Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ideeën nodig!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ideeën nodig!

    Korting op 420shop

    #2
    Ik weet dat je bij Wietzaadjes.nl kan zoeken op hoogte van de plant. Dat kan waarschijnlijk ook op andere sites waar je zaden kan bestellen.
    Je moet wel al een aardige tent hebben om deze reuzen te kweken. Sativa dominante soorten worden het grootst, dus je kan in die richting gaan zoeken.

    Comment


      #3
      pp of nlx flinke opbrengst en redelijk snel klaar
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Maakt niet uit welke soort, je vult met elke wietplant die ruimte. De vraag is waarom je zoiets zou willen doen. Geen idee hoe groot je de opp wilt, maar je gaat op 120x120 sowieso naar 7 of 8 weken groei. Zet er 9 in kleiner potten en dat worden er 2 of 3 minder. Je beperkt jezelf dan ook tot max 3 verschillende soorten. Echt spannend is dat ook niet

        Comment


          #5
          ik heb deze bestelt en daar wil ik ze in kweken https://www.brt-greenhouse.nl/kweekt...200x200x200-cm

          Comment


            #6
            Reken dan maar een week of 9 voorgroei. Betaal je je blauw aan elektriciteitskosten. Waarom dan maar drie bakken? Enfin, 200 op 200 gaat al niet meer voor eigen gebruik ook ni.

            Comment


              #7
              maakt mij niet uit wat ik betaal aan electriciteit kosten als de opbrengst maar groot is ik heb een 1000w psu voor mijn pc laat ik mijn pc aankomende weken uit dan word het toch wel gecompenseerd ik kweek met 4 125w spaarlampen

              Comment


                #8
                omdat hoe groter de pot hoe groter de plant toch?

                Comment


                  #9
                  en ik vind het leuk om zo een grote plant te kweken

                  Comment


                    #10
                    lekker ruime tent kan je ook makkelijk een staande zwenkfan in kwijt en makkelijk in knippen.4 specikuipen van 65 heb je nodig boor gaten in de bodem,en zet ze op een paar bakstenen zo kan het water eruit als je ze teveel water heb gegeven.koop een complete hps die je kan dimmen en boosten.3 weken voorgroei op 400 watt dan nog weekje groei op 600 en dan kunnen ze de bloei in op 660 watt,nog mooier is als je aan stekjes kan komen dan gaat het net iets sneller
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment

                    Bezig...
                    X