Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hier heeft het 3 x gerommeld en een paar druppels geregend. Bij ons regent het bijna nooit. Het is wel een beetje afgekoeld, stuk aangenamer. Dinsdag rondje wezen fietsen maar na 35 km gestopt, was niet te doen. Fiets jij op een mbk of een rcr ?

    Je plantjes groeien lekker door, staan er goed op. Leuk zo al die verschillende soortjes, dat is het voordeel van buiten kweken. Durf het helaas niet meer aan, laatste x hebben ze de thuin leegejat. Bovendien heb ik binnen wat staan en wil geen aandacht trekken.

    Laten we hopen dat het goede weer nog lang aan mag houden en alle buitenkwekers een mooie zomer krijgen !






    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      HMMM woon jij bij mij in de buurt hier regen het ook bijna nooit regen ton is al weer weken droog

    Ziet er prachtig uit Q!

    Vind de variatie vooral zo gaaf, het blijft me verbazen hoe extreem veel soorten cannabis er wel niet zijn..

    Blijkbaar was ik nog niet gesubscribed (zal wel door de forum update van een tijd terug zijn ofzo) dus bij deze

    Comment


      WR#3 is WR#2 x WR#2 op selectie van late bloei. Mogelijk semi auto, tenminste, ik zie dat driekwart laat is, en een kwart heeft normale AF trekjes.
      Houd er wel rekening mee dat ze neigen om lang en dun te blijven tot ze circa 1 meter hoog zijn, en dan pas de zijkanten gaan ontwikkelen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de tip

      Leuk topic om in de late uurtjes onder het genot van een jointje virtueel naar een tuin te kijken!
      Erg leuk dat je naast cannabis ook nog andere mooie planten laat zien, en niet alleen lijkt te kweken voor de oogst, maar ook echt omdat je er plezier uit haalt.
      Je hebt er een extra subscriber bij

      Comment


        Kan je niet een keer als test dat muizenlijkenwater aan n plantje geven aangezien je toch al jaren fan van fishmix bent?? Mousemoistmix ofzo. Voor t zelfde geld springen ze als een raket uit de grond..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          QNQ201706.124.JPG
          Juni, de laatste van 2017
          Zonuren: zestieneneenhalf


          Muizenvochtmix ?
          Dat gaat niet gebeuren denk ik.
          In vergelijking met zo'n emmertje muizensoep ruikt fishmix erg lekker, bwah..da's echt slecht.
          Daarom gooi ik 't altijd tegen de erfafscheiding, richting de buren



          * de slakkenvanger van Hamelen




          MBK flip, daar kan ik wat beter mee uit de voeten hier in de buurt.
          Ik rij het grootste deel onverhard, boomstronken, zandpaden etc.als ik dan 30km in een paar uur doe heb ik me echt uitgesloofd
          Ik heb nog wat foto's op m'n gsm staan van afgelopen week, maar ik heb de NAS offline gegooid met de #NotPetya uitbraak dus dat komt de volgende keer weer.

          Alle commentatoren en meelezers welkom!

          Deze week kunnen we beter vergeten. Wat een slecht weer is het geweest, pfff
          Het was een slechte week voor de autoflowers. Weinig zon, weinig ontwikkeling. Dat kost resultaat.
          Voor de niet-autoflowers is het prima, die hebben geen beperkte groeitijd, dus die staan gewoon wat te chillen in de regen.

          Het is wel leuk dat ik geen water hoef te geven, maar drie zulke dagen achter elkaar en dan ga ik toch eens kijken of ze niet te nat staan.
          Als de plantjes wat groter zijn is het geen probleem, dan trekken ze zo'n klein potje in een paar uur droog, maar ze zijn nog niet zover.
          Dus, ze staan inderdaad wat te nat momenteel. Hopelijk blijft het morgen wat langer droog tussen de buien door.
          BBQradar geeft een 7-8 voor morgen. Dat lijkt me een beetje optimistisch, maar we zullen zien.

          QNQ201706.126.JPG
          * bakje met kruiden en pepers

          QNQ201706.125.JPG

          En, jaja, ook dit jaar gaat de appelboom erg goed.
          Hij staat wel steeds schever en het model is er helemaaal uit, maar er hangen flink wat appeltjes aan.

          De perenboom wil ik het eigenlijk niet over hebben.
          Ik moet nog eens goed nadenken of ik daar wel verder mee wil.


