Mededeling

Collapse
No announcement yet.

🚗Eb en vloed: cali autootjes🚗

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ziet er goed uit ik volg!😁

Comment

14/05/2025

Geen idee of het te traag gaat of niet. Ik merk alsinds dat de worteltjes vanonder uitkomen. Ze zijn 2 weken oud. Voedings te kort zie ik aan 2 planten aan de onderste bladen die beetje geel komen al zal ik eerst de ph checken.
      fotootje.

image.jpg

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ph groei is ook op steenwol rond de 6.3.

Sommige houden 5.5 aan.

• Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        Ze krijgen toch al wel voeding?
        Ik vind ze voor 2 weken niet klein
        Maar ze hebben wel ergens last van
        En bij een auto heb je niet de extra tijd die je bij een fotoperiode hebt
        Dus gelijk alles effe dubbelchecken
        En desnoods een nieuw vat aanmaken
        Want je kunt niet rustig afwachten
        ☺️☺️

• NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Ja hoor maar ik was heel zuinig ermee.

16/05/2025

pH gemeten die wat gestegen is naar 6,4. Wat wat aan de hoge kant is als je een mogelijkse calibreer fout in rekening houdt. Ec 1,3.

De worteltjes zijn goed gegroeid en begonnen in elkaars blokken te groeien. Dus water nog niet ververst maar op grotere blokken gedaan met voeding 1,5 en een pH van 5,1 (om de blokken wat te verzuren).

Overmorgen mogen ze nieuw water hebben in de bak, morgen even geen water geven zodat de worteljes op zoek gaan naar voeding in de nieuwe blokken.

oja lamp wat verhoogt. In de foto, rechts onderaan en 1 plantje omhoog kan je zien dat hij voeding ontrok van het onderste blok dus ik daarom de iets hogere voeding in de nieuwe blokken.

image.jpg

Comment

Wanneer je langs onder watert is het optimaal om de blokken ietsje in te graven i.v.m. uitdroging.
        Mijn Fototopic 2.0

Zijn eer zal hem niet nadalen.

Comment

Bezig...
        X