Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is er aan de hand???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • fallas
    replied
    Re: Wat is er aan de hand???

    ja me lampen staan gewoon op 50cm vd hoogste top
    Baal der echt van ga ze ook zowieso spoelen de aankomende dagen alleen water en hopen dat het wat bijtrekt

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Re: Wat is er aan de hand???

    gvd, dit lijkt me nogal dringend.
    Misschien Bobo effe pmen, hij weet altijd wel raad!

    EDIT: staan je lampen wel ver genoeg want het lijkt me enkel aan de bovenkant dat ze precies verschroeien, of hebben ze dat onderaan ook?

    Leave a comment:


  • Skannabis
    replied
    Re: Wat is er aan de hand???

    Mmmm, dat ziet er niet goed uit.
    Ik zou het echt niet weten. Maar je hebt wel hulp nodig.

    Iemand van de kenners?

    Grtz
    Skanna

    Leave a comment:


  • fallas
    heeft een topic gestart Wat is er aan de hand???

    Wat is er aan de hand???

    Beste mensen,

    Wat is er met me meisjes aan de hand??? , zitten nu halverwege week 6 van de bloei
    de laatste dagen zie je bij een stuk of 3 planten de bladeren geelig/grijzig worden
    ook zie bruine bladpuntjes bij deze planten. Dit zijn de planten die het dichtst bij de luchtinlaat staan???
    Kan het niet echt plaatsen of het nou voeding, kalium of magnesiun tekort is
    Het is me eerste keer en deze kweek is een basic opstelling, de eerste keer om uit te proberen maar moet ik me nu zorgen makenover deze en de andere planten?????.
    toch als ik mijn hok open doe komt me een lekkere zoete geur tegemoet dus geen muffe lucht en als ik ze water geef en controlleervalt me op dat er met de thc productie niks mis is kan mijn handen 3x wassen alles plakt
    ook komt de productie van de bruine haartjes nu echt op gang
    de planten krijgen allround voeding van het merk exelent (type compo 1) 40 ml op 10 liter water gegeven met de maatbeker om de 2 dagen.

    voor de volledigheid hier nog wat foto's
    deze foto's zijn met een telefoon gemaakt vandaar de slechte kwaliteit van de foto's
    binnenkort betere foto's
    Attached Files
Bezig...
X