Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw type growbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuw type growbox

    Korting op 420shop
    He mannen, ik ben van plan om de ideale growbox te maken voor mensen die niet dagelijks/wekelijks in hun kweekruimte kunnen kijken. Hebben jullie tips voor me? Bv een plantensoort dat niet te hoog is, de grote van de box enz... ben nog een echt groentje.

    #2
    Re: nieuw type growbox

    180 cm hoog is wel handig, zodat je je lamp goed kan verstellen. Breedtte en lengte moet je zelf weten, ligt eraan hoeveel planten je wilt kweken. Lowryders zijn erg in trek bij indoor kwekers, en worden ook niet hoog.
    Verder een bewateringssysteem, een tijdklok (voor je lamp) en een thermometer. Verder nog een afzuiging (met passieve of actieve aanzuiging) die makkelijk je ruimte kan voorzien van schone lucht.

    Pff verder kan je nog PH en EC meter aanschaffen en vloeibare meststoffen.

    Dat was het wel zo'n beetje denk ik.

    Comment


      #3
      Re: nieuw type growbox

      Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
      180 cm hoog is wel handig, zodat je je lamp goed kan verstellen. Breedtte en lengte moet je zelf weten, ligt eraan hoeveel planten je wilt kweken. Lowryders zijn erg in trek bij indoor kwekers, en worden ook niet hoog.
      Verder een bewateringssysteem, een tijdklok (voor je lamp) en een thermometer. Verder nog een afzuiging (met passieve of actieve aanzuiging) die makkelijk je ruimte kan voorzien van schone lucht.

      Pff verder kan je nog PH en EC meter aanschaffen en vloeibare meststoffen.

      Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
      Wat, buiten lowryders, raad je dan aan als plant om mee te beginnen?

      Comment


        #4
        Re: nieuw type growbox

        en misshien wat blumats , niet duur en toch hoef je enkel je ton om de 5 dagen te
        vullen van water

        Comment

        Bezig...
        X