Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

    @darkside
    Thx kerel, en geloof me.... er is voor mij niets gewoonte aan om op grond te kweken maar geluk is met de domme zeggen ze toch

    @meerwiet
    Het kan wel maar dan moet je wel de boel even isoleren met steenwol of iets dergelijks zo dat het niet kan gaan stralen. Want het zit er inmiddels al bijna 2 jaar op en in de winter heb ik er geen last van dat de temp. zo hoog wordt en qua geluid valt het reuze mee en is eigenlijk te verwaarlozen. Maar we hebben het nu redelijk op gelost dus we zullen zien.

    @Vapoman
    Thx kerel leuk dat je er weer bij bent en er is plek zat

    @wietefras
    Ik had bij nader inzien beter de titel iets anders kunnen formuleren maar daar is het nu te laat voor en vind het eigenlijk wel grappig
    En thx voor de compli's voor me hokje wordt erg op prijs gesteld

    @peuker
    Thx kerel, nu hopen dat ik ze zo kan houden gedurende de kweek

    Comment


      #47
      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

      Het weer zit voorlopig wel mee voor deze gehele week.

      Comment


        #48
        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

        @meerwiet
        En als het echt te warm word zet ik gewoon de EVSA wat lager zodat er minder warmte is .
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Kleine update

        Week 1 12/12 dag 5

        De kleintjes hebben de vaart er goed inzitten en groeien lekker door. 3 mooie gelijken en eentje die wat kleiner is maar dat is wel gelijk de mooiste van de 4 en ze staan rechts voor.

        Heb ook een buis weg gehaald van me inblaas systeem omdat de buis aan de rechter zijkant de warme lucht weer terug me hok inblies inplaats van naar het filter. Het filter heb ik ook weer naast de deur gehangen zodat de 2 buizen die er nog zitten de lucht naar het filter toe blazen inplaats van eraf.
        Heb de evsa ook maar weer terug gezet naar 450W en daar blijft ze nu ook op staan want het werd toch weer te warm naar een tijdje en dat is niet de bedoeling dus we houden de boel lekker op 450W verder.

        Op de voeding reageren ze ook goed, zit nu op de volle dosis van Canna Vega en dat krijgen ze nu 2x per week mee. Verder heb ik weer weinig te melden dus tijd voor de foto's.



        Dat was het weer voor nu, en tot de volgende keer
        Last edited by THC Dude; 26 May 2013, 18:06.

        Comment


          #49
          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

          Blijft er netjes uitzien rebel. Keep up the good work
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            #50
            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

            very very nice

            wat een feest in jou hok..

            keep em green m8
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment


              #51
              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

              Thx HR, we blijven ons best doen

              Aangezien we toch de evsa niet op 600w zetten hebben ik, mezelf en mij gister maar besloten om er een 400W lamp in te draaien en dus de 600w Grolux eruit gehaald en die is vervangen door een splinter nieuwe 400w Philips Agro bulb en die blijft ook zitten tot het eind van de kweek op aarde Kan de evas gewoon op 400SL zetten zonder dat de onstekingsbuis weg smelt dus dat zit nu wel snor.


              Dat was het weer ff zonder foto's deze keer maar die komen vanavond weer tot die tijd.......keep it stoned

              Comment


                #52
                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                Kan de evas gewoon op 400SL zetten zonder dat de onstekingsbuis weg smelt dus dat zit nu wel snor.
                Wat bedoel je hiermee CannaRebel.

                Comment


                  #53
                  Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                  @Mway
                  Daar bedoel ik het volgende mee;

                  Als je in een Evsa (lumatek of gavita) dimmable een 600W Green power bulb van Philips erin draait dan wordt deze na een tijdje zo heet dat de ontstekingsbuis die in je lamp zit gaat "smelten", en die gaat dan krom staan wat totaal niet goed is voor je lamp en als hij dan het glas van je lamp raakt kan hij zelf ontploffen....dit komt omdat een Evsa een hogere freqentie heeft dan een standaard VSA (magnetisch) en dat vinden niet alle bulbs fijn.

                  Dus je moet wel degelijk in de gaten houden welke lamp je in een EVSA drukt....

                  Hoop dat je het zo een beetje snapt

                  Comment


                    #54
                    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                    Dan geldt dit ook voor de Bal dimbaar 300-600Watt neem ik aan en is dit alleen als je de EVSA vol aan heb staan dus 600/660Watt draai of doorgaans ook op 450Watt.Zie mijn kweekverslag Rondje Barney`s.

                    Comment


                      #55
                      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                      Over Bal vsa's heb ik het nog niet gehoord, maar met de Lumateks dimmable en Gavita's dimmable kunnen ze op 600W een 600W green power naar de klote helpen dus ik zou het wel in de gaten houden.

                      De 600W Grolux bulb van Sylvania en de 600W Gavita Enhanched bulb (weet niet precies hoe je het typt) kan je wel zonder problemen gebruiken in een Evsa want dat is al aangetoont op het forum.

                      Comment


                        #56
                        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                        Bedankt voor de info.Hou het in de gaten zie er nu niets raars aan.

                        Comment


                          #57
                          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                          Daar waren we weer met een paar foto's van de kleintjes

                          Week 2 bloei, dag 1

                          Ze hebben de 5e versnelling gevonden geloof ik en vinden de Agro ook wel lekker want ze staan een beetje mooi te staan onder het zonnetje Ze groeien lekker snel nu en heb ze nu ook allemaal getopt in de hoop dat ze lekker veel zijtakken krijgen met dikke toppen. Heb ook weer een nieuw vatje van 10l aangemaakt en de EC nu op 1.3 gezet en de PH zit nu op 6.4.

                          Ze hebben ook weer wat water gehad dus ze zijn weer voor een paar dagen voorzien van vocht. De temp. die op de foto 1 staat is na een uur met de lamp aan en de max. temp. is 26.1 alleen de LV mag wel iets omhoog maar tot nu toe lijken ze er geen last van te hebben, we zullen zien wat het later zal zijn....

                          Verder weinig te melden dat ze goed gaan



                          Comment


                            #58
                            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                            Zien er mooi uit gaan mooi gelijk op.

                            Comment


                              #59
                              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                              het zijn al mooie plantjes aan het worden

                              Comment


                                #60
                                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                                Thx mannen we blijven ons best doen

                                Comment

                                Bezig...
                                X