Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de deel ...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • midnight fantasy
    replied
    denk dat het niet echt kwaad kan, anders want doen de mensen die onmiddelijk op 12/12 staan?

    Leave a comment:


  • Thyz
    replied
    Wanneer je de plantjes op 12/12 zet zou ik niet meer overpotten met deze fase wil je bereiken dat je plantjes in de bloei gaan staan. Ze hebben nl in deze fase ook minder licht uren.

    Persoonlijk zou ik dit niet meer doen, mede doordat je door het overpotten wortels beschadigd enof verliest.

    Maarre ,,, ieder zijn eigen meuk !!!

    Suc6 verder

    Leave a comment:


  • groenadeoren
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Thyz View Post
    Beter niet overpotten als je plantjes in de bloei staan, in deze fase maken ze nl. moeilijk of geen worteld meer aan en herstellen ze misschien wat moeilijk van het overpotten, al verschilt dat nog wel is per plantje.

    Groetjes en suc6 verder !!!
    Greetz Thyzzz

    Leave a comment:


  • Thyz
    replied
    Beter niet overpotten als je plantjes in de bloei staan, in deze fase maken ze nl. moeilijk of geen worteld meer aan en herstellen ze misschien wat moeilijk van het overpotten, al verschilt dat nog wel is per plantje.

    Groetjes en suc6 verder !!!
    Greetz Thyzzz

    Leave a comment:


  • groenadeoren
    replied
    Intussen zijn ze al heel wat gegroeid en beginnen er overal scheuten in de oksels te komen. Ik denk dat het niet meer lang duurt vooraleer ik geslacht kan opmerken.

    Nu staan ze een kleine week op bloei maar m'n bedoeling is er vier te houden in een grotere pot...

    Maar kan ik ze nu nog verpotten als ik ze in bloei he gezet?
    Kan het kwaad als ik nu nog niet weet welke de mannetjes zijn?

    En bedankt voor de answers

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    ik denk dat dat wel moet gaan lukken want ze groeien nog ongeveer 1/3 door he

    Leave a comment:


  • haze'o'lator
    replied
    je hebt ze de 5de internode pas getopt

    ze zien er goed uit,alleen ik denk niet dat je veel zijtakken zal krijgen nu omdat ze al in de bloei staan!

    veel succes verder...

    grtzz

    Leave a comment:


  • Cannabisius
    replied
    Moet je hier es kijken

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

    Leave a comment:


  • groenadeoren
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
    ziet er mooi groen uit hoor, ze doen het goed als je het mij vraagt

    op die oppervlakte kunnen er denk ik 4 goed staan, 6 past misschien net

    4 is beter denk ik

    groet
    Ik moet er nu zeker zo snel mogelijk op zien te komen of het nu een vrouwtje is?

    Hoe gaat me dit opvallen...

    en bedankt voor the answer

    Leave a comment:


  • hobbyist
    replied
    ziet er mooi groen uit hoor, ze doen het goed als je het mij vraagt

    op die oppervlakte kunnen er denk ik 4 goed staan, 6 past misschien net

    4 is beter denk ik

    groet

    Leave a comment:


  • Cannabisius
    replied
    Ik denk zo te zien dat je met een bos ga zitten in je kast als je al die planten van op de foto erin gaat zetten, maar dat moet wel lukken. Beetje knutselen zal misschien wel nodig zijn maar ik zou zeggen "ga ervoor" dat zal mooi worden en lekker als het klaar is

    Leave a comment:


  • groenadeoren
    heeft een topic gestart 2de deel ...

    2de deel ...

    Plantjes zijn nu zo'n 4 weken oud...

    Gisteren heb ik ze op 12/12 gezet, en zit nu te twijfelen of dit nu niet te vroeg was? Heb ze ook al getopt zoals vermeld wanneer ze aan het derde interode zaten...

    M'n vraag of ze er wa goed uitzien?

    En moet ik ze terug gaan overpotten, de worteldraadjes komen terug uit de onderkant van m'n pot maar tis pas een week ofzo geleden dat ik ze in andere plaatste...

    Heb een kast van 80 Breed, 60 diep en 160 hoog. Hoeveel plantjes kan je hier in kwijt denkende aan goeie omstandigheden voor ze...

    Some pics...





    Alle tips meer dan welkom
Bezig...
X