Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Moeder/Stekken Kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Niets met handel te doen Lr2, wel met uitplanten in de natuur waar misschien 2-3 het overleven.. Zou nogal dom zijn van me om handel op deze manier op internet te plempen

      zoals je ziet ben ik er ook niet goed in, wat mede bij draagt aan het aantal wat ik er probeer te maken
      (van de vorige keer dat ik het probeerde is er geen een over gebleven)

      Dan als laatste verantwoording die ik je af leg (al snap ik niet waarom, je noemt me asociaal en verachtelijk) is dat ik er medicinale olie van maak die ik gratis aan mijn familie en geliefden geef.
      Ik heb een eigen bedrijf, verdien boven modaal en heb helemaal geen mini centjes nodig en "over m'n schouder kijken" op straat.

      Een simpele "Beter houd je dat soort foto's van dit forum" had genoeg geweest.

      p.s. Er staan legio kweekverslagen die zeker weten voor handel bedoelt zijn op dit forum. 16 planten binnen onder lampen bijvoorbeeld. Dat rook je niet weg.
      Last edited by Hobby Bob; 12 June 2017, 19:47.

      Comment


        #33
        Als ik je echt zo asociaal en verachtelijk vind, dan had ik geen hulp geboden. Ik ging er vanuit dat je moedwillig en bewust risico nam, dat is een verkeerde aanname van mij.
        Maar ik kan ook niet doen alsof mijn neus bloedt, en maar accepteren dat mensen zichzelf en de rest in de schijnwerper zetten. Ik heb het wat ongemakkelijk neergezet, mijn excuses daarvoor. Aan mij hoef je niets te verantwoorden.

        Ik verantwoord mezelf wel even:
        Ik weet dat stekkenmakers hier ook mee kijken, vanzelfsprekend natuurlijk als het over een stekkenkast gaat. Ik vind het dan belangrijk om het af en toe even te melden dat er op dit forum geen plaats is voor handelaren, nu is het in dit topic, maar over een maand kan ik best ergens anders hetzelfde zeggen. Een simpele zin kan dan voldoende zijn, maar het laat niet de achterliggende gedachte zien, er zit geen duiding bij en 0 argumentatie. Niet altijd is dat nodig, in dit geval heb ik er voor gekozen om dat wel te doen. Want vaak blijkt het toch nodig. Dat heb ik erg aanvallend gedaan, nu ik het zo terug lees. Dat was niet bepaald de bedoeling van me. Soms ben ik wat minder subtiel, een mens heeft van die dagen.

        Over kweekvolumes in de binnenkweek, tsja, daar kan ik op blijven hameren. Ik heb besloten de andere forumleden te vertrouwen op hun zelfreinigende vermogen. Omdat ik zelf nauwelijks tips geef in de binnenkweek, is mijn bijdrage aan hun vergrijpen ook minimaal, evenals mijn medeplichtigheid. Topics met grote volumes, die vermijd ik. Comments van mijn hand zijn daar zeldzaam. Hier zit ik je echter actief te helpen om zoveel mogelijk kweekwaar voor jezelf te verschaffen, dat is wat anders vind ik zelf.
        Daarover kunnen we het oneens zijn, je mag me best hypocriet vinden. Maar vertrouw erop dat ik 't goed bedoel.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #34
          misverstandje is snel gebeurd well klasse van jullie om er op een volwassen manier over te praten haha respect

          Comment

          Bezig...
          X