's tegoed.



                          Het 5e zaadje komt langzaam maar zeker ook omhoog en zal morgen of overmorgen haar koppie laten zien, maar we zijn iig verzekerd van 4 plantjes

                          Comment


                            #28
                            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                            Mooi rebel!! Kan niet wachten tot deze spruiten bloeien kerel word weer een knalronde

                            Comment


                              #29
                              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                              An so it begins
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                                Beschuit met roze muisjes!, lekker....

                                Grtz.

                                Comment

                                Bezig...
                                X