Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    ja ze zien er heel goed uit.

    beginnen hun boeketjes mooie bladeren te krijgen

    en ze zijn echt mooi overgepot.
    (als ik dan efkes terug kijk naar uw super hoge plantjes van int begin).

    vanaf dat uw blaadjes zo beginnen met groeien gaat alles snel gaan

    dan ziet ge ze elke dag mooi groeien

    Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic

    Comment


      #47
      heel netjes kerel mooie plantjes zie ik wel maar het vlekje op de foto zie ik niet echt maar ze zijn nog klein he. Nu doe zo voort zou ik zeggen.

      Comment


        #48
        Ziet er goed uit
        TL-powerrr
        ga zo door!

        Comment


          #49
          Bedankt ben blij dat ze er goed uitzien.

          Eerste keer dat ik heb overgepot maar is blijkbaar super goed gegaan geen hangende blaadjes.

          Hopelijk niets om me druk over te maken dan zal kijken hoe t met de nieuwe blaadjes zit, want ik zie ze idd super hard groeie, op de foto zie je een klein beetje dat er nieuw blad komt, die zijn alweer een cm of 1/2 en er komt alweer een nieuw paar aan

          In de bladoksels beginne zich ook zijvertakkingen te vormen

          Zondag avond is trouwens P4 geboren maar nog geen tijd gehad om fotos erop te zetten zal ik vandaag of morgen wel doen

          Greetz

          Comment


            #50
            ziet er goed uit hoor

            maar met jou grote van je hok zou ik kiezen voor een 70watt hps
            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

            Comment


              #51
              netjesss, zou zeker er nog een lamp bij hangen voor een wat leukere opbrengst

              Comment


                #52
                Vandaag voor het eerst voeding gegeven, 2 ml voor 500 ml water. Biovoedsel van Pokon.

                Ik ga kijken hoe ze reageren erop zondag weer een updateje, had deze week toetsweek dus vrij weinig zin/tijd om fotos up te daten van me nieuwe dame

                Wel een vraagje..

                Ik heb nu 3 vrouwe die eve oud zijn ong.

                1 is best groot, ander ook wel, en andere is super compact eve veel paar bladeren, mss 1 paar achterstand maar veel minder grote internodes,, van maar een cm of 2 geloof k..

                Komt dit door de genen van het zaadje, of zit die beter bij de plant, of is er iets wat ik gedaaan heb ?

                Greetz

                Comment


                  #53
                  elk zaadje brengt een ander plantje voort die veel kunnen verschillen. Als ze buiten worden afgebloeid scheeld het soms 150 gr op een plant dus onder een lamp scheelt dat dus ook een beetje zeker in de groei.

                  Comment


                    #54
                    Het kan zijn dat er soms spruitjes zijn
                    die soms 1of2 internodes meer hebben, maar dat is niet erg.
                    Die komen wel tot hun recht.
                    grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #55
                      Update 18-01-09!!!

                      Verhaal van deze week.

                      Vorige week zondag is P4 geboren Nogal veel gekloot want soms valt die uit t niets van me plank af al 2 keer gebeurd ofzo maar die groeit mooi verder en laat er niet veel van blijke.. ik heb denk ik nu wel een goede oplossing gevonde en staat nu stevig alleen is wel moeilijk als ik ze moet verlage want staat zo gammel als wat

                      P4 vorige week:


                      Verder ging de week goed. De planten groeien als WEED en krijgen ook in de bladoksels vertakkingen ze hebben al een 5 vingerig blad en krijgen een 7 op dit moment dies nog heel klein en je ziet de 2 andere (die de 7 maken) heel klein maar zit er wel

                      Heb vrijdag ook voor het eerst voeding meegegeven. Van pokon Biovoedsel. 2 ml in 500 ml water. Iedere plant kreeg 333 ml hiervan en ik geef steeds ongeveer zoveel water, en dan weer paar dage niets zodat ze soms lekker wat water krijgen (simulatie van een regenbui) en dan weer tijdje droog. Lijkt ze wel goed te doen en die voeding ook

                      De ene groeit ook veel sneller in de hoogte dan de andere, maar komt wel goed denk ik lekker compact.

                      P1



                      P2 (weet neit wrm er zon groene lijn in zit)



                      P3



                      P4


                      P3,2,1,4


                      Dat was het weer voor deze week, ben best tevreden zien er best goed uit

                      Soms staan ze wel is tegen de tl lamp aan (probeer het egt minimaal te houden en ze groeien echt super hard! maar nooit brandplekken, want denk dat tl niet zo erg is.

                      Kan het kloppen dat ik al een klein beetje de plant ga ruiken ??

                      Greetz al het commetaar en vragen zijn welkom
                      Last edited by Damn nice; 18 January 2009, 17:04.

                      Comment


                        #56
                        Hey dit ziet er al een mooi begin uit!
                        Echter wel opletten met je lamp tl kan ook voor brandplekjes zorgen.
                        Ja het kan dat ze al geur afgeven.
                        Veel succes, een goede start is alvast gemaakt.
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #57
                          Doe zo door Damn nice je bent goed op weg blijkbaar Nu maar hopen dat ze niet meer al te veel van de plank gaan afvallen


                          grtz en suc6

                          Comment


                            #58
                            Mooie dames damn nice! Ga zo door

                            Comment


                              #59
                              Vandaag weer voeding meegegeven, 333 ml per plantje. Dit keer 6 ml voeding per liter water.

                              Zal kijken hoe ze erop reageren, de grond stond redelijk droog en is nu wel lekker nat gemaakt, ze groeie best snel, alleen 1 niet zo erg, die is 2x zoklein als de grootste :/ tog eve oud, zelfde licht zelfde afstand bla bla bla eve veel internodes geloof k,, best raar,, wel dikkere bladeren..

                              Morgen weer update van de plante dan zien julie het zelf

                              Gaat voor d rest wel lekker zien er gezond uit denk ik

                              Greetz

                              Comment


                                #60
                                Update 25-01-09!!!

                                Week ging weer lekker, gisteren voeding gegeven. Vandaag stond als best gammel en was P4 weer gewoon gevalle :s hopelijk niets ergs mee maar heb alles steviger gemaakt, was best wel een klus en de bladere hange nu beetje maar komt wel goed hoop ik.

                                P1:



                                P2:



                                P3:



                                P4:



                                P3,P2,P1,P4:


                                Verder hebbe sommige aan de uiteinde een geel puntje, kan je hierop zien allebei zijn ze erop moet je wat dieper kijken



                                Had trouwens nog een gesprek met Jona, ik zat best wel met een raadsel, dit leke dus ECHT GEEN sativas, zoals me oude plant die als het goed is van hetzelfde soort zaadje kwame, deze hebbe dikke bladeren en die andere super dun. Hij wist me wel te wvertellen dat ze wrs wel vrouwelijk ware, iig 2. maar het blijke dus indicas te zijn. Nog even doorgroeien en ze gaan in de bloei denk ik . hoe lang schatte jullie dat ze nog moete bloeie al gaan ze in de bloei?

                                Feel free to comment!

                                Greetz
                                Last edited by Damn nice; 26 January 2009, 10:22.

                                Comment

                                Bezig...
                                X