Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

    Okay, gewoon goed naar de planten kijken en pH en EC meten dus...gaan we doen Rebel! Ik heb de vorige keer ook meer de AminoBloom meegegeven aan het water dan dat ik verstoven heb, maar vroeg me af of de werking van de Aminobloom dan hetzelfde is. Het zal wel geen kwaad kunnen aangezien zowel jij als ik er gn probs mee ondervinden...

    Comment


      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

      Metrop is zo veel beter als canna.........
      Voor de rest gaan ze nog steeds super!
      sigpic
      Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


      Comment


        Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

        @DJ
        Het kan geen wkaad om het met het gietwater mee te geven, maar heb nog nooit iets aan bloeistimulator verstoven op me planten die in de bloei staan. Dus weet niet of het beter werkt dan, ga het iig niet proberen. Dat je Amino Root verstuift daar kan ik dan nog de logica van inzien, maar om nou vocht op je toppen te spuiten met voeding erin lijkt me niet echt bevorderlijk voor de plant en de smaak na afloop. Tenzij je je planten afspoelt voor het oogsten....

        @AA
        Thx kerel, we blijven ons best doen

        Comment


          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

          Nee tuurlijk niet, heb je gelijk in, en met het feit dat ik prille bloei spot in mijn tent is de beslissing snel gemaakt, het gaat mee met het gietwater kweekmakker

          Comment


            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

            Over een ding kunne we het eens zijn, Metrop is goede voeding!

            Comment


              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

              Week 4 bloei, dag 1

              Er zit er altijd eentje tussen die moeilijk doet, en dat is de plant rechts-voor, die vertoont tekenen van overbemesting terwijl de rest nergens last van heeft....dus die hebben we vanaf woensdag alleen maar water gegeven en het ziet er met de dag beter uit.
              De rest is vet aan het bouwen en de toppen worden met de dag dikker en groter en daar houden we wel van.

              Ze hadden alleen wel wat groter mogen zijn want de kleintste is 44cm en de grootste is 62cm dus het zijn wel meer de indica pheno's, en ja...ik heb ze getopt maar als ik dat niet gedaan had dan waren ze niet veel groter geworden denk. Je kan alleen in de top opbouw zien welke genen overheersen, de meer hybride/sativa type (planten rechts) hebben veel grotere haartjes en lijken op punkhaar topjes, en de meer indica type (links) hebben meer de kleine kelkjes met een HELEboel haren erbij.

              Verder weinig te melden dus hier dan de foto's.

              Comment


                Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                Mooie planten, goed bezig

                Comment


                  Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                  Netjes rebel.
                  En mooie foto's, dat gaat zeker goed komen hier.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                    Nice, zien er top uit
                    Grtz Joske!

                    Comment


                      Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                      Je hebt al aardige toppen ook voor begin week 4, nice and frosty.

                      Comment


                        Comment


                          Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                          Ze gaan lekker snel, ben benieuwd of ze ook snel klaar zijn. Normaal bloeien ze ongeveer 60-65 dagen, maar aan de top opbouw te zien zou het wel eens sneller kunnen gaan dit rondje
                          sigpic
                          Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                          Comment


                            Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                            @AA
                            Thx kerel we blijven ons best doen.

                            Ik oogst op trichomen en niet op bloei dagen die de breeder vasthoud.

                            Want die zijn A: voor stekken en B: wordt er door hun op de "broodkweek" methode geoogst (dus niet rijp oogsten) en daar doe ik niet aan

                            Comment


                              Re: Rebel's laatste ronde op aarde met OG KUSH van HY-Seeds!

                              ze gaan wel iets langer door hoor.
                              ik heb ze nu ook staan en zit al aan eind week negen maar laat ze lekker staan.
                              zijn nog niet klaar genoeg om er af te gaan.
                              heb echt toppen zo groot als een rugbybal maar let goed op voor toprot.
                              heb het er hier en daar al uit moeten knippen omdat ik een beetje had gemorst met voeding.
                              ik heb er trouwens ook verschillende pheno's in zitten hoor.
                              de ene is 45 cm en de andere 85cm, je ziet het echt duidelijk.
                              topstructuur is ook anders en ik zal in twee keer oogsten denk ik.
                              de ene ruikt weer meer naar de brandstof en aarde en de andere is weer superzoet en citrusachtig.
                              heb dat geintje met die voeding ook.
                              is heel verwarrend als de ene plantverbrand van de voeding terwijl de andere steeds lichter wordt door tekort hahahaha
                              staan er nu nog 60, zal wel eens een foto posten dan weet je wat je te wachten staat

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X