Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Groots kweek Sour D. & Blueberry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Inderdaad mijn mega stal voorzien van scrogrekjes... LOL. Afgelopen twee dagen alleen aangezuuurd water. Probeer zo ongeveer om de paar dagen voeding te geven. Nog steeds groei voeding en pas bij pruikjes ga ik naar bloei voeding.

    Nog even de uitschieters onder het netjes maar volgende keer gaan we op het rek binden. Benieuwd wat het verschil in Sativa en Indicatie nu gaat zien. Verschillen in blad vind ik maar.minimaal.

    Groet
    Groot
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #47
      gaat er mooi uit zien de moment dat je plant per plant kunt regelen !!

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Oeps ik precies iets fout gedaan ????

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        voorbereiding-eerste-teelt-in-gtools-g-kit-bonanza-g-led-560w

      • groot
        groot commented
        Editing a comment
        Ah ja dat bedoel ik dus, en die volg ik ook.... Dankjewel

      #48
      Dat heb je mooi gemaakt groot. Blijft een mooie hobby om wat mee om te prutsen, dat kweken. Superleuk om je zaakjes mooi op orde te hebben qua kweekruimte en kweek gerelateerde hulmiddelen en gadgets.

      Natuurlijk is een wietje aan het eind van de rit mooi meegenomen. Maar ik vind het mooi om te zien als mensen alles verzorgt, strak en netjes hebben. Dan zie je toch duidelijk dat het van zaadje tot oogst genieten is van de bezigheid.

      Comment


      • groot
        groot commented
        Editing a comment
        Ja klopt, de weg ernaar toe vind ik erg leuk om te doen

      #49
      Geen grote update, dag negen volgens mij in de voorbloei. Nog geen pruikjes, wel nog wat toppen die net onder het net zitten. Weekend de dames even uit de kast en zetten we rekjes iets lager zodat ook. De lagere toppen beter tot hun recht gaan komen. Dacht het voor elkaar te krijgen door de hoogste takken te knijpenaar ze zijn zo dik dat me dat ook niet meer lukt zonder een stuk gereedschap.

      pH wissel ik af door meer of minder voeding dat lijkt te werken. Zeker omdat ik nu met de helft van de voorgeschreven voeding mijn pH kan doen dalen tot 6.7. Kleur van de bladeren is mooi aan de groene kant, geen randjes of vlekken en zeker geen beestjes. Ook knap als die beestjes door een panty kunnen kruipen laat staan vliegen.

      Per dag 100ml water als het licht net aan is. Bladeren hangen niet dus volgens mij krijgen ze genoeg. Verder begonnen met de onderzijde een beetje leeg te knippen. Achterste doe ik het weekend nog even. Lamp hangt op 40-45cm op 200watt.

      Achterste zijn de spirituele diesel en die had ik hoger en uitbundiger verwacht dan de Blueberry. Verschillen in blad zijn er niet of nauwelijks.

      Het weekend een voorraad wietboter gemaakt en ligt in de vriezer op een moment dat ik tijd heb om zandkoekjes te bakken. 20gram toppen op 250gram boter dus rustig aan.

      Rustig maar voorspoedig en vooral niks veranderen dacht ik zo.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #50
        Heyyy grote alles ok daar !!

        Het gaat daar ook wel snel vooruit !!!

        Die individuele scroggnetjes zien er top uit !!

        Maar ik denk dat het niet zo handig is om ze uit de kast te halen ,
        omdat zo strak tegen elkander zitten ??

        Plantje links vooraan gele bladpuntjes ??


        Zandkoekjes lekker , ik kan bijna ni wachten tot dat ik zelf wiet boter
        kan maken , dan gaat den bakker in mij pas echt wakker worden !!!!


        Succes ermee !!
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


          #51
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Zo die zit goed vol de plant links onder.
            En ja, je zou bloei voeding kunnen geven. Ik had zelf nog even gewacht..

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment

          #52
          Weer een weekje verder en inmiddels de meeste tywraps eraf. Ik heb nog even gewacht met bloeivoeding maar sinds vandaag over naar 100% Bloom. Wissel nog steeds af tussen 6.3 en 6.7 ook met.alleen afgezuurd water.

          Ik heb de budget versie van foto verkleiner en in de instellingen staat dat ik de premium moet kopen om Exif gegevens te behouden. Lijkt mij save dus. Compressie van 25% is voldoende om te kunnen uploaden.

          Achterste zouden meer Sativa genen moeten hebben maar de BB schiet veel langer door. Dus hier ben ik even lost.

          Enniwee her en der een geel.blad maar vooralsnog geen toenemende trend. Wissel de watergift af, soms een beetje maar over het algemeen 200-250ml. Lamp zal nu ongeveer op 40cm van de hoogste toppen hangen. Morgen de achterste dames op een podium zetten voor lichtoptimalisatie.