          QNQ201706.132.JPGQNQ201706.131.JPG

          De Aqbar's doen het prima, zeiknat, maar ze geven geen krimp.
          Ze staan een beetje guerilla in de tuin, zijn ook wat verplaatst tijdens de laatste ronde grasmaaieren.
          Ze krijgen het minste direct zonlicht van alle Cannabisplanten hier, en toch zijn ze het minst gestrekt.

          De White Rihanna #3 (WR2 x WR2) strekken inderdaad wat, ondanks dat ze midden in het veld staan.
          Dat zit in de genetica dus. Ik zie wel bij allebei een paarse gloed op de nieuwe blaadjes in de top, da's ook genetica

          QNQ201706.127.JPG

          Nja, de foto's zijn niet allemaal even lekker, maar dat komt dus omdat ik gister even snel wat plaatjes gemaakt heb met de camera.
          Volgende keer beter eh, als het wat mooier weer wordt zien de foto's er ook weer wat vrolijker uit.

          Voila, nog een rijtje autoflowers en dan is het weer gedaan.

          QNQ201706.129.JPGQNQ201706.128.JPGQNQ201706.130.JPG



          Tot de volgende keer!

          umbrella.gif



          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            "Zet stoel in tuin van Q"
            toffe tuin heb je daar maat! Heb genoten van de fotos

            stoel blijft aangeschoven haha

            Comment


              Schones update! De paarse hartjes bij de Devil Cream, zijn veelbelovend. Fotomodel in de dop
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                QNQ201707.138.JPG

                07-07-'17

                Korte update, met oude foto's.
                Weet je meteen waar je aan toe bent als je verder leest.

                ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~




                QNQ201707.139.JPG



                * De slakkenvanger van Hamelen schrok zich de pleuris toen ik aan kwam lopen.
                "HEE MOET DAT NOU ? GA LEKKER WEG FZO !!
                Dat moet-ie vast gedacht hebben. Hij lag zo lekker te zonnen naast de Rihanna's.


                White Rihanna

                QNQ201707.135.JPGQNQ201707.136.JPG



                Powerplant auto
                Heeeel prille, net ontluikende bloei.
                Nog niet zo groot als vorig jaar (paar pagina's terug)
                Ze is nu 55cm vanaf de aarde. Ik heb er wel vertrouwen in dat daar nog wel een stukje bij komt.
                QNQ201707.133.JPG


                Red Poison

                Gaat lekker. Staat net als de Powerplant en de Devil Cream in een 3L potje.
                Lengte vanaf de aarde 60cm.
                Ook deze begint aan bloeien te denken.
                QNQ201707.137.JPG


                Devil Cream

                Niet zoveel over te klagen, behalve dat het niet zoveel is, maar daar ging ik eigenlijk al vanuit bij deze.
                Mooi plantje wel, maar er gaat geen kilo wiet afkomen.
                Lengte vanaf de aarde is 60cm. Deze zie ik niet zo heel veel meer groeien, denk ik.
                Zijtakken ook weinig, maar dat komt door de kleine schoenen.
                Ze heeft in ieder geval een kleurtje.
                QNQ201707.134.JPG


                Aqbar Ganja

                Ahja, en dan hier de foto's van de Aqbar's.
                Ohnee, toch niet, vergeten foto's te namen van deze.
                Ik zou vanavond wat verse foto's schieten, maar 't is er niet van gekomen.



                Ik zat net op de bank aan de lasagna toen ik een flinke steenmarter door de tuin zag hupsen.
                Dus even druk geweest met dat beest opsporen. Hij zat ergens in de heg verstopt, maar ik kon 'm niet lokaliseren.
                Hoorde 'm wel even 'blaffen' dus ik weet dat-ie daar ergens zit.

                Ben dus een uur bezig geweest met de kooi opzetten. Twee klapdeurtjes, stukkie ham erin gehangen, hopelijk vreet-ie dat.
                Na 5 minuten zag ik vanachter het raam al een muis er op af komen. Grote kans dat die er morgen in zit.
                Of een kat natuurlijk, dat kan ook, ghehe....

                We zullen zien. Als er morgenochtend niets in zit zal ik er eens een ei in leggen, of een stuk vis ofzo ?
                Maar daar komen weer nog meer katten op af...
                En ik wil 'm eigenlijk ook niet zomaar afschieten, ze zijn beschermd, en als ik hier ga lopen knallen komt daar toch weer wat nieuwsgierig volk op af.

                Misschien weet iemand hier een middeltje om van 'm af te komen ?

                Volgende keer weer meer.


                QNQ201707.140.JPG
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Tis wat met de beestjes, groot & klein Die marters kunnen behoorlijk wat schade aanrichten aan je auto, vreten zo een slang door en dan heb je een dure reparatie !

