Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC GrowBox project voor stekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Thanks! ben er zelf ook wel content mee. Het was in ieder geval erg leuk om in elkaar te knutselen nu nog zien dat het allemaal gaat werken zoals verwacht zou het toch wel cool vinden als het met zulk laag wattage gaat lukken

    Comment


      #17
      Hey JD fam,




      Stekken zijn gesneden nu maar eens zien hoe ze het gaan doen





      Mama; SuperSilverHaze X BlackWidow


      IMG_0965.JPG




      Er passen 14 Root it plugs in het bakje, ik zou al tevreden zijn met een 50% succesvolle gewortelde stekjes


      x2.JPG




      Closeup foto van een topje van bovenstaande kruising

      x3.JPG





      Greetzz

      Comment


        #18
        Succes, ziet er iig veelbelovend uit !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #19
          Sodemieters, dat heb je geniaal gedaan. Macgyver
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


            #20
            Hi JD,

            Bij deze nog een vervolg aan het verhaal. Van de 14 stekjes zijn er 11 geworteld. waarvan ik van 1 die niet wou wortelen wel zeker ben dat ik die nogal lomp in het plugje had gedouwd


            De eerste wortels lieten zich zien na 6dagen, tweede foto laat de 12de dag zien. Uiteindelijk zijn er 6 geselecteerd voor de tweede ronde.

            IMG_1198.JPG IMG_1202.JPG IMG_1203.JPG



            Tot dusver een geslaagd experimentje nu nog even zien dat ze gaan aanslaan op het lage wattage licht

            Comment


              #21
              Nou en of, zeker een succes.
              mooi stelletje wortels te zien op de 2e foto.
              Zou mooi zijn als ze goed aanslaan. Aan de start zal het niet liggen iig.
              Succes met de dames, hopen op een mooie afloop.

              Comment


                #22
                Echt wel een creatieve manier om stekken te groeien! Misschien kan je er zelfs een lowryder in kweken
                Stay blessed, never stressed

                Comment


                  #23
                  Thanks! FlipHasjkip en Tomaten en Daandaan en CherryPirate denk dat ik er een keer een kleine afghan in ga proberen af te bloeien gewoon onder het blauwe licht de led op vol gas (23w) uiteraard


                  Nog even een vervolgje, op het aanslaan van de stekken.

                  xz1.JPG xz2.JPG xz5.JPG



                  De dames zijn aangeslagen, heb hier nog wel wat opmerkingen bij die ik heb waar genomen. Misschien was het beter geweest om het perliet even te spoelen heb het er nu zo in gepleurd beetje kraan water erbij en gaan

                  ook zag ik "zoek licht" gedrag bij een paar stekken, daarmee dus besloten dat de volgende keer de led word opgevoerd tot 5W om na het wortelen aan te gaan slaan op de nieuwe pot. Dit ook om ze alvast te laten wennen voor zodra ze naar de groei ruimte mogen waar een 50W cob het over neemt die een stuk feller is.

                  stekken hoeven dus ook geen voeding en aan/afzuren boeit schijnbaar ook niet heb er niet naar om gekeken, enkel eens in de 3-4 dagen scheutje vers water erbij. Had wat gaatjes onder in de bekers gemaakt, net geen een cm boven de bodem zodat er een kleine cm water onderin de beker bleef staan.

                  Ben dik tevreden met hoe het is gegaan, vooral dat ik het door het lage wattage licht ook aardig wat kan rekken. Mag van mij best 3-4 weken duren voor de stekken er echt klaar voor zijn. Dan rest mij nog 1 test zodra de stekken zijn opgeroeid dan moeten daar weer stekken van genomen worden om te zien of deze ook willen wortelen, zal niet de eerste keer zijn dat de stekken van de moeder wel wortelen maar de stekken van stekken niet willen. Zal deze ook wel hier weer even delen.


                  fijne Avond! greetzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X