Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Groot’s kweek Sour D. & Blueberry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Logboek 01-02: BlueBerry zijn om en hangen met de voetjes omhoog. Wellicht een beetje vroeg maar ik zag toch redelijk wat Ambers en anders kon ik ze pas over een dikke twee weken knippen. Er kwam nog flink wat geur af en de toppen vielen niet tegen. Komen week drogen, knippen en de wekpotten in met Boveda patches.

    Dan over twee weken ga ik mij focussen op de Sour Diesel. Benieuwd als ik straks de kast open trek of daar ook nog geur vanaf komt.


    Comment


      #92
      Hoe is het verlopen met de dames?
      Last edited by ganjagast; 24 February 2019, 13:51.
      Ad usum proprium!

      Comment


      • groot
        groot commented
        Editing a comment
        Twee zitten in de potten, twee staan nog overeind. Die ben ik aan het spoelen en die wil ik laat oogsten. Zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen. Vaag vermoeden dat ik toch drie keer BB heb en slechts een keer SD....

      #93
      Dit topic gaat op slot. Laatste dames zijn al weer een tijdje geleden omgegaan en ook netjes in potten gegaan. Geen top opbrengst en ook hier aan de vroege kant geoogst (alweer).
      Kast was te groot en te zwaar om nog te verplaatsen en ligt helaas op de stort. Maar geen nood, kan even vooruit qua stash, daarnaast ga ik opnieuw starten.

      Comment

      Bezig...
      X