Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Mohan Ram Fem onder 4x CXB3070 COB's (200W)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • MV1977
    replied
    @MZZ, ik hoop echt dat er nog wat meer milky in gaat komen de komende dagen, aanstaande maandag gaan ze echt om, kan het niet langer uitstellen. Fingers crossed.

    Greyvol, thanks, ben tot nu toe zeker niet ontevreden, ondanks de kleine tegenslagen. Pepers gaan inderdaad ook goed, vandaag weer twee papechas, twee caloro's en twee cayenne's geoogst, en ze blijven doorgaan. Meer dan ik verwacht had van een tweetal chinese burple "ufo's" .

    beowulf, zeker, COB's doen het lekker. Ik denk nu zelfs (achteraf bekeken) dat het licht eigenlijk te veel is voor dit oppervlak en dat dat gedeeltelijk voor het gele blad zorgt.

    (Zou dat kunnen, geel/wit blad door een overdosis aan licht, of praat ik nu echt peop)


    Nog 7 dagen, dus de komende dagen alleen nog maar water en veel liefde. Snap alleen niet dat de wietlucht mijn tent uit komt, krijg klachten van moeders de vrouw dat ze de planten ruikt. Buiten ruik ik gelukkig niks, straks mijn koppelingen nog maar even controleren.

    Gr. MV

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Wordt genieten dan. Cobs doen het daar ook goed zo te zien. Had gisteren de foto's al bekeken, zie vandaag pas dat lego ventje. Was weer goeie wiet denk ik.

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Ziet er goed uit!
    die pepers zijn ook flink zeg

    Leave a comment:


  • Morgen Zonder Zorgen
    replied
    Echt balen zeg dat ze al binnenkort om moeten!!! Maar volgens mij zij ze helaas ook nog te veel clear. De toppen zien er wel mooi groot en dik uit.

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    Ok, dan de peper fotos maar even op deze manier
    filedata/fetch?id=1278723&d=1554149492&type=thumbfiledata/fetch?id=1278724&d=1556378315&type=thumbfiledata/fetch?id=1278725&d=1556378315&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by MV1977; 9 April 2017, 22:38. Reden: Ach, op deze manier werkt het ook :).

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    Zondagavond, tijd voor een update met wat fotos. Ik heb het ketelonderhoud iets uit kunnen stellen, maar komend weekend (paasweekend) gaan ze om, kan het niet langer uitstellen. Inmiddels zitten we op 47dgn echte bloei (57dgn sinds 12/12) en zijn we gestopt met voeden, de dames krijgen uitsluitend water, aan/afgezuurd tot een ph van 6.2/6.3.

    filedata/fetch?id=1278716&d=1554036373&type=thumbfiledata/fetch?id=1278719&d=1554036373&type=thumb

    filedata/fetch?id=1278720&d=1567432243&type=thumb
    filedata/fetch?id=1278714&d=1554036373&type=thumb
    filedata/fetch?id=1278715&d=1554036373&type=thumb

    filedata/fetch?id=1278718&d=1554036373&type=thumbfiledata/fetch?id=1278721&d=1567432243&type=thumb


    Hoop dat dit een beetje werkt, snap dat met die fotos nog steeds niet helemaal. (Is er niet toevallig ergens een handleiding hoe ik een stuk of 10 fotos een beetje knap in mijn verhaaltje kan plakken?)

    Goed, tijd voor wat closeups van de dames, ik zie zo'n 50/50 clear/milky, dus hoop dat de komende 7 dagen genoeg zijn om deze richting de 20% amber 70% milky te krijgen. filedata/fetch?id=1278712&d=1554036373&type=thumb
    filedata/fetch?id=1278713&d=1554036373&type=thumbfiledata/fetch?id=1278717&d=1554036373&type=thumb
    (hmm, snap niet waarom hij de laatste foto horizontaal zet, het orgineel is toch echt staand, zelfs als ik het orgineel roteer blijft het forum hem liggend weergeven)


    Vandaag trouwens een heerlijk dagje geweest, heb dus even de pepertjes uitgelaten. Staan er opzich best mooi bij, de eerste pepers zijn al gegeten (volgens de kenners hier in huis veel beter dan de pepers uit de winkel ).








    Zo, alle fotos staan er volgens mij op en zelfs nog een klein beetje op volgorde. Ik hoop dat ze ook in orginele grote te bekijken zijn, anders heb je weinig aan. Ik ga de Storm maar weer even vullen en Call of Duty weer opstarten, laterz!

    Gr. MV


    p.s. mag maar 10 fotos bij plaatsen, hmm... Dag pepers...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.
    Last edited by MV1977; 9 April 2017, 22:37. Reden: Fotos waren niet klikbaar, maar nadat ik de post edit kan ik ze aanpassen dat ze wel klikbaar zijn.

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    Thanks MZZ, zien er inderdaad wel een stukje beter uit, het ruikt iig ook al prima!

    Goh Vaperke, ik zie een gat in de markt, helaas heb ik geen verstand van die dingen anders had ik er een nieuwe hobby bij gehad
    Last edited by MV1977; 27 March 2017, 22:12. Reden: Aanhef was wat overdreven hoor...

    Leave a comment:


  • Acesw
    replied
    Zien er goed uit kerel. Nog even. Ik heb ook ff moeten ruimen ivm makelaar. Grrr. Ja als de kans zich voorsoet om te verhuizen misschien moet er ff plaats gemaakt worden
    Ach hobby he. Vervelen we ons ook niet.
    Keep you following

    Leave a comment:


  • vaperke
    replied
    Wat een gedoe met die ketels altijd. Ik had hetzelfde probleem.

