Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

filter en afzuiger voor schuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    filter en afzuiger voor schuur

    Korting op 420shop
    goedeavond heren,

    een vraagje die jullie denk ik wel snel kunnen beantwoorden. Ik kweek in mijn schuurtje. Heb geen tent oid. Nu zit ik een beetje te denken aan een koolstoffilter om de geur binnen de perken te houden. Schuurtje is 4x2 en er staan 2 planten in. omdat ik met led werk hoef ik de afzuiging niet te gebruiken om warmte af te voeren. Kan ik deze dan gewoon uit laten blazen in dezelfde ruimte? En is deze filter voldoende hiervoor. https://directkweken.nl/nl/home/mini...xoCP0cQAvD_BwE

    alvast bedankt

    #2
    wat is de hoogte van het schuurtje

    Comment


      #3
      LxBxH = het aantal m3

      m3 x 60 minuten = m3 per uur

      denk dat die niet genoeg zal zijn

      afzuig naar buiten en toevoer voorzien van verse lucht

      in de dezelfde ruimte uitblaas gaat niet goed komen

      Comment


        #4


        Pijp door het dak, mooi kapje op de pijp en je hebt een prima schoorsteentje om door uit te blazen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Het ligt aan het vochtpercentage wat uit je tent komt .

          Bij een kleine kweekruimte kan je best reciruleren zeker als je schuurtje voorzien is van kieren en gaten waar nog een beetje verse lucht uit en/of in kan .

          Maatje van me blaast al jaren binnenshuis uit en kweekt met 1 lampje en heeft geen last van vochtproblemen of schimmel

          Zelf als ik me tent in de schuur heb staan blaas ik ook 2/3 in de schuur en 1/3 naar buiten wel heb ik er zelf nog een ontvochtiger bij staan voor de zekerheid .

          succes

          Comment


          • Bertus
            Bertus commented
            Editing a comment
            Kijk, daar kan ik wat mee. Het is inderdaad een schuur met de nodige kieren en gaten dus aanvoer van verse lucht is er wel. Vochtproblemen heb ik nooit gehad in de schuur. Dan ga ik denk ik bestellen en laat ik hem afblazen in de schuur zelf.

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Als je in de schuur uitblaast zou het mooi zijn als je de verse lucht van buiten kunt halen. Anders ben je alleen lucht aan het rondpompen terwijl je verse lucht wilt aanvoeren.

          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Met deze warme dagen zou het inderdaad fijn zijn als je een gedeelte of alles naar buiten kan blazen

          #6
          De afzuiger voert ook een hoop hitte af,ik zou er 2 kopen en met zo min mogelijk slang naar buiten laten blazen,hoe minder hitte in je schuur en hoe meer frisse lucht,hoe beter je wiet word.investeren in een goede ontvochtiger is ook geen slecht idee ,weet uit ervaring dat de laaste 3 weken veel regen aan het einde van je kweek voor veel rot kan zorgen als je in een schuurtje kweekt
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          Bezig...
          X