Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik wil 30 of 50 plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • westport
    replied
    -closed-
    Last edited by westport; 4 May 2009, 18:03.

    Leave a comment:


  • simplemind
    replied
    als je vierkante potten gebruikt heb je geen verlies van ruimte

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post
    Volgens mij kan je helemala niet zoveel planten kwijt in zon kleine ruimte......?
    toch wel, op 3 vierkante meter kun je 48 potten van 25 cm diameter zetten.

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Klopt klopt, al blijft het aantal lampen dan hetzelfde natuurlijk. Had gewoon uitgegaan van de belichting van een 600watter en dan naar het dichtstbijzijnde veelvoud daarvan gerekend. M'n advies blijft dus gelden . Misschien eentje minder al zien we graag veel licht he

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied

    Leave a comment:


  • Urban
    replied
    dat kan allemaal wel et maakt niet uit hoeveel planten je onder een lamp zet zolang het maar op die m2 blijft de opbrengst zou etzelfde moeten zijn alleen de groeiperiode moet je verlengen naarmate je minder planten zet,met 20 stuks om en nabij een week groei,met 4a5 stuks rond de 3a4 weken groeien,1 gram per wattage is mogelijk.

    Leave a comment:


  • Wierie Wierie
    replied
    Volgens mij kan je helemala niet zoveel planten kwijt in zon kleine ruimte......?

    Leave a comment:


  • Jointjedraaien
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door erwin81 View Post
    Wie help mij ff....!? Kheb 12 planten onder 1 lamp van 600 Watt, is dit genoeg of moet k er nog n lamp bij hangen....?

    Greetz Erwin
    Eigen topic maken, dat helpt meestal wel

    Leave a comment:


  • PITcrew
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door erwin81 View Post
    Wie help mij ff....!? Kheb 12 planten onder 1 lamp van 600 Watt, is dit genoeg of moet k er nog n lamp bij hangen....?

    Greetz Erwin

    tis te zien hoe veel je wilt oogsten in totaal; als ge een dikke 500 gr wilt dan is 1 lamp voldoende en als ge een dikke kilo wilt zou ik 2lampen nemen.


    ge moogt zoveel plantjes hebben tis uw lamp dat bepaald hoeveel dat ge oogst .

    Leave a comment:


  • erwin81
    replied
    Wie help mij ff....!? Kheb 12 planten onder 1 lamp van 600 Watt, is dit genoeg of moet k er nog n lamp bij hangen....?

    Greetz Erwin

    Leave a comment:


  • ster
    replied
    zit met ruimte gebrek.....

    vandaar zo`n vraag

    tent is geen optie

    Leave a comment:


  • hobbyist
    replied
    denk dat je voor zoveel planten beter een kamer in kan richten

    zal hier al wel ergens bekend zijn maar watch and learn, en dan dit filmpje toepassen in jou ruimte

    http://zurevla.nl/2006/12/18/wiet-zelf-telen/

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    eventueel meerdere growboxen kopen mocht een van 2x2 niet bestaan want ik heb mijn twijfels over of die kant en klaar te koop zijn. Mocht dat zo zijn laat het hier effe weten
    Greetzzz en veel succes!

    Leave a comment:


  • emiel_s
    replied
    koop een kweektent van 2 meter bij 2 meter of 6 bij 6 ofzo je moet ff rond zoeken

    Leave a comment:


  • ster
    replied
    kosten maak me niet zo uit hokje moet perfeckt zijn
    en wil als enigzins kan gaan voor de minste risico... wat zijn jou tips rookie ??

    Leave a comment:

Bezig...
X