    Wordt dringend tijd voor een cannabis friendly ketel hersteldienst

    Leave a comment:


  • Morgen Zonder Zorgen
    replied
    Ze zien er al beter uit

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    Zo, na twee weken op reis te zijn geweest voor de baas, weer eens tijd voor een korte update.

    Inmiddels zitten we 44 dagen op 12/12, ong. 34 dagen echte bloei (vind de "echte" bloei lastig in te schatten, aangezien sommige topjes eerder haar hadden en andere wat later). Op zich zien de dames er netjes uit, denk dat het verlagen van de PH met citruszuur wel degelijk effect heeft. Hoewel er 1 toch behoorlijk licht blad heeft, lijkt de rest dat in de eerste weken bloei toch redelijk opgepakt te hebben.

    Ze krijgen dagelijks tussen de 500ml en 750ml aan water (afgezuurd tot PH van 6.2-6.5) en om de dag de voeding erbij volgens schema hieronder.
    BioGrow - 1ml/L
    BioBloom - 3ml/L
    BioHeaven - 4ml/L (zo'n 250ml flesje uit een starterpack is dan best snel leeg)
    BioTop - 2ml/L

    Fotos bijvoegen blijf ik lastig vinden, dus bij deze gewoon een aantal bijgevoegd. Let wel, ik heb geen natuurlijk licht in de kweekruimte, dus alle fotos zijn met kunstlicht (LED) en eventueel ingevuld met flits van mijn telefoon. Zoals te zien op de fotos, hier en daar al een amber trich, maar nog vollop clear, dus mag nog wel een weekje of twee denk ik.

    filedata/fetch?id=1277041&d=1567432243&type=thumbfiledata/fetch?id=1277036&d=1556378315&type=thumbfiledata/fetch?id=1277035&d=1556378315&type=thumbfiledata/fetch?id=1277040&d=1556252157&type=thumbfiledata/fetch?id=1277034&d=1556252584&type=thumb

    p.s. oh ja, wat een gekloot, ze komen mijn CV ketel vervangen en laat mijn kweettentje hier nu bijna naast staan. Heb het al een week uit kunnen stellen, maar helaas ben ik snel de sjaak. Ben van plan om het hele zaakje tijdelijk naar mijn schuur te verplaatsen, maar ivm de kou 'snachts zal ik daar ook een kacheltje naar moeten gaan zetten... Pfff, lekker planning weer...
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    Thanks MZZ, hier en daar inderdaad nog wat nieuw groen blad, dus we houden hoop . Maar ik verwacht er niet al te veel meer van, dan kan het alleen maar meevallen.

    Na de zomer doen we gewoon weer een nieuwe ronde, ik denk dan met 2 plantjes en wie weet wel op hydro, ben ik nog niet helemaal uit. Als ik het goed begrijp Is hydro meer van "meten is weten", waar het bij Bio op soil lijkt op "begrijpen wat de planten zeggen". Dat laatste vind ik bij vrouwen sowieso lastig .

    Leave a comment:


  • Morgen Zonder Zorgen
    replied
    Volgens zijn de toppen gewoon goed hoor. Natuurlijk is het jammer van je blad, maar op je laatste foto zag ik ook gelukkig groene blaadjes. Volgens mij hoe je geen zorgen te maken en komt het wel goed.

    Als je nog kleine beetje nieuw blad krijg en die is gewoon groen dan is het wel in orde!! Je kan ook nog kijken naar je puntjes van je bladeren maar daar zie ik ook geen gekken dingen aan. Succes

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    Veel te lang geleden dan ik een update heb gepost . Ligt grotendeels aan mezelf (hoewel het slechte werken van Tapatalk er ook wel mee te maken heeft).

    Maar goed, inmiddels zitten we al 3 weken op 12/12, de dames zijn op 11 feb overgezet naar 12/12 en hebben nu dus zo'n 23 dagen een bloei schema. Hoewel de bladproblemen/tekorten/blokkades niet opgelost zijn, doen ze het nog steeds. Niet helemaal van harte, maar de pruiken zijn duidelijk zichtbaar. Ik denk dan ook dat ik deze ronde als verloren moet beschouwen, hoewel ik natuurlijk wel een aantal dingen geleerd heb, dus helemaal verloren is het niet.

    Maar wat heb ik de afgelopen twee weken gedaan; vooral pappen en nathouden was het devies. In eerste instantie hebben ze vooral water gekregen, met citruszuur, om de PH van het water rond de 6.3-6.5 te krijgen. Ik vermoed dat de ph in de aarde veel te hoog is geweest en ik daardoor een blijvende lockout heb. Ik had waarschijnlijk een paar weken geleden moeten spoelen met "gezond" water en toen opnieuw moeten beginnen met bewateren en voeden. Ik heb dat een 6 weken geleden wel gedaan, maar niet met afgezuurd water, gewoon kraantjes water. Daarna ben ik gaan LST'en en gaan scroggen en zaten ze allemaal zo vastgebonden dat eruit halen geen optie meer was, dus spoelen ook niet meer.

    Inmiddels krijgen ze om de 2 dagen zo'n 500ml water, afgezuurd tot +/- 6.4 met de volgende voeding:
    1ml/l BioGrow
    2ml/l BioBloom
    3ml/l BioHeaven
    1ml/l Topmax

    Ik gok dat ze nog een week of 6 moeten, dus hoop dat ze het nog zo lang vol gaan houden. Ook een paar fototjes bijgevoegd. Waarschijnlijk vragen naar de bekende weg, maar zijn er nog dingen die ik kan proberen om de schade te beperken en ze nog zo lang mogelijk in leven te houden?



    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    Leave a comment:


  • MV1977
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:

Bezig...
X