Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x HY-seeds in de ballenbak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

    Nou nou dat ziet er goed gesuikerd uit kerel.
    Wanneer kan ik komen roken.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

      @mafferd
      Thx kerel we blijven ons best doen
      En erg leuk om te horen dat je ook hydro wil gaan proberen, je zal er zeker geen spijt van krijgen..... niet meer sjouwen met aarde zakken, geen gelul meer met teveel of te weinig water geven.

      @thugz
      Thx kerel, van het weekend de eerste joint weer uit de ballenbak kan niet wachten....En hydro op deze manier is totaal niet moeilijk en zoals ik al tegen mafferd heb gezegd...je zal er zeker geen spijt van krijgen.

      @Berry
      Thx kerel, aan trichomen niets te kort en het plakt echt als de neten
      We kennen wel eens wat afspreken om er een paar te roken, dan mag je er gelijk een rookverslagje van maken

      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Even voor iedereen die kijkt;

      Het had nog beter gekund want de groei periode die ze gehad hebben was totaal niet zoals het hoort, had geen "echte" groeivoeding van H&G - ben te snel over gestapt naar bloeivoeding - overbemesting aan de rechterkant vanwege het hoge indica gehalte, en de linkerkant te weinig voeding vanwege het hoge sativa gehalte, de Blossom Builder die niet geschikt is voor recirculatie waar ze alle 4 een opneuker van hebben gehad dus alles bij elkaar is het geen top ronde geweest.....niet dat ik niet tevree ben met wat er af komt want het is nog steeds meer dan een grond kweekje

      En kan jullie ook vertellen dat die GEN200, voor mij, zeker geholpen heeft me planten gezond en sterk te houden en dat ik ervan overtuigd ben dat het wel degelijk zin heeft om het mee te geven. Ik blijf het iig mee geven
      Last edited by THC Dude; 4 March 2014, 07:40.

      Comment


        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

        Die snelle dame ziet er vet uit. Blijft een super soortje wat betreft de kwaliteit
        sigpic
        Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


        Comment


          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

          @AA
          Thx kerel

          Alleen erg jammer dat er niets aan amnees in zit want dit is gewoon de WW.....

          Comment


            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

            WW is gelukkig ook lekker .
            Blijft toch een terugkerend probleem met kruisingen. Duurt minstens 8x goed selecteren en doorkruisen voordat je bijna geen verschillende pheno's meer terugziet.
            sigpic
            Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


            Comment


              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

              nee dat is klinklare bullshit dat er minstens 8 x geselecteerd moet worden en doorkruisen voordat er geen pheno verschil meer is
              als je met zuivere genetica werkt is na 4 x kruisen met goede ouders je hybride stabiel.

              daarnaast is kruisen niet iets wat zomaar alle eigenschappen van beide ouders mee geeft aan de nakomelingen!
              het word dus hoog tijd dat je je kennis eens goed gaat bijschroeven voordat je meer bullshit gaat schrijven waar de helft niet van klopt.

              (niet om je af te kraken verder maar goed bedoeld in ieder geval voor het geval het afkrakend overkomt)

              grtz, angel
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                @ angel, als je met zuivere genetica werkt,gaat het een stuk sneller, maar daar had ik het niet over. Startpunt is een instabiele kruising
                Ben wel blij dat in ieder geval 1 helft wel klopt.....

                Grtz, AA
                sigpic
                Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                Comment


                  Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                  Week 9 bloei dag 2

                  De 2 planten rechts-achter en links-achter gaan van de week ook omver want die zijn ook bijna klaar er beginnen nu trichomen amber te kleuren dus bijna tiet voor schaar .
                  Ze krijgen al vanaf afgelopen zaterdag alleen maar water met de helft aan gen200 erbij. Heb de bak wel door gespoeld met bijna 150L schoon kraanwater dus de bak is wel gespoeld nu...

                  Dus de 2 achterste zijn van de week weg en dan blijft alleen de plant links-voor nog over en die moet zeker nog een week tot 1 1/2 week staan en die heeft dan ook straks het rijk voor haar zelf...de snob

                  Aan trichomen niets te kort, zelfs aan de takjes zit het volop en als je het maar ook even aanraakt plakt alles gelijk en de geur blijft erg lang bij je hangen....erg lekker

                  Verder niets te melden dus weer tijd voor wat foto's

                  Groetels

                  Comment


                    sigpic
                    Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                    Comment


                      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                      Van het plantje rechtsvoor viel het mega tegen die had maar 44gr droog aan toppen wat ik overhield na het knippen. De rest zullen denk ik wat meer in de weegschaal leggen omdat die een stuk groter en voller zijn

                      ------------------------------------------------------------
                      Van het weekend gaan de achterste 2 planten want die hebben nu +/- 3% amber en we willen iets meer % amber hebben dus die geven we nog een paar dagen...

                      Comment


                        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                        dat is idd niet veel, neem aan dat de andere dames het er beter afbrengen
                        sigpic
                        Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                        Comment


                          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                          Mis ik dit nu? Welke lampen gebruik je eigenlijk

                          Natuurlijk een 600 watter.
                          40 gram is wel een beetje weinig als je maar 4 plantjes hebt ja. Helaas, keep it going !
                          Last edited by Draaier; 22 March 2014, 19:02.

                          Comment


                            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                            Als het maar lekker is maat. Fuck die aantal gram.
                            Ik vind de buds er heel lekker uitzien.
                            Dusse zeg maar waar ik moet zijn . Ik ben er gelijk om die 40
                            gram even om zeep te helpen.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                              @AA
                              Valt allemaal een beetje tegen moet ik zeggen, de plant rechtsachter was 90gr droog en de plant linksachter had maar 57gr droog dus er zitten er al 2 planten tussen die kut zijn...

                              @draaier
                              Thx kerel
                              Heb deze ronde alleen maar de 400W en de 400SL gebruikt omdat het veel te warm wordt met 600W zonder coolwing.....

                              @berry
                              Thx kerel en we hebben voorlopig weer genoeg te roken dus je zal me niet helemaal horen klagen, maar zal straks erg blij zijn met reg. zaadjes en daarna me eigen stekken

                              En als je "even" die 40gr weg rookt...dan ben je toch wel een beste schoorsteen m8

                              Comment


                                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                                Alles is inmiddels omver en de laatste plant hangt in het hok te langzaam te drogen en valt me niets tegen wat daar aan zit.

                                Al met al toch wel een leuke ronde geweest ook al was het in het begin een beetje klooien met de voeding van H&G maar dat is toch nog goed gekomen, en wilde ook iedereen bedanken voor de leuke reacties worden erg op prijs gesteld.

                                Dit was trouwens ook me laatste binnen topic die ik plaats, de rest van de (binnen)kweken houden we vanaf nu lekker in huis en niet meer op het internet......

                                Comment

                                Bezig...
                                X