          Groet Groot
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #53
            Is wel dik in orde zo !!

            Links voor heeft wel nen kop of 20 als ik goe kan tellen !! Mooi Mooi !!

            En die vanachter staan , zitten wel met wat minder toppen op ??
            Of zie ik dat verkeerd ?

            En tot nu nog content van uw mooie scroggnetjes ziet er wel wijs uit

            Als ik het goed voorheb ga je ze niet meer van plaats veranderen ,
            gewoon de achterste wat verhogen dan ?

            Ga je dan niet het probleem hebben dat de kleinste vanachter blijft staan
            want de voorste zijn wel echt stevige planten !?i

            Die waarschijnlijk nog wel wa in de strek gaan gaan of is de groei in de hoogte
            al gestopt ? Nee toch die gaan nog wel effe verder de hoogte in ni !?i

            🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

            👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

            Comment


              #54
              Klopt, die achterste twee, beide sourD hebben een stuk minder toppen maar ook minder snel gegroeid. Staan nu een cm of 5 lager. Plek blijft hetzelfde alleen een blokje hout onder de pot. Dat zou het moeten fixen volgens mij. Losse.reljes doen het idd goed. Pak ze er eens per week uit voor inspectie. Voorste twee gaan inderdaad erg lekker

              Comment


                #55
                Even een korte check omdat ik toch wat vergeling begin te zien. Vermoed dus over voeding zoals de vorige keer en zal dus minderen qua voeding. Is er nog een protocol van enkele dagen alleen gezuurd water of gewoon terug naar een lage doses.

                En niet alleen treurige foto's maar ook een paar close ups want eigenlijk gaat het beter dan mijn vorige kweek.

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 4 photos.

                Comment


                  #56
                  Hey groot happy sunday today !!!


                  Wat is dat toch allemaal , bijna iedereen die ik volg heeft wel vergeling problemen !!
                  Wat is dat toch met dien stikstof , zit er dan niet genoeg stikstof in die bloei voeding !!

                  Blueberry's zijn toch de planten van voor in de kast staan he -- Foto 2 en 4 ? of zijn ze van plaats verwisseld nee toch ?

                  Die BB hebben wel een echte Sativa bladeren , ik dacht dat je zei dat de achterste planten meer Sativa kenmerken hebben ??

                  IK kan niet echt meer volgen of zie ik het verkeerd !?i


                  sativa indica.jpg

                  🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                  👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                  Comment


                    #57
                    Happy Sunday terug makker! Beetje familie en pannenkoeken eten met de kinderen..
                    Dames staan in de zelfde opstelling.

                    Omschrijving voorste twee: snellere groei, meer toppen, meer strek na12/12. Dit zijn naar mijn mening meer Sativa eigenschappen.

                    Omschrijving achterste twee: langzamere groei, minder hoog, minder toppen en minder strek na 12/12. Dit zouden dus Indica's moeten zijn.

                    Ik ben, dacht ik, erg zorgvuldig geweest met het uitelkaar houden van de zaadjes... maar als je de planten leest zou ik zeggen dat dit niet gelukt is

                    Qua bladeren zie ik geen of nauwelijks verschil. De voorste neigen naar iets spitsere blaadjes rondom de toppen. Maar lager zijn ze voor mijn beperkte kunde identiek.

                    Dus ik ga er vanuit dat ik ze heb omgedraaid. Ik zal dus aan de hand van de bloeidagen tot oogst/trichomen nog een redelijke bepaling kunnen doen wie wie was. BB rond de 63dagen en SD ongeveer 77 dagen.

                    Groet
                    Groot


                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #58
                      a22b26c518edfcea9c951348cfdf989b kopie.jpg verschil-sativa-indica.png
                      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                      Comment


                      • groot
                        groot commented
                        Editing a comment
                        Thanks Remco erg overzichtelijk! Dit gaat zekers helpen.

                      #59
                      Niet heel schokkend nog maar vergeling zet door: de volgende acties:
                      1) minder water, sla nu eerst een dag over en dan terug naar 100ml. Zat op 250ml per dag per plant
                      2) Geen tot weinig voeding en alleen aangezuurd water.

                      Foto's komen later, ik sla ook een dag over

                      Comment


                      #60
                      Nou de dames achter op een podium gezet zodat het blader scrog dek weer op dezelfde hoogte is. Een dag water over geslagen en nu slechts 50ml per plant. Wel met voeding want ik vind ze wel bleekjes.

                      Wat betreft mijn mogelijke omwissel actie zijn de bladeren rondom de toppen wel duidelijk anders. Samen met de top hoogte en strek ga ik er vanuit dat ik ze omgewisseld heb. Gewoon teveel vrouwen in huis.. dan krijg je dat.

                      Verder een drietal foto's waarvan een een overzicht en twee van de verschillen de toppen.

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Heb je last van thrips?
                    Bezig...
                    X