Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit normaal vroeg in de bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit normaal vroeg in de bloei

    Korting op 420shop
    Ik ben nieuw hier. Heb al veel zitten lezen maar toch zit ik met een vraag over mijn haze plantje. De haartjes worden al bruin, het plantje zit nu in de 3de week van de bloei. Is dat normaal of heb ik iets fout gedaan. Het is overigens raamkweek zonder lamp ed. Plantje groeit op potgrond en krijgt speciale bloei voeding voor potgrond.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dat is heel normaal, niks om je zorgen over te maken.

    Comment


      #3
      Nee, das zeker ni normaal in zo'n vroeg stadium van de bloei en kan wijzen op bevruchting. Dus ik zou is gaan zoeken naar ballen. Als ik zoiets zie in week drie dan sla ik in paniek en dat is ook het enige waarover ik zou panikeren tijdens een ronde.

      Comment


        #4
        beowulf

        Dus onderstaande foto's zien er ook niet goed uit. Hier ook ca. 3weken Ver in de bloei.

        Zijn die bolletjes zaadjes misschien?
        Attached Files
        - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
        - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

        Comment


          #5
          Die van u staat buiten en heeft precies ook wat last van beestjes, das al een andere situatie. Waar je naar wijst zijn voorbloei calyxen en die zitten er al een paar weken langer dus die zwellen al uit. Het weer heeft er ook een invloed op. Van een hele hoge LV gaan pistels ook bruin zien. En het stuifmeel dat buiten rondvliegt kan overal van komen. Plant van TS staat achter het raam, die heeft daar allemaal geen last van en daar moeten de pistels de eerste 3-4 weken sneeuwwit zien. Als die bruin worden is er iets mis. Bij een buitenplant kan dat dus meerdere oorzaken hebben.

          Comment


          • JackyS
            JackyS commented
            Editing a comment
            Klaar en duidelijke uitleg waarvoor dank! Efkes lichte paniek na dit te lezen
        Bezig...
        X