Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een tent vol autoflowers; Vragen, obstakels en het resultaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een tent vol autoflowers; Vragen, obstakels en het resultaat

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen. Even een kleine vraag. Ik zit met een tent van 120x120x200. Met afzuigsystem. Koolfilter.. ph meter. Ec meter. Termometer hygrometer. 9x 18liter potten. Zou er mss 16zetten van 18liter (30x30) volgende week start de kweek dus mss snel nog wat info en jullie mening? Nog 1belangrijke vraag ivbm luchtvochtigheid? Als de luchtvochtigheid te hoog is mag ik dan een luchtontvochtiger kopen? En als het te laag is een luchtbevochtiger?. Of is er een andere manier om het op pijl te krijgen?

    Nog een paar kleine toevoegingen.aarde= plagron growmix
    voeding:terra grow plagron terra bloom. Pure enzym. Power roots en green sensation. Omdat de aarde growmix is kan ik de terra grow maar 1weekgebruiken. Is al voorbemest voor 3weken en autoflowers groeien 4weken dus kan ik de laatste week toch nog de terra grow gebruiken?

    Sta open voor commentaar. Leren moet je zwz doen maar heb wel een goed gevoel met wat ik bezig ben.. deze zomer gewoon plantje aan de ruit gezet op de zolder elke dag moest ik ze van ruit naar ruit verplaatsen. Nooit stress gemerkt. Blaadjes hebben in de 3maand nooit gehangen nooit geen verkleiring gezien. Ook geen stress. mooi resultaat. Smaak en thc was een echte bom. Drm ik met tent wil proberen om er nog meer quali en jeweetwel uit te halen..

    Zouden jullie dan 9planten scrog doen of 16plant sea of green ofso?? Mijn voorkeur gaat naar 9planten in 18liter potten dus zou scrog wel moeten lukken in mijn standpunt? Of toch nog grotere potten? Heb gelezen tussen 15en20liter worden ze 80 cm ongeveer. En heb auto's die tussen 60en 1m worden dus goeie potkeuze?

    --
    vier posts samengevoegd. Als je de knop "wijzig" gebruikt kun je toevoegingen in je eerdere post zetten dan hoef je niet zoveel te dubbelposten
    Last edited by QnQ; 29 September 2019, 10:12.

    #2
    Welkom

    alles eens rustig overlopen haast en spoed is zelden goed !

    Last edited by Jura; 29 September 2019, 08:47.

    Comment


      #3
      Ja overloop maar alles rustig hopelijk goed uitgelegd..

      Comment


        #4
        koolstof filter hoeveel m3 ?
        afzuiger m3 ?

        Comment


          #5
          Als je wilt gaan scroggen zou ik voor feminised zaden gaan dan kun je zelf bepalen wanneer je ze in bloei zet wat niet met auto's gaat.
          Daarbij 18liter potten zijn een mooie maat ervoor.
          Over de luchtvochtigheid hoef niet zo druk over te maken tijdens het kweken kom je erachter of deze te hoog of laag is dan kun je het aanpassen.
          Daarbij moet je dan wel plek hebben om een ont/bevochtichiter kwijt te kunnen.

          Veel succes met de kweek, en als je een verslag bijhoudt kunnen de forumleden je helpen als je vragen hebt.

          Comment


          • Cheese420
            Cheese420 commented
            Editing a comment
            Scroggen zou zowiso gelukt zijn. Toppen hangde paar dagen geleden op de grond van gewicht. Had ik scrognet gebruikt was dit niet gebeurd.. witpen

          #6
          Oke alsinds bedankt voor de info verslag maak ik zeker en vast
          Denk 400of500m3 zou moeten kijken
          Net gekeken. Afzuigset eco 420cbm3/h
          Staat bij met cooltube tot 600watt zônder cooltube 400watt
          Mss beter de carbon active nemen.ook 420 m3/h maar wel tot 600watt zonder cooltube
          Last edited by QnQ; 29 September 2019, 10:13. Reden: 5 posts samengevoegd !!!!

          Comment


            #7
            HPS of Led ?

            Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
            Last edited by Jura; 29 September 2019, 10:11.

            Comment


              #8
              Bij zaad is de luchtvochtigheid niet zo van belang enkel als ze beginnen bloeien.
              ga je met led of hps kweken want tentje van 120 op 120 heb je wel wat spreiding nodig.
              The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
              5 lekkere grieten onder de zon

              Comment


                #9
                Luchtvochtigheid is het laatste waar je je druk
                over moet maken......................

                Comment


                  #10
                  Hps 600watt

                  Comment


                    #11
                    Hallo vanaf wanneer zou ik mn autoflower kunnen toppen? Zou 1keer de hoofdtop afknippen. Ze zijn nu 10a15cm 09/10 waren ze ontkiemd en heb ik ze geplant in de 18liter pot nu 12dagen later zijn ze al 10a15cm. En vertakkingen bijna 2a3cm

                    Comment


                      #12
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #13
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #14
                          Lamp hangt op 70cm nu goed of lager?

                          Comment


                          • Ipie
                            Ipie commented
                            Editing a comment

                          #15
                          Is een 600hps lamp bloeien groei stadium. Er is eigg geen schaduw is gewoon mijn lens die het donker maakt koolstoffilter is 800cbm ofso en afzuiger 690. En neen ik geef ze ongeveer 25cl per dag dus 8x25cl is ongeveer 2liter per dag en ik besproei ze 1keer nat in de 6uur dat ze donker krijgen

                          Comment

                          Bezig...
                          X