Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadjes hangen slap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • LittleDwarf
    replied
    6.0-6.2 PH waarde respecteren en komt goed, om zeker te zijn dat je geen buffer zult hebben (zoutophoping in de kluit) kan je nog is ompotten met verse aarde en de juiste PH waarde toepassen. Steeds andere PH hebben ze niet graag ..

    Greetz

    Dwarf

    Leave a comment:


  • Anthony997
    replied
    is normaal mijn stekje/plant wordt ook slap na het water geven ik geef haar 15ml water met een ph waarde van 6 en zonder voeding.
    een stekje heeft nog geen voeding nodig.

    Leave a comment:


  • ganjagast
    replied
    Staat er vast al weer wat beter bij, niet? En we houden van foto's hier op dit forum
    Ik adviseer ook om even te stoppen met voeden. Begin er met een weekje weer mee en bouw het op (my way)

    Leave a comment:


  • Lowstoner
    replied
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Lowstoner; 17 May 2018, 23:31.

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Planten van die grootte hebben in ieder geval nog geen flesvoeding nodig. En verder, Ik heb ook de indruk dat er ni echt een lamp boven hangt etc, dus die mag nu gewoon naar buiten.

    Leave a comment:


  • Jack Spliff
    replied
    Euhm, niet voor te zeuren maar je plaatst best geen foto's waar personen op te zien zijn
    En met deze weinige info kunnen we weinig helpen.

    Leave a comment:


  • Lowstoner
    heeft een topic gestart Blaadjes hangen slap

    Blaadjes hangen slap

    Ik heb zojuist een nieuw water met voeding gemaakt en heb me aan de aanbeveling gehouden kwa verhouding maar nu een uurtje later merk ik dat mijn blaadjes gaan hangen kan iemand me helpen
Bezig...
X