Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lovis's 1m² binnentuin.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      -

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          -

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              -

              Comment


                #22
                Dag 6 28Jan

                Temperatuur aanTemperatuur uitLv 38%
                Licht 18/6. 250W. 30Cm van de planten.
                Voeding Geen. Enkel Power roots om de dag.


                Fancontroller is defect, volgende week naar de shop en nieuwe halen..(3x naar de shop, hoera. weer 3,5uur kwijt)

                Alles verloopt goed, buiten een dame. Ze groeit en beetje raar. En mongooltje denk ik(Foto zo dadelijk). Maar geen probleem, keuze genoeg.

                Ik wil uiteindelijk 9 planten overhouden, heb ik besloten.
                Er zitten sowieso en paar mannetjes tussen, die vallen al weg. En de zwakste gaan ook weg vermoed ik. Ik zal wel zien met de tijd.

                Ik heb alvast 4x 18L en 5x 11L potten gevuld met lightmix(gemengd met wat cocos, lavameel, root xtender, zeewierkalk,..). Deze staan afgedekt op en warme plaats. Die ga ik daar laten staan tot ik ze nodig heb.

                Enkele foto's..
                Overzicht

                IMG_4375.jpg
                Gekke plant
                IMG_4391.jpg
                Random fotos
                IMG_4386.jpg
                IMG_4383.jpg


                grtsssss
                -

                Comment


                  #23
                  sigpic

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Ik denk trouwens dat The Purps van growerschoice zijn
                      En die zijn zonder problemen uit gekomen in een keer.. Das nieuw..
                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        -

                        Comment


                          #27
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #28
                            Dag 15 6 Februari

                            Temperatuur aanTemperatuur uitLv 51%
                            Licht 18/6. 600W. 70Cm van de planten.
                            Voeding Elke woensdag fishmix(spray), elke vrijdag Vita race(spray), en om de beurt PowerRoots en Alga Grow(Halve dosis).

                            Ik heb het heel druk gehad, dus ik ben nog niet naar de growshop kunnen gaan ivm defecte fan controller. Hopelijk geraak ik er morgen. Daarom dat er zo en groot temperatuur verschil is met de lampen uit. Maar te erg is het nog niet geworden. Oef.

                            De planten zijn vorige week verpot, en ze staan nu in 4L potten(reg planten) en 11L en 18L potten(fem). Ze groeien best wel hard vind ik zelf.
                            De planten in 11Len 18L potten hebben ietsje meer moeite precies, maar ik denk dat het komt door de grotere pot. Maar dit is geen drama. Als ik de regs verpot dan komt het wel goed.

                            De onderste bladeren zijn eergisteren geel geworden, dus ik vermoed dat de voeding in de aarde op is. Daarom ben ik begonnen met en halve dosis Alga Grow, en dit om de beurt afwisselen met Power Roots.

                            Ik vraag me af of er en manier is om de mannetjes iets vroeger er uit te kunnen halen. Want ik zou graag de dames al in 11L potten zetten en de mannetjes er uit flikkeren
                            Ik had ergens ooit iets gelezen van de klok op 16 of 14u te zetten, aangezien de mannen sneller gaan bloeien?

                            Ik wil er uiteindelijk 9 planten van overhouden. Zodat ze lekker wat ruimte hebben om te groeien. En hoe sneller de kerels en zwakkelingen er uit vliegen, hoe sneller ik de dames grotere schoenen kan geven

                            En de foto's.. Wel met HPS, was net te laat in de tent voor foto's zonder te maken...
                            Ze hangen en beetje, maar ik heb ze juist water gegeven.

                            Overzicht:

                            IMG_4405.jpg Ze doen het allemaal goed, buiten de purps, ze blijven serieus achter staan.

                            Berry Bomb en White Widow:

                            IMG_4406.jpg

                            Buddha Tahoe en Miss Blue:
                            IMG_4407.jpg
                            Bubba Kush (Mongooltje):
                            IMG_4408.jpg
                            Doet het al iets beter, maar nog niet goed genoeg.
                            Miss Blue:
                            Missblue.jpg
                            Toxic Berry:
                            toxic.jpg
                            Ice:
                            Ice.jpg Ice2.jpg
                            Purps:
                            Purps.jpg


                            En de purps.. Persoonlijk vind ik dat ze ook achter blijven hangen. Wat wel jammer is..
                            Als ze niet sneller groeien vliegen ze er uit..
                            Ik had ook(denk ik) en vliegende beest gezien. Dus meteen mn vleesetende plant in de tent. Geen beesten toegestaan in mijn tent.

                            Dit was het voor vandaag! Alles gaat goed vind ik. Nu mag het zo blijven gaan. Volgende update zal ik zonder HPS proberen te doen..
                            En hopelijk heb ik tegen dan al enkele mannen er uit gevist!


                            Ciao!


                            Attached Files
                            -

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                -

                                Comment

                                Bezig...
                                X