Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

    Kleine update

    We gaan door met 4 plantjes want het 5e zaadje werd niet groter en het wortel puntje is ook niet meer groter geworden dus die hebben verwijderd.
    Aankomende zondag zal ik betere foto's plaatsen.

    Comment


      #32
      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

      Het is dan nog geen zondag maar wel een paar goede foto's van de opstelling en de kleintjes .

      Temp. kan ik net aan onder de 28c houden met de afzuiger vol open en de EVSA op 400SL(450W) en dan met de kap op diepstralen en 70cm boven de kleintjes. Dat gaan we van het weekend veranderen naar medium-stand en dan op 50cm van de kleintjes af om er voor te zorgen dat ze meer licht krijgen.

      Ze krijgen vanaf nu om de 4 dagen 300ml, en als ze wat groter zijn gaan we dat langzaam opvoeren tot max. 500 ml per dag.

      Verder weinig te melden, de plantjes staan er mooi bij te staan en het is nu wachten tot het weekend dan gaat de klok op 12/12.


      Zo........dat was het weer ....tijd voor een rokertje

      Comment


        #33
        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

        ziet er allemaal weer netjes uit rebel,
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

          Thx berry, we blijven ons best doen

          Comment


            #35
            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

            Aloha cannafielen van JD

            Daar waren we weer met een paar foto's van de kleintjes , ze groeien lekker en hebben het erg naar hun zin. De klok staat sinds vandaag ook op 12/12 en we gaan de bloeiweken tellen vanaf vandaag, alleen deze keer gaan we er 2 weken bij op tellen zodat ik zeker weet dat de planten rijp zijn straks. Dus we gaan uit van 11 weken 12/12 vanaf vandaag. Heb de EVSA ook op 600W gezet vandaag en de coolwing nog steeds op standje diepstralen staan en hangt nu op 70cm hoogte van de toppen (heb nu de temp. meter aan een kettinkje hangen die op die 70cm hangt) dus die krijgen de meeste hoeveelheid licht nu en als ik de coolwing niet meer hoger kan hangen dan kan ik nog spelen met de breedte instelling van de kap zelf door hem meer open te zetten.

            Kwam er gister ook achter dat me afzuiger box aan alle kanten lekt, dus ze blaast gewoon de warme lucht die ze afzuigt weer terug de zolder in en dat wordt weer het hok in gezogen door de actieve intake. Dus we hebben vandaag de box helemaal afgekit met hittebestendige kit (was gelukkig op 4 uur droog) en het is nu afwachten wat het zal schelen aan temp. Heb ook weer de boven kant van de potten bedekt met kleikorrels zodat het niet zo vlot uit droogt door het zonnetje wat er boven hangt en het houd de vochtigheid wat langer vast in de pot.

            Genoeg gelult nu tiet voor een paar foto's van de kleintjes....



            Er wordt nu elke zondag een update geplaatst en worden er foto's gemaakt.

            Tot die tijd....groetels

            Comment


              #36
              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

              de kleintjes zien er goed uit they R ready to grow

              Comment


                #37
                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                ziet er netjes uit rebel !!

                keep it up

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #38
                  Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                  Die filterhoes had je ook wel ff kunnen wassen ey.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #39
                    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                    @peuker
                    Ze staan inderdaad te popelen, nu hopen dat ze snel in de bloei schieten.

                    @K1
                    Thx kerel, we blijvene ons best doen om alles netjes te houden

                    @Q
                    Ik weet dat ik nieuwe stofhoes moet hebben, maar de shop had ze niet meer op voorraad dus we wachten wel tot de kweek klaar is en qua geur bestrijding werkt ze nog goed.... en moet toch een nieuw filter hebben

                    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                    Heb de EVSA maar weer terug gezet naar 450W (400SL) omdat de temp, in de schaduw, als nog boven de 30c uitkomt met 600W en ik denk dat het door me koolfilter komt en die moet ik maar eens gaan vervangen na 1 1/2 jaar denk...

                    Dus de plantjes krijgen de rest van de kweek een zonnetje van 450W erop en daardoor kan ik de coolwing ook weer wat lager hangen zodat ze wel de benodigde lumen krijgen en geen slinger planten worden

                    Comment


                      #40
                      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                      Week 1, dag 1 klok op 12/12

                      Daar waren we weer met wat foto's van de kleintjes. Ze hebben het nog steeds naar hun zin en groeien lekker door. Ben ook begonnen met voeding geven, een halve dosis, en dat geven we om de 3 dagen mee. Temp. is weer lekker laag door wat kleine aanpassingen aan de afzuigbox en ben er nu ook achter dat je niet veel verlopen moet gebruiken (van 200mm naar 125mm ijzeren verlopen) want dat gaat werken als een straal kacheltje na een tijdje ff geen rekening mee gehouden. Maar dat is nu redelijk opgelost dus we hebben de EVSA weer op 600W gezet en nu maar eens kijken wat het doet....

                      Verder heb ik weinig te melden dan dat het nog steeds goed gaat dus hier dan de foto's...........



                      Dat was het weer deze week, tot volgende week zondag
                      Last edited by THC Dude; 26 May 2013, 18:07.

                      Comment


                        #41
                        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                        Netjes, gelijk gewoonte
                        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                        Comment


                          #42
                          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                          Van 200 naar 125 is altijd uit den boze toch,dit zorgt voor onnodig geluid andersom werkt wel hoef je ook geen verloop stuk te hebben stop eengeluidsstopper in de 125 en schuif deze in de 200 tape dit dicht en je hebt een geruisloze verbinding.

                          Comment


                            #43
                            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                            he Canna aan het knallen stoeltje toch maar ff bij zetten succes deze run m8

                            Comment


                              #44
                              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                              Iedere keer als ik die titel zie ("laatste ronde op aarde") denk ik dat je van plan bent naar Mars te verhuizen oid

                              Mooi ingericht hok, potten en planten. Ziet er allemaal strak uit zeg!

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                #45
                                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                                mooi mooi lekker fris kleurtje hebben ze

                                Comment

                                Bezig...
                                X