Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Feminized zaden of autoflowers?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Nicle
    replied
    Ziet er netjes uit.
    Is een heel verschil met mijn huidige kweek.

    Bij mij is het een stukje oerwoud.
    Is lastig om de boel goed te sturen vanwege het hoogteverschil.
    En overal zitten er toppen verstopt.
    Is onmogelijk om ze allemaal even goed te belichten.

    Als je zo'n veldje vol hebt staan als ik, dan maakt een fout niet heel veel uit, als je eens een blad knakt of er per ongeluk vanaf trekt.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • colori
    replied
    Ik ben dit jaar aan de LST gegaan, van alle auto kweekjes die ik ondertussen gedaan heb bevalt deze me het meest.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Nicle
    replied
    Ik wil best eens een autoflower uitproberen.
    Het wordt de Northern Light Automatic.

    Heeft iemand advies wat de beste manier van kweken is voor een autoflower?
    En dan bedoel ik toppen, LST, of rechtop laten groeien met meerdere keren toppen.

    Leave a comment:


  • Nicle
    commented on 's reply
    Er zijn autoflowers die 24 uur per dag licht fijn vinden.

  • Nicle
    commented on 's reply
    Haha ja.
    Zo zie ik dat ook met het kweken.
    Net als ik de volgende kweek op LED doe.
    Een beetje variatie houdt het wel zo leuk

  • Cleargreen
    commented on 's reply
    Ik moet wat om het met mijn kleine ruime allemaal spannend te houden xD

  • Nicle
    commented on 's reply
    Met het kruisen kun jij je lekker uitleven.

  • Cleargreen
    commented on 's reply

  • Nicle
    replied
    Dat is natuurlijk zo als je het optelt.
    Het zou inderdaad enorm veel zijn.

    Vanwaar je interesse in autoflowers?
    Ik vind juist de pure feminized zaadjes ideaal, omdat die veel opleveren, en je de duur van de groei kunt bepalen.

    Ik ben benieuwd wat je er allemaal van maakt.

    Leave a comment:


  • Cleargreen
    commented on 's reply
    25% THC + 23% CBD is 48% totaal aan cannabinoiden, er voor het gemak even vanuit gaande dat er verder geen CBN, CBC en weet ik veel welke er allemaal nog meer in zouden kunnen zitten maw bijna de helft van de wiet zou cannabinoiden moeten zijn. Je hebt geen lab nodig om te concluderen dat dat zeer onwaarschijnlijk is.
    The Church CBD die 8-11% van beide THC en CBD zou hebben plakt meer dan de Super Critical Bud CBD die ik tegelijk gekweekt hebt en ook meer dan de Cream&Cheese CBD die 22% THC en 18% CBD zou hebben.

    Vooral de kruising van de Dinamed Auto CBD en Super Critical Bud CBD vind ik interessant, als ik de zaden daarvan nog een keer met elkaar kruis is 25% van de resulterende zaden daarvan weer een autoflower en als ik 2 van die autoflowers met elkaar kruis heb ik daarna weer zaad dat 100% autoflower is maar dan met eigenschappen van de Dinamed en de SCB. Deze stabiele autoflower zou ik dan weer terug kunnen kruizen op een SCB en daarna weer doorkruisen tot een stabiele autoflower die dan meer van de SCB eigenschappen heeft. Doe ik dat hele proces nog vaker dan zou ik uiteindelijk een autoflower hebben die in de buurt komt van de originele SCB.

    Maar zover zal ik niet gaan want dan praten we over 2 tot 3 jaar werk en ik wil ook andere strains kweken.
    Bij de eerste stabiele autoflowers stop ik en daarna ga ik enkel autoflowers met autoflowers kruisen want dan blijft het resultaat een autoflower omdat die eigenschap door een enkel recessief genen paar bepaald wordt.

  • Nicle
    commented on 's reply

  • Cleargreen
    commented on 's reply
    https://www.leafly.com/news/science-...nnabis-strains

  • Nicle
    commented on 's reply
    Mijn systeem is geschikt voor 4 zaadjes, dus bestel ik er wat meer voor de zekerheid. En ga niet bezuinigen op goede wietzaadjes.

    Die Super Critical Bud CBD bevat 25% THC en 23% CBD.
    Dat is voor beide enorm veel.
    Hoe bevalt die?

    Dat kruisen spreekt mij aan.
    Hoe werkt dat?

  • Cleargreen
    commented on 's reply
    Ik heb daar al eens besteld en was zeer tevreden, alle zaden ontkiemde prima op een va hun eigen soorten na (10 regular Northern Lights) en ondanks dat ik dat een beetje aan de late kant gemeld had bij hun hebben ze mij toen nieuwe zaden toegezonden. Ik kon weer dezelfde nemen of 10 andere regulars kiezen van hun eigen merk en ben toen voor Afghani #1 gegaan.
    Daarnaast hebben ze altijd zeer goede aanbiedingen lopen en zeker als je iets meer in een keer uitgeeft (100+ euro) kom je met gemak op een gemiddelde van minder dan 3 euro per zaadje uit. En dan had ik nog niet eens met bitcoin besteld, dan krijg je nog meer gratis zaden erbij.

    Ze verzenden vanuit het VK en vanuit Spanje, geen idee welke als je vanuit NL besteld.
    Mijn bestelling kwam uit Spanje en werd bezorgt via DHL, een van de weinige hier waar ik niks over te klagen heb. De vervangende zaden kwamen vanuit het VK met GLS en dat was wel een drama kwa bezorging maar uiteindelijk hadden ze me toch gevonden.

    Wat mij vooral bevalt aan Seedsman is dat ze zo ontzettend veel verschillende breeders aanbieden, inclusief breeders die je zelfs bij de andere grote aanbieders zoals Azarius of Amsterdam Seed Center niet vind zoals bijvoorbeeld Garden Of Green. Van hun heb ik de Super Critical Bud CBD gekweekt de afgelopen ronde en heb ik momenteel een Sweet Russian staan ook.

    Met de Super Critical Bud CBD ben ik zelf gaan kruisen en omdat ik ook pollen bewaard heb ga ik die ook op de Sweet Russian gooien.
    Wonend in een land waar zelfs zaden niet toegestaan zijn is het natuurlijk niet handig om dat steeds maar te moeten bestellen.

  • Nicle
    commented on 's reply
    Thanks!
    Heb je daar weleens besteld?
    Er bestaan zo enorm veel cannabis soorten, dat je wel een keuze moet maken van een bepaald merk/bedrijf.

    Mijn oog valt voor nu op RQS.
    Het ontkiemen en ontwikkelingen tot een plantje verliep heel goed bij mij eerste kweek met Royal Highness.
    Deze koop ik het liefst direct uit Spanje, niet via een omweg.
Bezig...
X