                  Plantjes gaan lekker, hoop voor jou en de rest van de buitenkwekers dat het mooie weer nog even aanhoudt dan komt het goed.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    Als je het beestje kunt vangen; flink met de tuinslang erop, en vervolgens een flinke spuit van jouw favoriete deodorant achter in de nek spuiten.
                    Deodorant smaakt ontzettend smerig, meestal niet giftig, en het beestje zal een blijvende nare herinnering aan je houden. Daarnaast zal het uit de buurt proberen te blijven van alles wat naar je ruikt.
                    In theorie zou dat moeten werken. In praktijk weet ik niet; het zijn slimme dieren..
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      the_axe_effect.jpg


                      Niks in de val vanmorgen. Deurtjes nog open. Ham magically disappeared.
                      Vanavond take 2.

                      Ik ga dit wel in gedachten houden LR2, thanks.
                      Eerst maar eens vangen.

                      @Flip, als-ie aan m'n auto komt, komt-ie aan mij.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Je woont verdoeme in t bos, fijne jacht zou ik zeggen..
                        Volgens mij wordt er trouwens vlak bij jou van overheidswege nogal wat afgeschoten dus dan vallen die paar klapjes uit je tuin ook niet op.. Je kan natuurlijk ook geheel in stijl gewoon PANG PANG PANG roepen..
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          Yep, en er is plek zat in het bos, dus doe ik in ieder geval een poging om 'm een beetje op afstand te houden.

                          QNQ201707.146.JPG






















                          Dit helpt natuurlijk niet mevrouw vogel.
                          Als je wil helpen dat marterbeest te vangen moet je in die kooi gaan zitten, niet erop.






                          QNQ201707.147.JPG














                          Ondertussen heb ik een soepje gekookt met wat pepers, ui en knoflook.
                          Ik vond het prima ruiken in huis, lekker kruidig.

                          Kreeg wel een beetje traanogen ervan, dus het soepie in een sproeier gegoten en een paar strategische punten in de tuin gemarkeerd.
                          Dit alles is wel een paar dagen geleden, voor de regenbuien, dus ik moet het binnenkort nog eens over doen.










                          Dit keer wel een fotootje van de Aqbar Ganja's.

                          QNQ201707.152.JPG

                          Ik moet eens achter dat gaas kruipen om te zien of er al wat geslacht te bekennen is, want ik ruik ze nu al.
                          Logisch ook natuurlijk, met die Afghaanse genen


                          QNQ201707.145.JPGQNQ201707.144.JPGQNQ201707.143.JPG

                          De vlinderbomen staan inmiddels ook volop in bloei.
                          Tientallen vlinders fladderen rond zo gauw het droog is.
                          Ik vind dat altijd zo'n vrolijk gezicht. Rupsen vind ik niet zo fijn, maar een vlinder kan ik toch een tijdje naar staan te kijken.

                          ---

                          Ook nog nieuws van het White-Rihanna-front.
                          De 'rechtse' is uit de kast.


                          QNQ201707.153.JPG
                          Die ga ik even afknippen als ik er aan denk, volgende keer als ik de tuin in loop.
                          Bij de andere is nog niets te zien, dus ik heb nog goeie hoop.


                          QNQ201707.151.JPG

                          De autoflowers hebben zelfs even voorin de tomatentent gestaan.
                          Manman, wat een slecht weer afgelopen tijd. Ik heb sinds de vorige update al geen water gegeven


                          QNQ201707.148.JPG

                          Dit jaar heb ik de tomaten ook eens gediefd en opgebonden.
                          Misschien dat er dan iets meer afkomt.

                          Achter de tomatentent is ook leven.

                          QNQ201707.150.JPG

                          Eerst denk je nog 'Wat een MEGA champion!'
                          Maar een dag later zien ze eruit als op de volgende foto.


                          QNQ201707.149.JPG
                          Geen champion dus.

                          En wat denk je ? Sta ik vanmiddag bij de vijver, hoor ik een stel Vlaamse Gaaien helemaal uit hun dak gaan.
                          Alarm! Ik dacht, ga toch even kijken wat er aan de hand is .....en JAHOORRRRR


                          QNQ201707.154.JPG

                          Betrapt Marterbeest!

                          QNQ201707.155.JPG

                          Ja KIJKMAAR!

                          I keep you in de gaten!


                          eye_on_u .JPG

                          Grtz, Q.


                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Spannende update Q

                            Succes!
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            Bezig...
                            X