Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sugar Punch

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 5x Sugar Punch

    Korting op 420shop
    20200208_131957.jpg

    De zaadjes zijn ontkiemt en in de grond

    20200208_131922.jpg

    Later meer foto.s

    #2
    Succes !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Suc6 heerlijk soortje heb je daar!! 1 van mijn favorieten!
      nu een ronde sannies Jack daarna ook weer sugar punch!

      suc6 ermee ik ga je volgen

      Comment


        #4
        Di wil ik ook wel eens zetten
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #5
          Als je afzuiger teveel herrie maakt of als je capaciteit tekort komt kun je dat proberen anders op te hangen.
          Je hebt er nu een 90 graden bocht in zitten en teveel slang tussen.
          Zonder 90 graden bochten en als je de slangen strak trekt en op lengte maakt scheelt dat een flink stuk in capaciteit en geluid.
          Mocht het nodig zijn, kun je dat nog aanpassen.

          Wat zijn die groene draadjes ?

          (((Heb je verslag even verplaatst naar de coco-kweekverslagen

          Succes!
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Ik denk voor watergift soort toevoer.
            Vroeg het me ook af

          #6
          Deze ga ik zeker volgen.... Dat is in essentie dezelfde lamp die ik heb en ben dus wel benieuwd hoe jij deze ervaart. Ik ben tot op heden tevreden maar had achteraf misschien beter 2x een 1000 kunnen nemen ipv een 2000
          Lopend Verslag

          Comment


            #7
            Mooie setup, succes.
            Ik heb mijn coco deze ronde als aarde behandeld en dat ging niet zo heel er slecht

            Ik kom kijken bij iemand die het meent

            Comment


              #8
              Veel succes met je eerste binnenkweek! Ik ben ook benieuwd naar de prestaties van deze lamp en volg graag je verslag.

              Comment


                #9
                Dank jullie voor de reacties #QnQ die groene draadjes zijn slangetjes om auto water te geven werkt erg goed moet ik zeggen die afzuiger doet het erg goed zo goed dat lijkt of die vaciuum trekt in mijn tent en drie slangen er bij moet doen om weer lucht in mijn tent te krijgen ik heb hem nu uit staan is nu niet echt nodig.
                nou de zaaielingen zijn nu boven de grond. En je raad het al nu al een PROBLEEM NEEEEE! ja wel ze zijn te geel.
                ja hoe komt dat ik houd mij aan de schema canna coco scheema. Ik heb zaterdag wel citroenzuur gebruikt om mijn ph waarde omlaag te krijgen maar heb dat zondag weer weg gegooid hoop dat vandaag mijn ph-binnen komt ph waarde staat nu op 7.3 ook heb ik vanaf het begin mijn lamp.op 50% gezet welicht komt het daar door misschien iemand een idee?? Hier volgd wat foto.s20200211_091901.jpg
                Attached Files

                Comment


                  #10
                  Zoo de ph- is binnen en heb de ph terug gebracht naar 5.8 ik heb ergens gelezen dat de beste ph waarde voor coco grond is 5.5 is maar is dat ook zo? Ik merk wel door de voeding RHIZOTONIC gaat mijn ph waarde omhoog. Is dat normaal? Ik hoop dat ze nu groener worden wacht wel even een paar dagen af anders zet ik de lamp maar weer naar 100% als iemand nog een idee heeft waarom mijn babys beetje geel is hoor ik dat graag gr Pantera

                  Comment


                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    Ik heb de vorige ronde op kokosgrond gedraaid en doe dat waarschijnlijk de volgende ronde weer. Ik had de ph meestal rond de 6.2. Ik denk niet dat je met kokosgrond de waarden voor kokos maar gewoon voor aarde aan moet houden maar daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten

                  #11
                  Ik heb de lamp weer op 100% gezet geeft dan gewoon 320w aan op mijn watt meter alleen mijn lamp 20w gratis hahaha nu maar even afwachten wat zij de komende dagen gaan doen. Gr pantera

                  Comment


                    #12
                    Gele zaailingen is altijd van te nat staan.

                    Rhizotonic is van grote invloed op de pH inderdaad.
                    Daarom heb ik het nog nooit gebruikt

                    Je doet toch wel eerst alle toevoegingen bij het water en als allerlaatste pas je de pH aan ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #13
                      Oke ik had hem al terug gezet het water. en ja eerst alle voedingen dan de ph- gr Pantera
                      Last edited by Pantera; 12 February 2020, 11:02.

                      Comment


                      • kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        De PH stijgt na toevoeging van ph- altijd weer een beetje.

                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment

                        Zodra het water afkoelt gaat het snel.

                      #14
                      Goeie morgen hier wat foto.s van mijn dames ik kreeg gister al het idee dat ze beetje aan het strekken waren.
                      Dus heb ik mijn lamp weer volop gedraaid ze zijn nu ongevert 4.5 cm en 2 dagen boven de grond ph is nu op 6.1 nu de lamp.weer vol vermogen staat is de temperatuur ook gestegen was gister 34 graden toen heb ik mijn buisventilator filter maar aan gezet nu is het 29 graden en 39%l luchtvochtigheid. Volgens mij is dat heel mooi. Gr pantera20200212_103412.jpg
                      Attached Files
                      Last edited by Pantera; 12 February 2020, 11:01.

                      Comment


                      • Voor het eerst
                        Voor het eerst commented
                        Editing a comment
                        Aangezien ik vrijwel dezelfde lamp heb... Waarom zou je hem niet continu op vol vermogen zetten? Leiden ze niets van is mijn ervaring (dan wel op zo'n 80cm). Mijn vorige ronde begon trouwens net zo paars als bovenstaande foto maar die bleek behoorlijk te koud te staan. Daarom toen lichtschema omgegooid en alle nieuwe bladstengels werden een stuk groener.

                      #15
                      Grappig dat je de potten op die manier hebt staan nu, heb je daar een reden voor ?
                      Meestal zet men ze zoals op een dobbelsteen, dan kun je beter bij de achterste planten als ze wat groter worden en staan ze (iets) verder van elkaar.
                      Geen verplichting hoor, het viel me alleen op.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Voor het eerst
                        Voor het eerst commented
                        Editing a comment
                        Eigenlijk denk ik dat het wel een voordeel op kan leveren qua lichtspreiding. In de hoeken is toch minder licht aanwezig dan in het midden en zo heb je de buitenste potten steeds in het midden van de lengte staan.

                      • kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        Mooie knietjes.
                    Bezig...
                    X