Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na het toppen direct op 12/12?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Na het toppen direct op 12/12?

    Korting op 420shop
    Goededag,

    ​​​​​​Heb altijd gekweekt in een grote tent, hoogte genoeg. Geen poespas met scroggen, toppen etc.

    Sinds kort ben ik verhuist en op mijn huidige locatie is een tent niet meer mogelijk.

    Heb toen een gtools kast besteld de bonanza 250.
    Heb deze kast overigens leeg gekocht, zelf me ventilatie ingebouwd want zoon gtools brom word je ook alleen maar scheit ziek van..
    ​​​​​​
    ​​​​​​Ook heb ik me eigen led gebouwd met 4x citizen 1212 leds.

    De eerste kweek zit erop en vind het zo gek nog niet gaan in zoon kleine kast, enige probleem voor mij is toch de hoogte, had de planten direct op 12-12 gezet na ontkiemen, maar de planten waren mij iets te lang. Het ging hierbij om 9x og kush in 6.5l pot.

    Nu heb ik wel ervaring met het toppen en fimmen van mijn buitenplanten, alleen niet binnenshuis.

    Nu de vraag, wil graag hetzelfde doen als me vorige kweek, alleen nu laat ik ze eerst op 18-6 groeien today er genoeg internodes zijn om de plant te toppen. Kan na het toppen de schakelaar gelijk op 12-12?

    #2
    Ja dat kan.
    Simpelweg, omdat alles kan.

    Ik zou ze na het toppen nog wel een dag of 3-4 18/6 geven.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Idd wat Q zegt ik zou ze wel even paar dagen tijd geven
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        Je beschadigd de plant behoorlijk dus geef ze even de tijd om te herstellen. Anders gaat het ten kosten van de topvorming in de groeispurt.

        Comment


          #5
          Top, bedankt voor de reacties, zal ze nog een paar dagen rust gunnen na het toppen.

          Comment

          Bezig...
          X